UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…
Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.
www.Yamaha –STAR.pl
Forum
Osłony boczne akumulatra.
- wemar
-
- Offline
- Moderator
-
- Posty: 1914
- Otrzymane podziękowania: 136
Sprzedał motocykl?majkelpl napisał: ... i chyba juz problem został rozwiązany ???
![]()
![:polew: :polew:](/media/kunena/emoticons/polewka.gif)
Jednak może komuś się jeszcze przyda ta wiedza - lewa kapa i łącznik są skręcone. Prawa kapa łączy się z łącznikiem dwoma stożkowymi/grzybkowymi bolcami, które wchodzą w gumowe pierścienie.
Środkowy łącznik nie jest do niczego mocowany, zatem obie kapy powinny się dać zdemontować po odkręceniu jednej śrubki i użyciu umiarkowanej siły.
Jeżdżę, bo lubię :)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- marekkacper
-
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 115
- Otrzymane podziękowania: 18
![:czad: :czad:](/media/kunena/emoticons/czad.gif)
majkelpl napisał: Panowie ..... ale pytanie było zadane pół rok temu i chyba juz problem został rozwiązany ???
![]()
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Metal
-
- Offline
- Zasilający Forum
-
- Metal
- Posty: 1089
- Otrzymane podziękowania: 41
![:polew: :polew:](/media/kunena/emoticons/polewka.gif)
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- majkelpl
-
- Offline
- Prawdziwy Raider
-
- Pędzacy na Waldku
- Posty: 4627
- Otrzymane podziękowania: 80
![:czad: :czad:](/media/kunena/emoticons/czad.gif)
![:oj: :oj:](/media/kunena/emoticons/oj.gif)
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- TataMichas
-
- Offline
- Zasilający Forum
-
- GTC 1F44-The Number Of The Beast
- Posty: 1017
- Otrzymane podziękowania: 54
Zaczynamy od odkręcenia śruby zewnętrznej (gniazdo sześciokątne) na lewym boczku, następnie ruchem podobnym do energicznego wyciągania browara z przepełnionej lodówki sklepowej (silnie w poziomie) wyciągamy prawy boczek.
Następnie odkręcić tą samą zewnętrzną śrubę ale z prawej strony, a następnie w głębi skrzynki bezpieczników należy odkręcić śrubę (łeb 6-ktn) znajdującą się pomiędzy dwoma gumowymi stożkami, które mocują lewy boczek. Następnie korzystając z analogii lodówkowych - delikatnym ruchem przypominającym wyjmowanie jajek z lodówki zdemontować prawą osłonę.
Ściąga dla osób mających problem z rozróżnieniem stron prawa vs. lewa - lewa strona to tak gdzie jest lewa noga, a więc tam gdzie duży palec jest po stronie...prawej.
![B) B)](/media/kunena/emoticons/b.gif)
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Paweł-Road Star
-
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Road Star 1700 Silverado
- Posty: 163
- Otrzymane podziękowania: 6
Road Star mój to jest to, kocham go...
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- marekkacper
-
- Offline
- wie gdzie gaźnik
-
- Posty: 115
- Otrzymane podziękowania: 18
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- wemar
-
- Offline
- Moderator
-
- Posty: 1914
- Otrzymane podziękowania: 136
Jeżdżę, bo lubię :)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Makary
- COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
- Offline
- świeżak
-
- Posty: 3
- Otrzymane podziękowania: 0
![:co: :co:](/media/kunena/emoticons/co.gif)
O co tu chodzi?
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.