Rocker już praktycznie wiele opcji zapiął w krótką całość.
Dla Twojej informacji: w moim moto mam K&N-a i dla osiągnięcia jego pełnej sprawności wyciąłem 1/4 tylniej ścianki oryginalnej puszki. Jeżeli portki są nieszczelne to zaciąganie lewego powietrza powoduje wygaszanie jak również słaby ciąg silnika.
160 km to jak na Radka trochę przymało - na oryginalnych ustawieniach powinnien polecieć jakieś 180 km/h. Na super przyspieszenie nie licz to nie przecinak. Można wprawdzie z niego niezłe cudo zrobić ale do tego potrzeba trochę akcesoryjnych zabawek.
Ten gasnący podczas jazdy silnik podejrzewam wynika z tego że masz pierwsze stadium SVS-a. Puść się w trasę rozgrzej gościa do porządku i przeleć dobre 200 km w dość dobrym tempie np. 120 km/h (Autostrada albo dobra DK).
Życzę powodzenia.
PS. Wsadzanie oryginalnego filtra powietrza na pewno nie pomoże - opcjonuję na regulację gaźnika. Sprawdzałeś czy aby jest możliwość jego regulacji czy też aby nie masz zaślepionej śrubki regulacyjnej pod gaźnikiem?