UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Ciepły problem z kręceniem

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #1

  • Piotr
  • Piotr Avatar
www.yamahapart.com/oemparts/a/yam/5004794cf8700209bc798922/exhaust

Już wszystko wiem temat zamknięty.
Piękne dzięki jak będę miał czas podeśle filmik jak wali z komina.
:br:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #2

  • Piotr
  • Piotr Avatar
Możesz podesłać jakieś fotki tej sondy??
Jutro postaram się zrobić jakieś fotki dopalaczy :dobrarobota
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #3

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
na wtrysku powinny być sondy w wydechu ot i cała różnica
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #4

  • Piotr
  • Piotr Avatar
:h-r:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #5

  • Piotr
  • Piotr Avatar
Można uznać iż mam sportowy wydech ..
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #6

  • Piotr
  • Piotr Avatar
Wniosek jeździć aż się rozp.. zepsuje i wtedy naprawić jeśli coś się w ogóle rozwali?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #7

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
wemar napisał:
Poprawa jest możliwa tylko na PC , ale koszt znaczny.

Zgadza się. Za Power Commander V ( wersja do paliwa i zapłonu ) trzeba wywalić 2100 zł. Ja znalazłem egzemplarz powystawowy za 1700. Obecnie jestem na etapie montażu.Utknąłem przy cewkach.Córa musi przetłumaczyć instrukcję. Później strojenie. Daleko nie musiałem szukać.Mój kumpel zajmuje się takimi rzeczami.Bardzo chętnie "pobawi" się .A możliwości jest mnóstwo.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #8

  • Piotr
  • Piotr Avatar
Odnośnie strzelania, moto na pewno jest po szlifie na stronę wydechu, a widzę ,że wydechy są całe wiec są inne. Myślę ze są od 1600 albo modelu na gaźniku.. Pytanie brzmi czy są jakieś różnice wydechów miedzy modelami 1600, gaźnik a model na wtrysku????
Może to jest przyczyna? :mysli:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #9

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 462
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 3
Tak jak kusy napisał przekaźnik rozrusznika nie domaga na ciepłym ma problem przekręcić wałem reset zegarów objaw podobny to uszkodzenia aku.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #10

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Piotr napisał:
Gaźnika nie mam mam wtrysk.. a co do regulacji to o jakiej mówimy??
Przy wtrysku nie zrobisz żadnej regulacji - tu jest przyczyna strzelania. Układ jest ustawiony na fabryczny wydech i na przelotowych sobie nie radzi poprawnie. Jeżli nie jest to częste i uciążliwe, to jeździj. Poprawa jest możliwa tylko na PC i może wsparcie Autotune, ale koszt znaczny.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #11

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Miałem podobnie,nawet gdzieś powinien być mój filmik jak podczas przegazówki walił ogień z rury.
U mnie przyczyna tkwiła w DB killerach ( samoróbkach )
Wystrugałem inne i problem znikł,ale również nie co wzbogaciłem mieszankę :lek: tak było na oryginalnym gaźniku.
Najlepiej obejrzyj świece i zapodaj jakieś fotki.. :piw:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #12

  • Piotr
  • Piotr Avatar
Gaźnika nie mam mam wtrysk.. a co do regulacji to o jakiej mówimy??
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #13

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Piotr napisał:
Mam jeszcze jedno pytanko, jak się rozgrzeje strzela w komin, a jak go pogazowałem na postoju to walił ogniem na 20 cm.. efekt fajny ale czy wszystko gra??
Może czyszczenie gaźnika by się przydało, a jeśli to nie pomoże, to trzeba pomyśleć nad regulacją. Nie jest to prawidłowe, ale gazowanie na postoju też do prawidłowych zachowań nie należy - sporo paliwa idzie z pompki przyspieszacza, przy każdym ruchu manetki.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #14

  • Piotr
  • Piotr Avatar
Wszystko gra, jak ma duży opór za pierwszym razem to za drugim pali. Aq mam nowy, jak wemar się tym nie przejmuje to ja tez nie będe.

Mam jeszcze jedno pytanko, jak się rozgrzeje strzela w komin, a jak go pogazowałem na postoju to walił ogniem na 20 cm.. efekt fajny ale czy wszystko gra??
Jak miałem volusie na wydechach vince nie zauważyłem takiego czegoś chociaż podczas jazdy przy puszczeniu manetki strzelała, oczywiście radek tez pięknie bombarduje, ale ma orginalne wydechy..
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #15

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Jeżeli objawia się to w taki sposób,że naciskasz starter moto chce obrócić ale wiesza się na chwilę i po chwili kręci a zegary resetują się to jest wina przekaźnika rozrusznika.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #16

  • Piotr
  • Piotr Avatar
Chyba mam już trop. Najprawdopodobniej a myślę w 99 % wemar ma racje i dolkadnie wie jak sie zachowuje :br: aq niby w zeszłym roku był wymieniany. Wniknę jeszcze bardziej w to odprężanie po drodze sprawdzając swoim okiem aq.
Czy ktoś może mi więcej napisać o tym odprężaniu, można coś z tym zrobić?? Czy jest to szkodliwe dla silnika bo myślę ze dla baterii na pewno..
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #17

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Ja również obstawiam koniec żywota baterii :mysli: miałem podobnie,po długiej trasie jak się zatrzymałem
to ciężko było silnik zakręcić.
Warto najpierw spróbować czy to akumulator,bo operacja najprostsza z możliwych,a może akurat tu tkwi problem:dolar:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #18

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Miałem ostatnio podobnie z tym , że latam 1600 ( oczywiście na gażniku) przyczyną okazał się akumulator (który był od maja br w Radku) po wymianie wszystko wróciło do normy ... spróbuj może od tego ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #19

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Wygląda na to, jakby dekompensator szwankował, a z opisu wskazuje to na problem mechaniczny, a nie elektryczny.
Jest jeszcze jedna możliwość, związana z takim zjawiskiem - jeden z tłoków zatrzymał się już po zakończonym ssaniu. W tym momencie działanie dekompensatora nie daje efektu, bo on działa w czasie ssania, a nie sprężania.
U mnie też tak jest, ale zwykle dwie (krótkie) próby rozruchu na tyle odprężą cylinder, że trzecia udaje sięz powodzeniem.

Pisząc wyżej o ssaniu, mam na myśli fazę pracy silnika, a nie obwód zasilania paliwem.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ciepły problem z kręceniem 7 lata 7 miesiąc ago #20

  • tomboj
  • tomboj Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 142
  • Otrzymane podziękowania: 16
  • Oklaski: 0
Radki od 2008 roku są na wtrysku. Zły trop.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.039 s.
Zasilane przez Forum Kunena