UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: praca na jednym cylindrze

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 5 dni ago #1

  • Upload
  • Upload Avatar
tak ma "odcinkę" coby się za szybko nie kręcił

OHV nie kręcą się za szybko ( i o to chodzi )
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula w separacji ( ale już chyba nie długo )
Ostatnio zmieniany: 13 lata 5 dni ago przez Upload.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 5 dni ago #2

  • artiona
  • artiona Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
valdee wyślij mi email to Ci podam tel.
Ostatnio zmieniany: 13 lata 4 dni ago przez artiona.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 5 dni ago #3

  • Seboka
  • Seboka Avatar
Ja mam dysze 175 z zestawu K&N, dysze wolnych obrotów mam mniejszą jak oryginał czyli 32,5 z tego co pamiętam (kupiłem na ebay z USA). Świece na tylnym baniaku nie mogą być czarne, ja miałem na początku tak bogatą mieszankę że czasami mi zalewało tylni baniak. Iglice mam na drugim rowku od góry. Jak wiadomo jak będzie za bogato pojawi się SVS
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 5 dni ago #4

  • valdee
  • valdee Avatar
To mi troche przypomina walke z moim Radkiem ( taki sam , nawet kolor sie zgadza) jak przyszedl ze Stanow. Generalnie mialem "
" za bogaty " gaznik. To jest zaleznosc pomiedzy iglica a PMS'em. Po ustawieniu gaznika , " na zimno " nie powinien dac sie zapalic
bez ssania. Nie pamietam jaka mam dysze ale chyba mniejsza niz 200. Tak jak ktos wczesniej napisal , w Stanach nie znaja sie na regulacji gaznika i robia je na bardzo bogato. Poz tym muszisz byc pewien ze swiece sa OK. Po wymianie na nowe musza pochodzic
z pol godziny. Daj jakis telefon do siebie tak jest łatwieja gadac. Ja mam sluzbowy , moge do Ciebie zadzwonic.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 5 dni ago #5

  • artiona
  • artiona Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
Upload napisał:
Troszkę dziwny ten film
Najpierw nie jakby był zimny za mało ssania
potem coś tam zmajstrowałeś i chodzi lepiej
potem pełny gaz i nie dam sobie głowy obciąć ale to chyba mogło być odcięcie
potem sobie pięknie pochodził i koniec filmu
Napisz co miał autor na myśli
Dlaczego tak gasł na początku ?
Dlaczego potem tak pięknie chodził ?
I ile to było obrotów przy tym "odcięciu" ?
Silnik był zimny czy ciepły ?
Było ssanie jeśli tak to ile ?
pozdrawiam
Krzysiek
p.s.
12 to właściwy wynik


silnik ciepły
już tłumacze:na filmie, najpierw ruszyłem silnik na 2 baniaku na tej jednej pracującej świecy (jak ściągałem fajkę z drugiej świecy na tym samym cylindrze nie reagował w ogóle tak jakby prądu nie było ale iskra jak sprawdzałem była na obu świecach jednakowa)
- to samoo zrobiłem na 1 baniaku i tu reaguje przy każdym zdjęciu fajki z obojętnie której świecy
Potem na filmie jest praca na drugim baniaku ,a następnie na obu cylindrach i później manetka na około 1/2 gazu (ja też mam takie wrażenie jakby miał odcinke -ale po co i czy w Waszych też może występują odcinki. I tak szczerze mówiąc pierwszy raz słyszał bym że motocykl tego typu ma odcinke. A kolejna myśl jaka przychodzi mi do głowy czy nie padł moduł i może w trybie awaryjnym pracuje silnik i odcina go na większych obrotach. mam jeszcze drugi film jakby trzeba było to go wrzucę
pozdrawiam
Ostatnio zmieniany: 13 lata 5 dni ago przez artiona.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 6 dni ago #6

  • Upload
  • Upload Avatar
Troszkę dziwny ten film
Najpierw nie jakby był zimny za mało ssania
potem coś tam zmajstrowałeś i chodzi lepiej
potem pełny gaz i nie dam sobie głowy obciąć ale to chyba mogło być odcięcie
potem sobie pięknie pochodził i koniec filmu
Napisz co miał autor na myśli
Dlaczego tak gasł na początku ?
Dlaczego potem tak pięknie chodził ?
I ile to było obrotów przy tym "odcięciu" ?
Silnik był zimny czy ciepły ?
Było ssanie jeśli tak to ile ?
pozdrawiam
Krzysiek
p.s.
12 to właściwy wynik
Ostatnio zmieniany: 13 lata 6 dni ago przez Upload.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 6 dni ago #7

  • artiona
  • artiona Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
Witam, ciśnienie na obu po 12bar. Cały problem to drugi gar który pracuje tylko na jednej świecy, czasami łapie na dwie. gdzie szukać usterki-moduł czy impulsator, może ktoś ma jakiś pomysł.
Ostatnio zmieniany: 13 lata 6 dni ago przez artiona.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Re: praca na jednym cylindrze 13 lata 6 dni ago #8

  • Rocker
  • Rocker Avatar
wykrzyknik napisał:
Tylko po jakiego wsadzać dyszę 200 jak się iglicą odcina paliwo...
Ani nie da Ci to większych osiągów ani ładniejszej pracy...

No tu się nie zgodzę bo większa dysza da lepsze osiągi, w końcu da więcej paliwa. Oczywiście wtedy potrzeba więcej powietrza. Poza tym iglica nie zamyka całkowicie dyszy po opuszczeniu, wiem bo sprawdzałem u siebie jak głęboko może wejść iglica w dyszę zanim się na niej oprze, jest to daleko poza możliwością regulacji na rowkach.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Re: praca na jednym cylindrze 13 lata 6 dni ago #9

  • artiona
  • artiona Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
wykrzyknik napisał:
Tylko po jakiego wsadzać dyszę 200 jak się iglicą odcina paliwo...
Ani nie da Ci to większych osiągów ani ładniejszej pracy...

dysza 200 taka była w już moto, to co mam ją teraz wymieniać
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re: praca na jednym cylindrze 13 lata 1 tydzień ago #10

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Tylko po jakiego wsadzać dyszę 200 jak się iglicą odcina paliwo...
Ani nie da Ci to większych osiągów ani ładniejszej pracy...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 1 tydzień ago #11

  • Rocker
  • Rocker Avatar
artiona napisał:
dzięki serdeczne, tu dałem ciała-dekompresator, a co do zużycia paliwa sprawdziłem dyszę -jest 200 i nie wiem czy nie za duża.

Myślę że nie jest za duża, ja mam 195 i ze spalaniem wychodzę gdzieś 5-5,5. Opuść igłę jeśli jest regulowana. Przy takiej dyszy to zacząłbym od pierwszego albo drugiego ząbka licząc od tępego końca. Opuść, sprawdź jak idzie, wyreguluj PMS jeśli strzela w tłumik lub kicha w gaźnik i tak do skutku. Ja się bawiłem w to miesiąc, ustawienie, jazda próbna, litrażowanie i znów ustawianie. Aż efekt Cię zadowoli :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 1 tydzień ago #12

  • artiona
  • artiona Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
dzięki serdeczne, tu dałem ciała-dekompresator, a co do zużycia paliwa sprawdziłem dyszę -jest 200 i nie wiem czy nie za duża.
Ostatnio zmieniany: 13 lata 1 tydzień ago przez artiona.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 1 tydzień ago #13

  • jaca
  • jaca Avatar
Po pierwsze jak mierzysz kompresje to musisz wypiąć dekompresator i potem mierzyć.Bo jak tego nie zrobisz to dekompresator będzie ci uchylać zawory i będzie kompresja do dupy.:du:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 1 tydzień ago #14

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
artiona napisał:
Film drugi bardziej podchodzi do moich objawów
dzięki jutro idę grzebać, i jak wrzucę film to dam znać
jak macie jeszcze jakieś pomysły będę wdzięczny

jestem ciekaw Twojego filmiku - może być SVS chociażby wnioskuję z wysokiego spalania o którym piszesz - bardzo bogato ponad 8 litrów - co jest w dużej mierze przyczyną SVS-a.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re: praca na jednym cylindrze 13 lata 1 tydzień ago #15

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Nie ma się co zastanawiać. Uszczelka do Wariora nie będzie pasować. Głowice zdjąć trzeba. Sprawdzić zawory, Uszczelniacze a przy kiepskiej kompresji warto i pierścienie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 1 tydzień ago #16

  • Upload
  • Upload Avatar
Ma działać czy robisz partyzanta
Ekonomicznie zrób jedną a jeśli masz spręż 8 na obu baniakach to może lepiej zajrzeć do obu
poza tym będziesz wtedy wiedział na czym jeździsz
W Wawie mogę ci polecić Krzysztofa Jankowskiego ( Bardzo dobra relacja ceny do jakości)
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula - mokrula
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 1 tydzień ago #17

  • artiona
  • artiona Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
Wolałbym tego nie usłyszeć że głowica do zdjęcia ale cóż, powiedźcie czy uszczelka pod głowice jest taka sama w warriorze, i gdzie ewentualnie planowanie głowicy zrobić. Mam 100km do W-wy i po 70 km do Radomia lub Lublina. A co z pierwszym cylindrem-robić czy nie.
Ostatnio zmieniany: 13 lata 1 tydzień ago przez artiona.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 1 tydzień ago #18

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Luz zaworów powinien wynosić od 0-0,04 mm. Czyli w sumie zerowy.Śrubą robisz tylko synchronizację między zaworami a nie regulujesz luz.Wygląda na to że głowica do zdjęcia.
Ostatnio zmieniany: 13 lata 1 tydzień ago przez piter 1600.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 1 tydzień ago #19

  • artiona
  • artiona Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
PS. Wsadzanie oryginalnego filtra powietrza na pewno nie pomoże - opcjonuję na regulację gaźnika. Sprawdzałeś czy aby jest możliwość jego regulacji czy też aby nie masz zaślepionej śrubki regulacyjnej pod gaźnikiem?

regulacja była zrobiona a wspomniana śruba jest dostępna
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 1 tydzień ago #20

  • artiona
  • artiona Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
kuleje tylko na 2 baniaku ,co do dysz to nie zwróciłem uwagi, lewizny luftu raczej nie łapie a w przypadku łapania lewego luftu raczej świece byłyby nie okopcone-chyba że się mylę w tej kwestii.
a co do filtra -spójrz załącznik, ale jutro spróbuje dać mu wiecej powietrza, zobaczymy czy coś to pomoże
a co do prędkości miałem wcześniej RS z K&N i zamykałem zegar i oba po przekroczeniu 120km/h paliły jak smoki, obecnie posiadany jak liczyłem z plecakiem spalił coś około 8,5l/100km. Rozpędzanie od 110km/h na tą chwilę mam lepszą w xvs 1100 jak w RS a mam porównanie ze wcześniejszym, tamten szedł za gazem a ten nie. Próba olejowa była robiona i z tego co pamietam ciśnienie podniosło się ok 0.5 chyba na obu cylindrach i dlatego dobrałem się do zaworów i część była podparta, ale dalej nie wiem jaki powinien być luz
0,2mm czy 0,02mm .Po regulacji zaworów ciśnienie nie wzrosło chyba że manometr jest zepsuty
Film drugi bardziej podchodzi do moich objawów
dzięki jutro idę grzebać, i jak wrzucę film to dam znać
jak macie jeszcze jakieś pomysły będę wdzięczny
Załączniki:
Ostatnio zmieniany: 13 lata 1 tydzień ago przez artiona.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.375 s.
Zasilane przez Forum Kunena