UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Potrzebna Pomoc

Potrzebna Pomoc 9 lata 3 miesiąc ago #21

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Online
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3945
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
hejrasa ten drugi to raczej do odpowietrzenia cylindrów (odma tylnego garnka). Zresztą w oryginalnej obudowie filtra powietrza jest tak samo.
Tak więc przy hypku masz dwa gumowe przewody, jeden taki cienki i to ten zakładany zaraz przy skrzydełkach odpowiada za ich pracę. Idzie od tzw. portek między garami. Drugi grubszy o którym wspomniałem na początku postu to ten który odpowiada za odpowietrzenie głowic cylindrów a przewód/odma odchodzi od tylnego garnka z króćcem skierowanym do kierunku jazdy. Regulację pracy skrzydełek możesz ustawić od wewnętrznej strony nakrętką kontrującą a zarazem regulującą długość śrubki która połączona jest z membraną do której dolot jest od tego cienkiego przewodu z portek.
:wild:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Ostatnio zmieniany: 9 lata 3 miesiąc ago przez TomHal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebna Pomoc 9 lata 3 miesiąc ago #22

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Sebolek napisał:
3. zakupiłem hypercharger i chciałbym go podłączyć a nie wiem które rurki gdzie a instrukcja bardzo się różni od tego co ja mam :)
Do hipka idzie jeden przewód - odpowietrzenie gaźnika. Drugi przewód to sterowanie klapkami, o ile je masz. Ten przewód powinien być podpięty do króćca na kolektorze dolotowym tuż przy wejściu do głowicy tylnego cylindra.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebna Pomoc 9 lata 3 miesiąc ago #23

  • kiwak
  • kiwak Avatar
bez przesady, jakie paliwo... Wpadne w przyszlym tygodniu zobaczyc co i jak i bede sie cieszyl jak sie uda pomoc ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebna Pomoc 9 lata 3 miesiąc ago #24

  • Sebolek
  • Sebolek Avatar
kiwak napisał:
Sebolek, moze wpadnij do mnie do Tarnowa Podgornego?Ja nie mam pompki wcale, pokaze Ci co i jak.

Jak bede zdrowy, to mogię wlecieč. Ale pare dni potrzebuje jeszcze.

Hypka nie montowalem, ale podejrzewam, ze da sie ogarnac.

Fajnie by było jakbyś wleciał oczywiście zwrócę za paliwo i zmarnowany czas :) mnie się nie spieszy także kuruj się i daj znać jak wyzdrowiejesz jakoś się zgadamy
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebna Pomoc 9 lata 3 miesiąc ago #25

  • kiwak
  • kiwak Avatar
Sebolek, moze wpadnij do mnie do Tarnowa Podgornego?Ja nie mam pompki wcale, pokaze Ci co i jak.

Jak bede zdrowy, to mogię wlecieč. Ale pare dni potrzebuje jeszcze.

Hypka nie montowalem, ale podejrzewam, ze da sie ogarnac.
Ostatnio zmieniany: 9 lata 3 miesiąc ago przez kiwak.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebna Pomoc 9 lata 3 miesiąc ago #26

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Witam. Właśnie wróciłem z garażu ( byłem obczaić twoje tematy). :hel:

1. rurki AIS wchodzą do cylindrów. Jedna jest za regulatorem napięcia po jego prawej stronie. Druga jest widoczna po prawej stronie pompki paliwowej. Idąc po tych rurkach dojdziesz do całego AISa. Otwory w cylindrach musisz zaślepić. Temat zaślepek był przerabiany na forum.


2. Zamiast pompki możesz zastosować grawitację.W tym wypadku musisz zmienić zaworek iglicowy w gaźniku,po to ,aby przy większych prędkościach nie brakowało paliwa w gaziolu. Po demontażu pompki można a nawet trzeba zdemontować metalowy uchwyt,który to wszystko trzymał . Do tego uchwytu jest przykręcone ssanie,więc musisz coś wymyślić ,aby ssanie zamontować.

3.na ten punkt odpowie ci wemar,przerabiał ten temat u siebie
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Ostatnio zmieniany: 9 lata 3 miesiąc ago przez kusy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebna Pomoc 9 lata 3 miesiąc ago #27

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
W poznaniu masz Illusiona a on jest dobry w te klocki rodstarowe
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Potrzebna Pomoc 9 lata 3 miesiąc ago #28

  • Sebolek
  • Sebolek Avatar
Witam jestem z Poznania i mam prośbę do osób mieszkających w poznaniu lub bliskiej okolicy i posiadających wild/road stara o podjechanie do mnie do garażu i drobną pomoc w kliku sprawach a mianowicie
1. wydaje i się że zostały mi rurki od aisa a chciałbym je zdemontować a nie jestem pewien czy to oby na pewno to
2. gdzie umieścić pompę paliwa bo chciałbym wyczyścić wizerunek motocykla
3. zakupiłem hypercharger i chciałbym go podłączyć a nie wiem które rurki gdzie a instrukcja bardzo się różni od tego co ja mam :)

Motocykl jest bez blach bo idą do lakierowania także będzie dobry i przejrzysty obraz :)
z góry bardzo dziękuje za pomoc
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.060 s.
Zasilane przez Forum Kunena