UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: LINKA GAZU

LINKA GAZU 9 lata 9 miesiąc ago #1

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
OK, dzieki bardzo :piw:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

LINKA GAZU 9 lata 9 miesiąc ago #2

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Zdjecie linek z gaźnika jest prostsze i pomaga później w odpięciu końców z manetki, ale w odwrotnej kolejności też można to zrobić, tylko będzie więcej pieprzenia. Jakbyś miał zmieniać samą manetkę, to nie jest konieczne opięcie od gaźnika, ale ponieważ wymieniasz całą linkę, to zacznij od niego, a przy manetce będzie dużo wygodniej.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

LINKA GAZU 9 lata 9 miesiąc ago #3

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Hmmm :mysli: :oj:
No oke, czyli trzeba odbudowe zdjac ale ... jak to sie ma do wpisów poprzednikow ze najpierw zdjac linki z gaznika ???
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

LINKA GAZU 9 lata 9 miesiąc ago #4

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Jeśli nie zdejmiesz obudowy przełączników, to nie dostaniesz się do rolki, gdzie są zapięte końce linek, a bez tego ich nie zdemontujesz i nie założysz nowych.
Kolejność demontażu - gaźnik/manetka jest bez znaczenia.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 9 lata 9 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

LINKA GAZU 9 lata 9 miesiąc ago #5

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
No i oke :zol:
Chodziło mi własnie o sama procedure co i jak trzeba robic.
Czyli najsampierw zdejmujemy linki z gazniora a potem dopiero od strony minetki :zab:
I tak jak Wemar pisał, zdemontowac ta obudowe zapłonu ?

Pytam bo kto pyta ten nie bładzi a spieprzyc cos łatwo :nie:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

LINKA GAZU 9 lata 9 miesiąc ago #6

  • kiwak
  • kiwak Avatar
Dokładnie jak pisze Robert. Nawet nie próbuj kombinować ze zdejmowaniem od strony manetki. Tam sie zabierasz na koncu...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

LINKA GAZU 9 lata 9 miesiąc ago #7

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
odkręcasz linki od gaźnika i masz luzik
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

LINKA GAZU 9 lata 9 miesiąc ago #8

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
wemar napisał:
Jeśli masz mechaniczny tempomat.

No raczej nie bo seryjnie chyba go nie montowali :polew:

Czyli trza zdemontowac obudowe ... A samej manetki nie trzeba sciagac ?
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 9 lata 9 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

LINKA GAZU 9 lata 9 miesiąc ago #9

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Linek chyba się nie da pomylić i zamienić miejscami. Górna to ciągnąca i jest to ta z regulacją długości na zagiętej prowadnicy.
By wymienić linki, musisz rozebrać obudowę w której jest wyłącznik zapłonu i starter. Po jego rozebraniu wszystko stanie się jasne i proste.
Jeśli masz mechaniczny tempomat, to też trzeba go częściowo zdemontować. tak by manetka była luźna, a obudowa przełącznika nie była zasłaniana przez ramię tempomatu.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

LINKA GAZU 9 lata 9 miesiąc ago #10

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
wlodi napisał:
Dołącze się do tematu. Muszę wymienić linki gazu ( obie we dwie :cooo: ) cosik tam trze . Podpowiedzcie proszę jak do tego się zabrać.

Podobny problem tylko ze .... jak sie do tego zabrac od strony manetki ?
Jak tam jest to zamocowane ?
Wymieniam na stalowy oplot i nawet nie wiem jak do tego podejsc :oj: :nnie:
I jeszcze aby linek nie pomylic B) :zly:

Ps. Z gaznika wielokrotnie wyciagałem z tytułu wyciagania gaznika ale od strony minetki Never :zab:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

LINKA GAZU 10 lata 1 miesiąc ago #11

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
4 mm na manetce luzu oficjalnie wg manuala.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

LINKA GAZU 10 lata 1 miesiąc ago #12

  • wlodi
  • wlodi Avatar
...no właśnie ... ale ma być :zab:
Ostatnio zmieniany: 10 lata 1 miesiąc ago przez wlodi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

LINKA GAZU 10 lata 1 miesiąc ago #13

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
powiem więcej luz musi być :wild:
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

LINKA GAZU 10 lata 1 miesiąc ago #14

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
... lekki luz ma być ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

LINKA GAZU 10 lata 1 miesiąc ago #15

  • wlodi
  • wlodi Avatar
Zrobione. Wszystko baaaaaardzo dokładnie opisał wemar za co jeszcze raz dzięki. Najmniejszych problemów z wymianą. Mam tylko lekki luz na manetce ale....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

LINKA GAZU 10 lata 1 miesiąc ago #16

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
U mnie kostki są "mocno dopasowane" i bez koniecznej potrzeby nie mam zamiaru ich rozpinać. Szczególnie, że nie jest to konieczne, bo konsolę można spokojnie odwiesić przez kierownicę, nawet jeśli ma się szybę.
No, ale co kto woli. Przedstawiłem swoją propozycję. :)
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

LINKA GAZU 10 lata 1 miesiąc ago #17

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
wemar napisał:
5. odkręcasz nakrętkę i wyjmujesz śrubę mocującą tył zbiornika (długa śruba) - uważaj, by nie zgubić podkładki metalowej

Zalezy od modelu.
Ja mialem dwie srubki po jednej z kazdej z strony ktore mocowaly zbiornik za pomoca takich małych "wasów". Zadna długa sruba na przelot
wemar napisał:

8. unosisz konsolę nad zbiornik i delikatnie wyciągasz wiązki kabli, tak, by nad zbiornikiem znalazły się obie kostki elektryczne. Możesz je rozłączyć i odłożyć konsolę, ale nie jest to konieczne i nie polecam. Wystarczy przełożyć konsolę przed kierownicę i zabezpieczyć przed opadaniem.

Za kazdym razem jak zdejmowalem zbiornik odlaczalem te kostki i odkłądałem konsole na bok, wiec smialo moze odpiac je i odlozyc konsole gdzies aby mu nie przeszkadzała
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 10 lata 1 miesiąc ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

LINKA GAZU 10 lata 1 miesiąc ago #18

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
wemar perfekto
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

LINKA GAZU 10 lata 1 miesiąc ago #19

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
1. Zamykasz kranik
2. płaskimi szczypcami lub kombinerkami przesuwasz po wężyku metalową opaskę zaciskową, a potem odłączasz wężyk
3. zdejmujesz kanapę
4. rozpinasz małą zieloną kostkę, która powinna się znajdować przy wiązce przewodów na końcu zbiornika.
5. odkręcasz nakrętkę i wyjmujesz śrubę mocującą tył zbiornika (długa śruba) - uważaj, by nie zgubić podkładki metalowej
6. kluczem imbusowym odkręcasz 3 śruby mocujące konsolę na zbiorniku i unosisz ją na tyle, by zeszła ze stacyjki
7. delikatnie podnosisz tył zbiornika i ciągniesz do tyłu tak by przesunąć o ok. 5-7 cm, nie więcej
gdyby zbiornik nie chciał iść do tyłu, to możesz tyłem zbiornika delikatnie ruszać prawo-lewo, powinno pomóc
8. unosisz konsolę nad zbiornik i delikatnie wyciągasz wiązki kabli, tak, by nad zbiornikiem znalazły się obie kostki elektryczne. Możesz je rozłączyć i odłożyć konsolę, ale nie jest to konieczne i nie polecam. Wystarczy przełożyć konsolę przed kierownicę i zabezpieczyć przed opadaniem.
9. po prawej z przodu zbiornika zobaczysz gumowy wężyk (fi 6-7 mm) z zapinką drucianą (powinna być, ale różnie bywa) - tak czy inaczej odłączasz ten wężyk
10. łapiesz za tył zbiornika i ciągnąc do tyłu zdejmujesz z ramy.

Koniec demontażu. Nie należy nadużywać siły, wszystko powinno zejść w miarę gładko, jeśli nie idzie, to znaczy, że coś zostało do rozpięcia.

Montaż w kolejności odwrotnej. Pamiętaj o połączeniu małej zielonej kostki, bo zwariuje wskaźnik poziomu paliwa i na stałe zapali się kontrolka awarii elektryki (żółta lampka na tarczy prędkościomierza).
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 10 lata 1 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): wlodi

LINKA GAZU 10 lata 1 miesiąc ago #20

  • wlodi
  • wlodi Avatar
Jeśli możesz to bardzo proszę. Widziałem jak gościu to robił ale nie chcę i nie mogę zmarnować czasu ( nie mam go zbyt wiele ). Wielkie dzięki za podpowiedź. :br:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.049 s.
Zasilane przez Forum Kunena