UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: 1600 czy 1700

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #41

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Wild Star - wersja europejska 1600, Road Star - wersja amerykańska produkowana do dziś 1700, do 2002 roku 1600. Recall jest robiony wg. VIN-u i to wszystkie za darmo. Jeżeli kolega Thomson ma inne informacje to są one błędne. Zarówno amerykańskie jak i europejskie są wykonywane w formie naprawy gwarancyjnej. Kwestia dobrej woli serwisu. Oni muszą wystąpić o zwrot kosztów a jak wiemy Polak nie lubi czekać. U nas w Bydgoszczy robią za darmo. Czas oczekiwania na zweryfikowanie VIN-u to czas nawet kilku tygodni.
Co do pierwotnego pytania. WS jak i RS są warte grzechu i każdy prowadzi się tak samo.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #42

  • Baron
  • Baron Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 403
  • Otrzymane podziękowania: 18
  • Oklaski: 3
WS 1.7 :co:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #43

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
skygge napisał:

Road Star to nazwa na rynek amerykański, Wild Star - na europejski. Każda występuje w obu pojemnościach.

Wild Star 1700 :cooo: :piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #44

  • skygge
  • skygge Avatar
A ja mam Radka ze szprychami i co?

To nie tak.
1700 mają odlewane koła, 1600 szprychy. Być może są wyjątki od tej reguły, nie wiem.
Road Star to nazwa na rynek amerykański, Wild Star - na europejski. Każda występuje w obu pojemnościach.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #45

  • yeremy
  • yeremy Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 248
  • Otrzymane podziękowania: 10
  • Oklaski: 1
majkelpl napisał:
W sumie to ... wszystko jedno ...
Sa niewielkie roznice ale tak naprawde to to samo ....
Road Stary sa Hamerykanskie a Wildki europejskie
Radki maja ciut wiecej mocy i lepsze heble a reszta ? Chyba to samo ale niech sie moze wypowiedza Ci co mieli oba ..
I chyba Radki maja odlewane kola a Wildki szprychy :mysli:

Dzięki za info, na tym etapie mojej wiedzy o tych pięknych "parowozach" wszystkie są niezwykle cenne. Pozdrawiam :chop:
Midnight Star 1900, 2008
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #46

  • yeremy
  • yeremy Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 248
  • Otrzymane podziękowania: 10
  • Oklaski: 1
Tomson napisał:
Yeremy jest taka sprawa o której - mam wrażenie - rzadko się wspomina na naszym forum. Wszystkie 1600 podlegają akcji naprawczej (Recall) na skrzynię biegów. To poważna sprawa - feralne elementy skrzyni mogą spowodować zablokowanie się tejże w czasie jazdy i w konsekwencji efektowny lot...Kilka osób na Świecie zdaje się zakończylo życie przez to.
Yamaha robi to za darmo (demontaż silnika do spodu, przy okazji dają nowe pierścienie tłokowe) - ale tu dochodzimy do sedna sprawy: jak kupisz motocykl sprowadzony z USA, który nie miał zrobionego racalla (bo nie wszyscy użytkownicy się zgłosili na naprawę - chyba raczej mniejszość) to jesteś w bladej dupie. Bo Yamaha Polska Ci tego nie zrobi za darmo. Im podlegają tylko motocykle zakupione z polskiej sieci dilerskiej.
Jak poznać czy motocykl był poddany recall-owi? Teoretycznie powinien mieć na główce ramy przy numerze seryjnym wybite kółeczko/punkt. W praktyce - nie wszyscy mechanicy to robili. Mój nie ma. Napisałem kilka maili do losowo znalezionych w necie amerykańskich dilerów Yamahy z prośbą o sprawdzenie w ich systemie (za pomocą VIN) jak się ma sprawa. Dwóch mi odpowiedziało, recall zrobiony w 2008 roku (ufff....)

Dzięki, rozumiem - powiedz mi czy można gdzieś zaczerpnąć informacji w jakim zakresie VIN podlega akcji serwisowej, i czy nie jest już przypadkiem zamknięta akcja serwisowa. Pracuję w branży motoryzacyjnej w jednym z ASO i wiem, że przeważnie akcje serwisowe mają datę zakończenia - oczywiście te bezpieczeństwa są bez daty i są otwarte cały czas. Jak dobrze zrozumiałem to zakup nawet śćiągniętej np. z Niemiec nie zrobią mi w Polsce ? Trochę to dziwne bo przypadku samochodów działa to niezależnie w jakim kraju kupiłem samochód. Dzięki za informację. Pozdrawiam :chop:
Midnight Star 1900, 2008
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #47

  • yeremy
  • yeremy Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 248
  • Otrzymane podziękowania: 10
  • Oklaski: 1
Marek73 napisał:
Yeremi ja mam dokładnie taki sam wzrost i wagę jak Twoje i też wcześniej trzy lata jeździłem Virką 750. Nie masz się czego obawiać. Mało tego. Po niedługim czasie stwierdzisz, że Wild Starem jeździ się łatwiej niż Virago.
Witaj, tak kojarzę Ciebie z forum Vitago :hel: Dzięki, cenna jest Twoje info - szerokości :chop:
Midnight Star 1900, 2008
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #48

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Za friko - zapomnij.
Oczywista możesz zrobić za kase - koszt pewnie kilka ładnych tysi...
No cóż...wielu ludzi jeździ bez zrobionego recallu i nic się nie dzieje...to już zależy od odporności psychicznej konkretnego osobnika.

Swoją drogą Mama Yama dość ciekawie prowadziła temat tego recall. Stopniowo. Najpierw były wzywane roczniki 2000, 2001 i to nie wszystkie numery. Tak stopniowo rozszerzali aż chyba w 2007 roku (!!!) stwierdzili, że niebezpieczne są wszystkie co do jednej wyprodukowane sztuki 1600.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #49

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Tomson napisał:
Yeremy jest taka sprawa o której - mam wrażenie - rzadko się wspomina na naszym forum. Wszystkie 1600 podlegają akcji naprawczej (Recall) na skrzynię biegów. To poważna sprawa - feralne elementy skrzyni mogą spowodować zablokowanie się tejże w czasie jazdy i w konsekwencji efektowny lot...Kilka osób na Świecie zdaje się zakończylo życie przez to.
Yamaha robi to za darmo (demontaż silnika do spodu, przy okazji dają nowe pierścienie tłokowe) - ale tu dochodzimy do sedna sprawy: jak kupisz motocykl sprowadzony z USA, który nie miał zrobionego racalla (bo nie wszyscy użytkownicy się zgłosili na naprawę - chyba raczej mniejszość) to jesteś w bladej dupie. Bo Yamaha Polska Ci tego nie zrobi za darmo. Im podlegają tylko motocykle zakupione z polskiej sieci dilerskiej.
Jak poznać czy motocykl był poddany recall-owi? Teoretycznie powinien mieć na główce ramy przy numerze seryjnym wybite kółeczko/punkt. W praktyce - nie wszyscy mechanicy to robili. Mój nie ma. Napisałem kilka maili do losowo znalezionych w necie amerykańskich dilerów Yamahy z prośbą o sprawdzenie w ich systemie (za pomocą VIN) jak się ma sprawa. Dwóch mi odpowiedziało, recall zrobiony w 2008 roku (ufff....)

:co: Czyli jak ja mam RS z za wielkiej wody to o recallu mogę zapomnieć :dolar:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #50

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Yeremy jest taka sprawa o której - mam wrażenie - rzadko się wspomina na naszym forum. Wszystkie 1600 podlegają akcji naprawczej (Recall) na skrzynię biegów. To poważna sprawa - feralne elementy skrzyni mogą spowodować zablokowanie się tejże w czasie jazdy i w konsekwencji efektowny lot...Kilka osób na Świecie zdaje się zakończylo życie przez to.
Yamaha robi to za darmo (demontaż silnika do spodu, przy okazji dają nowe pierścienie tłokowe) - ale tu dochodzimy do sedna sprawy: jak kupisz motocykl sprowadzony z USA, który nie miał zrobionego racalla (bo nie wszyscy użytkownicy się zgłosili na naprawę - chyba raczej mniejszość) to jesteś w bladej dupie. Bo Yamaha Polska Ci tego nie zrobi za darmo. Im podlegają tylko motocykle zakupione z polskiej sieci dilerskiej.
Jak poznać czy motocykl był poddany recall-owi? Teoretycznie powinien mieć na główce ramy przy numerze seryjnym wybite kółeczko/punkt. W praktyce - nie wszyscy mechanicy to robili. Mój nie ma. Napisałem kilka maili do losowo znalezionych w necie amerykańskich dilerów Yamahy z prośbą o sprawdzenie w ich systemie (za pomocą VIN) jak się ma sprawa. Dwóch mi odpowiedziało, recall zrobiony w 2008 roku (ufff....)
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #51

  • Hipis
  • Hipis Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 629
  • Otrzymane podziękowania: 34
  • Oklaski: 3
Masz mapę użytkowników więc wiesz gdzie się przymierzyć . Wystarczy napisać. Może nie pojeździsz :) ale posiedzisz i pogadasz z użytkownikiem a to bezcenne. U mnie 1700 kilkaset metrów dalej 1600 parkuje :)
Czyń miłość a nie wojnę :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #52

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
przy tych pieniądzach to raczej szukaj WS 1600 bo RS 1700 to raczej nic ciekawego nie znajdziesz
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #53

  • Marek73
  • Marek73 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 797
  • Otrzymane podziękowania: 24
  • Oklaski: 8
Yeremi ja mam dokładnie taki sam wzrost i wagę jak Twoje i też wcześniej trzy lata jeździłem Virką 750. Nie masz się czego obawiać. Mało tego. Po niedługim czasie stwierdzisz, że Wild Starem jeździ się łatwiej niż Virago.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #54

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
W sumie to ... wszystko jedno ...
Sa niewielkie roznice ale tak naprawde to to samo ....
Road Stary sa Hamerykanskie a Wildki europejskie
Radki maja ciut wiecej mocy i lepsze heble a reszta ? Chyba to samo ale niech sie moze wypowiedza Ci co mieli oba ..
I chyba Radki maja odlewane kola a Wildki szprychy :mysli:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 8 lata 8 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #55

  • yeremy
  • yeremy Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 248
  • Otrzymane podziękowania: 10
  • Oklaski: 1
Baron na pewno któryś z tych "gromów" - tylko który ? Dzięki za sugestie :chop:
Midnight Star 1900, 2008
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #56

  • Baron
  • Baron Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 403
  • Otrzymane podziękowania: 18
  • Oklaski: 3
Nawet nie poczujesz tych 7-dmiu cetnarów .Najważniejsze aby był to RS lub Waldek :dobrarobota
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #57

  • yeremy
  • yeremy Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 248
  • Otrzymane podziękowania: 10
  • Oklaski: 1
Dzięki skygge to dla mnie ważne :piw:
Midnight Star 1900, 2008
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #58

  • skygge
  • skygge Avatar
Hej!

Mam podobną wysokość (178cm) i mój RS jest dla mnie idealny.
Mierzysz w dobrym kierunku, muszę Ci powiedzieć :) - powodzenia!
Ostatnio zmieniany: 8 lata 8 miesiąc ago przez skygge.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

1600 czy 1700 8 lata 8 miesiąc ago #59

  • yeremy
  • yeremy Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 248
  • Otrzymane podziękowania: 10
  • Oklaski: 1
Witam Was serdecznie. Zalogowałem się na forum dlatego, że zakochałem się w R/W Star. Jeżdżę obecnie Virago 750 94 r ( do sprzedania ) - trzeci sezon. Chcę kupić Radka lub Waldka - ale, nie wiem co ??? Mogę wydać ok 20 tyś - będę naprawdę wdzięczny jak doradzicie mi jak w temacie, 1600 czy 1700 ? Czy z moją posturą: 176 cm i 80 kg wagi powinienem dać sobie spokój z tym sprzętem. Może to wydawać się mało poważne co piszę, ale nie mam znajomego który jeździ tym pięknym sprzętem i nie mam gdzie się przymierzyć. Pomożecie ? :piw:
Czekam na merytoryczne i oczywiście żartobliwe porady :zebol:
Midnight Star 1900, 2008
Ostatnio zmieniany: 8 lata 8 miesiąc ago przez yeremy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Czas generowania strony: 0.043 s.
Zasilane przez Forum Kunena