UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Problem Road Star 1700, 2004r.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 3 miesiąc ago #1

  • slaw-ek
  • slaw-ek Avatar
W KOŃCU mam pompę co prawda używana ale orginał chyba już płynie z USA. Użuwka sprawuje sie doskonale. Zniknęły wszystkie problemy. Wykonałem jazdę na odcinku 50 km , szkoda, że nastąpiło to dopiero pod koniec listopada - ale trzeba być twardym ?
Jeśli ktoś bedzie potrzebował namiarów na MECHANIORA SERWIS ( człowiek jeżdzi na motorze) służę pomocą. Może sprowadzić części z USA bez cła.
SEZON 2012 !!!!!!!!!!!!!!!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 3 miesiąc ago #2

  • slaw-ek
  • slaw-ek Avatar
Witam wszystkich, którzy mieli ochotę sledzić temat.
W KOŃCU mam pompę co prawda używana ale orginał chyba już płynie z USA. Użuwka sprawuje sie doskonale. Zniknęły wszystkie problemy. Wykonałem jazdę na odcinku 50 km , szkoda, że nastąpiło to dopiero pod koniec listopada - ale trzeba być twardym ?
Jeśli ktoś bedzie potrzebował namiarów na MECHANIORA SERWIS ( człowiek jeżdzi na motorze) służę pomocą. Może sprowadzić części z USA bez cła.
SEZON 2012 !!!!!!!!!!!!!!!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #3

  • Upload
  • Upload Avatar
Jak kupiłem Megulę to w garażu w którym nie da się zawrócić zrobiłem (już nie pamiętam ale) coś około 3km :zab:
pozdrawiam
Krzysiek
Megula Czarnula
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #4

  • Paweł-Road Star
  • Paweł-Road Star Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Road Star 1700 Silverado
  • Posty: 154
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
No ja sięwczoraj bawiłem PMS-em i chyba udało się ustawić tak by nie kichał i aby zchodził z obrotów, mam wykręconą śrubę jakieś 2,5 obrotu ale nie robiłem jazdy próbnej jedynie na długość garaży jeździłem. Myślęże już będzie git.
Road Star mój to jest to, kocham go...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #5

  • Upload
  • Upload Avatar
Racja !
PMS to skrót
Primary
Miksture
Screw
Odszczekuję !
Pozdrawiam
Krzysiek
M16
Ostatnio zmieniany: 12 lata 4 miesiąc ago przez Upload.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #6

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
PMS nie jest dyszą.Dysze są wymienne,osobno do powietrza i paliwa biegu jałowego.PMS reguluje ilość mieszanki a nie jej skład.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #7

  • Upload
  • Upload Avatar
Mogę się mylić ale jestem przekonany że PMS jest dysza która reguluje ilość powietrza w mieszance przykręcając zmniejszy dostęp i mieszanka się wzbogaci.
U mnie to tak działa i świece stają cię ciemniejsze kiedy ja przykręcam i jaśniejsze kiedy ja odkręcam. Kiedy ja odkręcę ponad zdrowy rozsądek motocykl nie chce zwalniać silnikiem i szybciej się grzeje.
Nie jestem mechanikiem i często pytam znajomych fachowców, ale moje wypociny są często efektem własnych doświadczeń.
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula Czarnula
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #8

  • miki
  • miki Avatar
Krzysiek, z tego co rozumiem to Torturro ma ubogą mieszankę ( kolor świec spalanie itp...), i jeszcze przykręcając zubaża bardziej mieszankę, nic z tego nie rozumiem :kij:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #9

  • Upload
  • Upload Avatar
Filtr jest oryginalny - Papierowy?
Ja bym zostawił
Jak się nudzisz i lubisz kręcić to przykręć 1/4
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula Czarnula
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #10

  • Torturro
  • Torturro Avatar
O panie ile pytan :)
Wlasnie nie wiem czy mi to przeszkadza - ale jesli za 40kkm mialo by zaczac..../?

Filtr standard - razem z dziurami w obudowie (jak to sie tam nazywa w hameryce? poorman's co?)
W chlodne dni mi sie skonczyla opona i przeglad - do tego mam problem z olejem przekladniowym - dotychczas nierozwiazany wiec nie jezdze..
Wydechy V&H long pms wykrecony tak na 3..
Wiecej grzechow nie pamietam.
Pozdrawiam
Ziem
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #11

  • Upload
  • Upload Avatar
Tak Torturro, wkręć
Jeśli Ci to przeszkadza
A jak w mieście, zabawy w szybkie starty? I spalanie ? Jak w chłodne dni?
Jaki masz filtr i wydechy i czy masz jeszcze jakie mody?
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula Czarnula
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #12

  • grzesieksiek
  • grzesieksiek Avatar
Torturro napisał:
Krzychu - mam jakies 3 obroty wykrecone ale dokladnie nie pamietam. Swiec nie przypalam ale sa jasnoszare. Tlumik ok.
Spalanie - jazda w okolicy 100-120 - czasem lubie wyprzedzic - nigdy nie mam w takiej jezdzie (solo) powyzej 4,75.
Zdazalo sie 4,3..a w tym roku -ale to jechalem jak stary dziad - 3,95 :)
Moto zapala jak nalezy - zzawsze ze ssaniem - co jeszcze dodac?
1/4 obrotu rozumiem - wkrecic?

osiagi - no robie te 170.
Syntetyk.

Dzieki
Nie ma więc co szukać ''dziury w całym""
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #13

  • Torturro
  • Torturro Avatar
Krzychu - mam jakies 3 obroty wykrecone ale dokladnie nie pamietam. Swiec nie przypalam ale sa jasnoszare. Tlumik ok.
Spalanie - jazda w okolicy 100-120 - czasem lubie wyprzedzic - nigdy nie mam w takiej jezdzie (solo) powyzej 4,75.
Zdazalo sie 4,3..a w tym roku -ale to jechalem jak stary dziad - 3,95 :)
Moto zapala jak nalezy - zzawsze ze ssaniem - co jeszcze dodac?
1/4 obrotu rozumiem - wkrecic?

osiagi - no robie te 170.
Syntetyk.

Dzieki
Ostatnio zmieniany: 12 lata 4 miesiąc ago przez Torturro.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #14

  • Upload
  • Upload Avatar
Nie wiem, nie liczyłem obrotów, kręcę aż będzie dobrze. Różne motocykle, różne mody, różne ustawienia.
Jak wykręcisz ponad 4 pełne obroty to się możesz zacząć zastanawiać. (albo jak masz na sztywno skręcone)
Pracuj dalej mnie to zajmuje kilka dni bo się nie lubię przypalać
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula Czarnula
XVMDC
Ostatnio zmieniany: 12 lata 4 miesiąc ago przez Upload.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #15

  • Paweł-Road Star
  • Paweł-Road Star Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Road Star 1700 Silverado
  • Posty: 154
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
To czyli ile masz Upload wykręcony PMS? U mnie właśnie jak narazie to mam to co pisałeś że nie zchodzi odrazu z obrotów. Trochę się bawiłem ostatnio
Road Star mój to jest to, kocham go...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #16

  • Upload
  • Upload Avatar
Za jakieś 40 tys km możesz zacząć obserwować jakieś symptomy (strzelanie, ubytki oleju...)
Jeśli przesadziłeś zdrowo
No i jeśli nie jeździsz na syntetyku to twój olej może nie dawać rady na paradach (wyższa temperatura silnika - sprzęgło)
Jak nie pali świec i nie przebarwia tłumików to nie jesteś ekstremalnie ubogi.
A jakie ty masz spalanie?
I co z osiągami? (wystarczające?)
1/4 obrotu nie zaszkodzi jeśli cie to martwi
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula Czarnula
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #17

  • Torturro
  • Torturro Avatar
No wlasnie napewno mam zbyt ubogo (bo ja ubogi jestem hehe) - szare swiece - b niskie spalanie itp..
znaczy sie - grozi mi wypalenie gniazd i zaworow??
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #18

  • miki
  • miki Avatar
Dla tych co lubią się pobawić PMS-em, a denerwuje ich kręcenie śrubokrętem Baron ma coś takiego www.phatperformanceparts.com/Barons_Pilot_Mixture_Adjustment_Screw_RoadStar_1_p/ba-2150-00.htm
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #19

  • Upload
  • Upload Avatar
Wyższa temperatura ,mniejsze spalanie, gorsze osiągi
Zależy o ile przesadzisz.
Ja lubię zabawy gaźnikiem (choć jestem w tym raczej kiepski) i na dłuższą trasę np do poznania na x fightersów ustawiłem mieszankę na ubogo (ok 0.5 Obrotu)
Jadąc autostradą z prędkościami 100/110km/h spalanie oscylowało w granicy 4 litrów i nie zauważyłem efektów ubocznych.
Jak przychodzi jesień i temperatury spadają poniżej 10C też zubażam mieszankę
W upały w mieście zdarza mi się ją wzbogacać.
W mieście na krótkich dystansach i grzaniu silnika (trochę rozrzucania liści po drodze) spalanie oscylowało w okolicy 8 litrów
Jak pisałem, lubię tą śrubkę a Megula ma już pierwszą dawkę sterydów za sobą więc zaczęła być już podatna na miany pogody
W tym roku druga dawka sterydów już płynie więc czeka mnie tjuning przed każdym "rajdem"
Biker work is never done
Jak już zaczniesz dłubać to będziesz musiał dłubać
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula XVMDC
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #20

  • Miki
  • Miki Avatar
Krzysiek, jak już Cię zaczepiłem, powiedz mi jaki wpływ na silnik w naszych Radkach ma uboższa mieszanka od optymalnej i czy w ogóle ma?, bo zbyt bogata to już chyba wszyscy wiedzą....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.037 s.
Zasilane przez Forum Kunena