UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: praca na jednym cylindrze

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 1 tydzień ago #21

  • Upload
  • Upload Avatar
Ja bym wykluczył gaźnik, bo tylko jeden cylinder szwankuje
Słaba kompresja ale czy równa na obu cylindrach ?
A zrobiłeś próbę olejową? ( zawory trzymają )
Ile masz nagaru? ( zerknij )
1600 katalogowo daje 170km/h


Sprawdź zawory - szczelność (czy są proste, upalone)
Popychacze i kasatory sostaw na trochę później
Do kasatorów można się łatwiej dostać jak już zdejmiesz głowice
Wtedy tylko zdejmujesz szklanki popychaczy i jesteś na miejscu
Nagraj film i walnij na Youtube
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula czarnula - majówka lokalnie
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 1 tydzień ago #22

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Rocker już praktycznie wiele opcji zapiął w krótką całość.
Dla Twojej informacji: w moim moto mam K&N-a i dla osiągnięcia jego pełnej sprawności wyciąłem 1/4 tylniej ścianki oryginalnej puszki. Jeżeli portki są nieszczelne to zaciąganie lewego powietrza powoduje wygaszanie jak również słaby ciąg silnika.
160 km to jak na Radka trochę przymało - na oryginalnych ustawieniach powinnien polecieć jakieś 180 km/h. Na super przyspieszenie nie licz to nie przecinak. Można wprawdzie z niego niezłe cudo zrobić ale do tego potrzeba trochę akcesoryjnych zabawek.
Ten gasnący podczas jazdy silnik podejrzewam wynika z tego że masz pierwsze stadium SVS-a. Puść się w trasę rozgrzej gościa do porządku i przeleć dobre 200 km w dość dobrym tempie np. 120 km/h (Autostrada albo dobra DK).

Życzę powodzenia.

PS. Wsadzanie oryginalnego filtra powietrza na pewno nie pomoże - opcjonuję na regulację gaźnika. Sprawdzałeś czy aby jest możliwość jego regulacji czy też aby nie masz zaślepionej śrubki regulacyjnej pod gaźnikiem?
:wild:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: praca na jednym cylindrze 13 lata 1 tydzień ago #23

  • Rocker
  • Rocker Avatar
Mówisz że ktoś grzebał w gaźniku. Jakie masz dysze? Mój dużo palił i miałem założone dysze DynoJet 175. Teraz mam 195 (większą) i wyregulowany gaźnik i pali 5-5,5. Ja po demontazu gaźnika miałem nieszczelność na połączeniu gaźnik/kolektor bo ta opaska była już tak wyrobiona że nie dało się tego mocno skręcić. Dostawał lewego luftu i też silnik bardzo kulał, nie chciał jechać wcale. Poza tym 160km/h to dobry wynik przy standardowych dyszach. A jeszcze pytanie o filtr K&N.. masz go w oryginalnej obudowie? Bo w takiej to daje on tyle, że go myjesz i używasz bez wymieniania na nowy, więcej luftu to trzeba już dziury wiercić w obudowie.

Edit:
Mój nie kopcił wcale choć na ssaniu wiele moto dymi na czarno.
Ostatnio zmieniany: 13 lata 1 tydzień ago przez Rocker.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

praca na jednym cylindrze 13 lata 1 tydzień ago #24

  • artiona
  • artiona Avatar
  • Offline
  • świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
Witam, potrzebna pomoc.
Po wyprowadzeniu z kontenera w lutym tego roku RS od razu próba odpalenia-pali na pierwszy cylinder z drugiego siwy dym (jak ze stara po odpaleniu) Po wymianie świec tylko na 2 baniaku sytuacja niby została opanowana i myślałem że wszystko jest ok, poza tym że do tej pory na ssaniu po lekkim dodaniu gazu kopci na czarno mam wrażenie że chyba na 2 baniaku(jak rozgrzany -nie,myślę tu że pracuje na ssaniu i dlatego dymi,ale może się mylę )
Dziwiło mnie też czego spuściłem z silnika ponad 5 l oleju( i tu mnie też zastanawia czy po kilku dniach postoju olej ze zbiornika schodzi samoczynnie-czy ten typ tak ma i ktoś nie swiadomy tego uzupełnił brak) Nie piszcie proszę że olej spr się na rozgrzanym silniku-to wiem.
Problem pojawił się gdy redukowałem kilka razy przed skrzyżowaniem lub wciskałem sprzęgło podczas jazdy ,silnik kilka razy zgasł, i wtedy zacząłem szukać przyczyn.
Kolejna rzecz to nie zbiera się jak powinien, wyjście ma dobre do 100km/h dalej jest problem i prędkość max to 160km/h. Kolejny objaw na luzie jak mu przytrzymam na obrotach to jakby miał odcinkę zapłonu lub nie dostawał paliwa (ale to raczej odpada bo 1 garnek też by kucał moim zdaniem.) I ostatni objaw to na luzie przez chwilę chodzi dobrze a potem drugi cylinder znowu szwankuje. Poczytałem o podobnych objawach i tu opisuję co robiłem żeby rozwiązać problem:
0-filtr paliwa i powietrza wymieniony,wymyty
1- myśl za małe obroty silnika- wykluczyłem
2-świece- wykluczyłem wkręcałem nowe i z pierwszego baniaka.Na drugim są czarne okopcone
3-cewka wysokiego napięcia oraz przewody-po podłączeniu na pierwszy baniak-wykluczone, chodzi idealnie
4-podparte zawory wyregulowane z luzem na ciasno wchodzący szczelinomierz 0.05mm
(tu wstyd się przyznać)nie spr. przez obrót wałem czy dźwigienki zaworów poruszają się po regulacji luzów- kasatory nie wiem w jakim stanie są i jak się do nich dobrać od góry czy od dekla.
5-gaźnik -rozebrany i wyregulowany (łapy jakiś kowal amerykański wsadzał)
I tu moje pytanie czy dysze do gaźnika przy filtrze K&N muszą być odpowiednie, a czy kominy mają jakieś znaczenie (vanes&hines)
6-ciśnienie na cylindrach sprawdzone ale jak na serwisową wartość to mało (do 8 )na obu tak samo mniej więcej.
Tu nawet podlałem oleju pod świece ciśnienie nie wzrosło (wykluczyłem przytarcie silnika).

Jedyna rzecz jaka mi przychodzi na myśl to sprawdzić kasatory i założyć oryginalny filtr powietrza na próbę.
Wywnioskowałem że jest jedna przyczyna tych problemów .
Co Wy na to, poradzicie coś .dzięki z góry
Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.032 s.
Zasilane przez Forum Kunena