UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Nierówna praca na tylnym cylindrze

Odp: Nierówna praca na tylnym cylindrze 12 lata 11 miesiąc ago #1

  • margier
  • margier Avatar
Witam
Wszystko już jasne. Pojechałem do serwisu Yamahy w Kielcach. Moto pogoniłem po drodze ponad 100 km i świece czarne były. Wrażenia - serwis ok, obsługa też. Porozmawiałem z mechanikiem Panem Przemkiem, sprawdził i się okazało, że gaźnik mam w oryginale nic nie ruszany, zaślepiona śruba regulacji. Mimo to, że miałem filtr powietrza K&N, wydech V&H ale gaźnika nikt nie dotykał. Fajnym przyrządzikiem zdemontował zaślepkę i wyregulował mi skład mieszanki. Potem przejechałem się - moto chodziło OK. Zaprosili mnie też za ok 500 km na sprawdzenie czy wszystko jest ok. W drodze powrotnej moto się zbierało bardzo fajnie, zero problemów, równo pracowało. Za całość usługi zapłaciłem 150 zł. A regulacja pod filtrem to była regulacja wolnych obrotów.teraz zobaczę jak spalanie wyjdzie i świece jaki będą miały kolor. Jak narazie jestem zadowolony z usługi, zobaczymy jak będzie za jakiś czas.
Marek
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Nierówna praca na tylnym cylindrze 12 lata 11 miesiąc ago #2

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Margier śrubą PMS nie tyle co zubażasz dopływ paliwa ale samoistnie doprawadzasz więcej powietrza do mieszanki. Ja proponuję oprócz tego pogrzebać na iglicy. Opuść ją trochę niżej i wtedy za pomocą PMS-a odpowiednio ustaw skład mieszanki. Jest to pracochłonne i lekko upierdliwie zważywszy że za każdym razem musisz zakładać i zdejmować filtr w celu ustalenia poprawności pracy silnika.
PS. W zakładkach u góry znajduje się jedna : po lewej stronie - "SZUKAJ" kliknij tam w celu uzyskania informacji co do pytań na które szukasz odpowiedzi.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Nierówna praca na tylnym cylindrze 12 lata 11 miesiąc ago #3

  • valdee
  • valdee Avatar
Zeby sie dostac do PMS , musisz zdajac obudowe filtra , sruba PMS jest pod gaznikiem , nie widac jej , na zdjecie widze , ze masz wolny
wydech a to oznacza ze gaznik byl "grzebany", czyli dostep dp PMS jest rozwiercony. Regulacja jest mozliwa tylko specjalnym krotkim plaskim srubokretem albo tzw. bitem. ( ja uzywam bita ) Na pierwszy raz bedziesz mial problem zeby namierzyc PMS ale trzeba probowac.
Powodzenia
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Nierówna praca na tylnym cylindrze 12 lata 11 miesiąc ago #4

  • Minister
  • Minister Avatar
margier napisał:
Jeśli można by było to poprosiłbym na maila info - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
U mnie PMS jest wyciągnięta z gaźnika pod filtr powietrza na elastycznym złączu - chyba to jest to ....
Marek

Margier!

Z tego co można wywnioskować to piszesz raczej o regulacji wolnych obrotów. Jeszcze nie słyszałem żeby PMS był "wyłuskany" z gaźnika.

:hel:
Ostatnio zmieniany: 12 lata 11 miesiąc ago przez Minister.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Nierówna praca na tylnym cylindrze 12 lata 11 miesiąc ago #5

  • margier
  • margier Avatar
Jeśli można by było to poprosiłbym na maila info - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
U mnie PMS jest wyciągnięta z gaźnika pod filtr powietrza na elastycznym złączu - chyba to jest to ....
Marek
Ostatnio zmieniany: 12 lata 11 miesiąc ago przez margier.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re: Nierówna praca na tylnym cylindrze 12 lata 11 miesiąc ago #6

  • wykrzyknik
  • wykrzyknik Avatar
Piter PMS ma wpływ na skłąd mieszanki w całym zakresie otwarcia przepustnicy. Największy przy wolnych obrotach ale ustawienie dpowiednie oddziaīwuje na cały zakres otwarcia przepustnicy. Mam gdzieś w domowym kompie info z Mikuni...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Nierówna praca na tylnym cylindrze 12 lata 11 miesiąc ago #7

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
PMS służy do regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach,a to Ci nic nie da .Ale jeśli chcesz to szukaj pod gaźnikiem.Oryginalnie powinna być zaślepiona,chyba że ktoś już tam paluchy pchał.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Nierówna praca na tylnym cylindrze 12 lata 11 miesiąc ago #8

  • margier
  • margier Avatar
Dziś odkręciłem wymienioną świecę z ciekawości jak wygląda (chodziła równiutko) jest po ok 40-50 milach i niestety też jest czarna, mniej ale jest, czyli wynik jasny - zbyt bogata mieszanka. Czytałem na forum o PMS - tylko nie wiem gdzie go znaleźć - bo bym zubożył mu mieszankę. jeśli Ktoś mógłby mi pomóc byłbym wdzięczny. A i wydechy mam V&Hines, filtr K&N (czyszczony przeze mnie i konserwowany). Rozważam też wyjazd do serwisu na regulację - mimo iż ładnie pali, do Kielc lub Radomia - choć Radom mi odradzano.
Jeśli ktoś wyjasniłby mi gdzie jest ten PMS to ewentualnie bym spróbował nim się pobawić jeszcze by zubożyć miesznkę.
Marek
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Nierówna praca na tylnym cylindrze 12 lata 11 miesiąc ago #9

  • Carlos
  • Carlos Avatar
Regulacja PMS na rozgrzanym silniku i potem modlitwa ze zbyt bogata mieszanka nie spowodowala nadmiernego odlozenia sie nagaru i spowodowala SVS. Wyreguluj, przegos sprzeta i zdaj relacje.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Nierówna praca na tylnym cylindrze 13 lata 13 godzin ago #10

  • margier
  • margier Avatar
Witam, świece wymienione, obie bardzo czarne i okopcone ale wymieniałem po przejechaniu ok 3 km na ssaniu i szarpanie było nadal. Po zamontowaniu nowych rozgrzałem je na ok 40 km i chodziły ładnie i równiutko. Nie słychać też było tego puff w wydech po zgaszeniu silnika. Jak można sprawdzić czy te zdemontowane świece są ok ? mogę je odesłać do reklamacji - tylko czy warto - 22 zł kosztowały nowe - kupiłem takie same jak były DENSO X22EPR-U9
Pozdrawiam, Marek
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Nierówna praca na tylnym cylindrze 13 lata 1 dzień ago #11

  • margier
  • margier Avatar
Witam
Zauważyłem, że silnik nierówno pracuje na tylnym cylindrze,wiadomo może być świeca, już się zamówiły nowe. Objawy te są tylko na zimnym silniku jak się zagrzeje jest ok. Dławi się, poszarpuje, próbuje nawet strzelać w wydech czasem w gaźnik - nagrzeje się i jest potem ok. Kolega jechał wczoraj za mną i mówił że widać było ogień w rurze z tylnego baniaka momentami nawet. Ponadto zauważyłem iż jak go zgaszę słychać czasem taki dziwny dźwięk, takie puff jakby się rozprężyło coś w cylindrze - nie zawsze ale kilka razy już słyszałem. Wymienię świece i mam nadzieję będzie OK, tylko to takie puff po zgaszeniu czasem mnie zastanawia. I takie jakby coś cykało w silniku jak się rozgrzeje słychać czasem. Czy zauważyliście coś takiego u siebie ??
Pozdrawiam, Marek
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.036 s.
Zasilane przez Forum Kunena