UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: pomóżcie nie pali na tylny garnek

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 4 dni ago #1

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 953
  • Otrzymane podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
oczywiście że ta z przodu silnika na dole po lewej :tutaj:
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 4 dni ago #2

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
lenio napisał:
Nasadowym kluczem to tej z boku raczej nie odkręcisz.
Nie wiem czy do mnie piszesz, czy do kol.Lord'a?
Ja o zastosowaniu oczkowego klucza napisałem poniżej właśnie do niego.
lenio napisał:
Dziś gwintownikiem 15mm prze gwintowałem otwór i śrubę wkręciłem na kleju do gwintu , nakrętka teraz jest na klucz 19 , poprzednio 17, zalałem olej pochodził chwilę w garażu i jest dobrze. :chop:
Brawo Ty :h-r: :jahu:
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 7 lata 4 dni ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 4 dni ago #3

  • lenio
  • lenio Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 202
  • Otrzymane podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Nasadowym kluczem to tej z boku raczej nie odkręcisz. Dziś gwintownikiem 15mm prze gwintowałem otwór i śrubę wkręciłem na kleju do gwintu , nakrętka teraz jest na klucz 19 , poprzednio 17, zalałem olej pochodził chwilę w garażu i jest dobrze. :chop:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 4 dni ago #4

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Lord Zed napisał:
Oczywiście ze odkręcam tą na dole , ujowa jest dlatego że znajduje się blisko ramy , jest bardzo miękka i trzeba mieć cienki klucz oczkowy gdyż płaskim można łatwo uszkodzić łeb śruby , a i zakres jej obrotu jest dość mały.
Przecież intuicyjnie chce się użyć klucza nasadowego, jak to jest pokazane na filmie nawet. Po co sie mordować oczkowym płaskim :mysli:...ale mi się wydaje że piszesz o tej z przodu sinika, bo tam faktycznie trzeba użyć oczkowego płaskiego.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 7 lata 4 dni ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 5 dni ago #5

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 953
  • Otrzymane podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
pinhead napisał:
Lord Zed napisał:
lenio napisał:
Dziś mimo wszystko zabrałem się za wymianę oleju na taki jaki miałem poprzedni to jest Motul 7100 20W50 syntetyk, ale to nie ważne , kużwa w sobotę rano lecę na Ukrainę a tu zonk . Spuściłem olej itp, zakręcam filtr, śrubę i tu dupa , zerwany gwint w bloku silnika , na jutro zamówiłem zestaw naprawczy : gwintownik 15 i śrubę spustowa też 15 , oryginał był 14. Jutro od rana gwintowanie i zalanie olejem, na szczęście druga śruba ta z boku jest OK bo tam nagwintować to masakra.
to którą ty śrubą spuszczałeś olej z silnika , bo do tego jest ta ujowa właśnie z boku :mysli:

Lord Zed to Ty nie odkrecasz śruby od spodu silnika ?
Oczywiście ze odkręcam tą na dole , ujowa jest dlatego że znajduje się blisko ramy , jest bardzo miękka i trzeba mieć cienki klucz oczkowy gdyż płaskim można łatwo uszkodzić łeb śruby , a i zakres jej obrotu jest dość mały.
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 5 dni ago #6

  • lenio
  • lenio Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 202
  • Otrzymane podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
wklejam film króry udostępnilem już przeszło 3 lata temu moze nowsi forumowicze będą potrzebować .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 5 dni ago #7

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Lord Zed napisał:
to którą ty śrubą spuszczałeś olej z silnika , bo do tego jest ta ujowa właśnie z boku :mysli:
Jest druga śruba do spustu oleju, w tyle silnika, na wysokości schowka na zestaw kluczy. Obok niej jest mniejsza śruba spustu oleju z przekładni łańcuchowej.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 7 lata 5 dni ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 5 dni ago #8

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Lord Zed napisał:
lenio napisał:
Dziś mimo wszystko zabrałem się za wymianę oleju na taki jaki miałem poprzedni to jest Motul 7100 20W50 syntetyk, ale to nie ważne , kużwa w sobotę rano lecę na Ukrainę a tu zonk . Spuściłem olej itp, zakręcam filtr, śrubę i tu dupa , zerwany gwint w bloku silnika , na jutro zamówiłem zestaw naprawczy : gwintownik 15 i śrubę spustowa też 15 , oryginał był 14. Jutro od rana gwintowanie i zalanie olejem, na szczęście druga śruba ta z boku jest OK bo tam nagwintować to masakra.
to którą ty śrubą spuszczałeś olej z silnika , bo do tego jest ta ujowa właśnie z boku :mysli:

Lord Zed to Ty nie odkrecasz śruby od spodu silnika ?
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 6 dni ago #9

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 953
  • Otrzymane podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
lenio napisał:
Dziś mimo wszystko zabrałem się za wymianę oleju na taki jaki miałem poprzedni to jest Motul 7100 20W50 syntetyk, ale to nie ważne , kużwa w sobotę rano lecę na Ukrainę a tu zonk . Spuściłem olej itp, zakręcam filtr, śrubę i tu dupa , zerwany gwint w bloku silnika , na jutro zamówiłem zestaw naprawczy : gwintownik 15 i śrubę spustowa też 15 , oryginał był 14. Jutro od rana gwintowanie i zalanie olejem, na szczęście druga śruba ta z boku jest OK bo tam nagwintować to masakra.
to którą ty śrubą spuszczałeś olej z silnika , bo do tego jest ta ujowa właśnie z boku :mysli:
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 6 dni ago #10

  • lenio
  • lenio Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 202
  • Otrzymane podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Dziś mimo wszystko zabrałem się za wymianę oleju na taki jaki miałem poprzedni to jest Motul 7100 20W50 syntetyk, ale to nie ważne , kużwa w sobotę rano lecę na Ukrainę a tu zonk . Spuściłem olej itp, zakręcam filtr, śrubę i tu dupa , zerwany gwint w bloku silnika , na jutro zamówiłem zestaw naprawczy : gwintownik 15 i śrubę spustowa też 15 , oryginał był 14. Jutro od rana gwintowanie i zalanie olejem, na szczęście druga śruba ta z boku jest OK bo tam nagwintować to masakra.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 1 tydzień ago #11

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Właśnie dlatego dobrze jest nie co "podgrzać" silnik.
Benzyna wymieszana z zimnym olejem,jak jest w niewielkiej ilości jest praktycznie niewyczuwalna,ale jak olej jest ciepły to benzyna zaczyna mocno parować i wtedy można ją w nim wyczuć.
Ale jak już pisał longjon,to nie powinno być dużo benzyny w oleju,bo na jednym niesprawnym garnku za wiele jeździć to się nie da,a po drugie to że by benzyna przedostała się przez pierścienie,to silnik musiał by być już mocno zmęczony :oj:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 7 lata 1 tydzień ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 1 tydzień ago #12

  • longjohn
  • longjohn Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 273
  • Otrzymane podziękowania: 22
  • Oklaski: 10
jeæeli tej benzyny w oleju nie bedzie zbyt dużo to jak olej dostanie temperatury to b.szybko benzyna odparuje
i olej odzyska gęstośc. jeżeli by faktycznie było tyle,że spadła by gestośc oleju to taki olej b.wyraznie śmierdzi paliwem.W silnikach wysokopreznych jest gorzej,bo odparowanie oleju napędowego z oleju jest dośc trudne.
Z reszta myślę ,że długo toś na jednym garnku nie jechał,bo silnik słaby i b.nierówno pracuje.A zreszta to i tak większa ilośc benzyny uciekła przez zawory wydechowe i tłumik.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 1 tydzień ago #13

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
pinhead napisał:
Zagrzej nie co silnik,wyjmij bagnet i "obadaj" olej znajdujący się na nim :mysli:

Tylko zanim "obada" bagnet niech wyłaczy silnik B)
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 1 tydzień ago #14

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Jeżeli w oleju jest benzyna to na pewno ją będzie czuć...
Zagrzej nie co silnik,wyjmij bagnet i "obadaj" olej znajdujący się na nim :mysli:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 1 tydzień ago #15

  • lenio
  • lenio Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 202
  • Otrzymane podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
pinhead napisał:
Dobrze,że nie kupiłeś cewki :dolar: zawsze w takim przypadku należy zacząć od świec...ale to już historia :taj:
Co do koloru Twoich świec,to najlepiej sprawdzić je po jakiejś przejażdżce....50-100 km,tylko bez zamulania silnika. :hel:
cewkę dobrze mieć na wszelki wypadek a nie kosztuje majątku, myślisz że do oleju mogło dostać się paliwo??? bo szkoda wymieniać mam syntetyk 20W50
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 1 tydzień ago #16

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Dobrze,że nie kupiłeś cewki :dolar: zawsze w takim przypadku należy zacząć od świec...ale to już historia :taj:
Co do koloru Twoich świec,to najlepiej sprawdzić je po jakiejś przejażdżce....50-100 km,tylko bez zamulania silnika. :hel:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 1 tydzień ago #17

  • lenio
  • lenio Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 202
  • Otrzymane podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
TomHal napisał:
ale czarne okopcone suche czy czarne mokre???
czarne suche
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 1 tydzień ago #18

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
ale czarne okopcone suche czy czarne mokre???
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 1 tydzień ago #19

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Wszystkie 4 świece czarne to za bogato. Jeżeli zapaliłeś moto tylko na chwilę (do 15 min. ) to takie świece będą.
Przyczyn może byc kilka: nie domykające się ssanie, za wysoki poziom paliwa, PSM wykręcony za dużo, brudny filtr powietrza.
Jeżeli paliwo dostało się do oleju, to ma on charakterystyczny zapach. Możesz porównać z zapachem oleju ze swojego auta.
Jeżeli śmierdzi całkiem inaczej , to wymień. Jeżeli masz najechane niewiele km na nim to wymień sam olej bez filtra.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 7 lata 1 tydzień ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

pomóżcie nie pali na tylny garnek 7 lata 1 tydzień ago #20

  • lenio
  • lenio Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 202
  • Otrzymane podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Wreszcie moja maszyna jest sprawna , na tylnym garnku padły obie świece , podejrzewam że wcześniej musiałem latać na na jednej nie sprawnej świecy bo nie wydaje mi się żeby padły obie na raz. Świece wszystkie miałem NGK DPR8EA-9 tak wiec założyłem takie same 4 szt nowe.Mam też pytanie przy wymianie i na pierwszym i na drugim cylindrze świece były czarne jest to normalne czy powinienem jakąś śrubką pokręcić oraz na ile prawdopodobne jest że jeśli paliwo dobre kilka minut lało się na tłok i wypływało rurą wydechową , mogło po przez tłok dostać się do oleju i go rozrzedzić , pytam bo nie myślałem wymieniać oleju Dzięki Wam Wszystkim za cenne rady. :lek:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Czas generowania strony: 0.045 s.
Zasilane przez Forum Kunena