UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Problem Road Star 1700, 2004r.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #21

  • Upload
  • Upload Avatar
Jak Przesadziłem to Megula z obrotów nie chciała ładnie schodzić.
Możesz zrobić taki test (jak będzie ciepło)
5tka 100/110km/h - pełna pyta i jak dojedziesz do 120/130km/h manetka na 0 i jak poczujesz że motocykl jeszcze przez chwilę chce przyspieszać to... już wiesz.
Myślę że jak przesadzisz to poczujesz że silnik nie reaguje na gaz tak jak powinien (czknie, strzeli, będzie miał zawahanie w przyspieszaniu, nie będzie schodził z obrotów) zobaczysz
Pamiętaj że stroją PMS maż wpływ na pełny zakres obrotów lecz największy na najniższy zakres
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula Czarnula (od soboty z koleżanką na zimowisku)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #22

  • Miki
  • Miki Avatar
Upload napisał:
Polecam śrubokręt z oryginalnego zestawu narzędzi (mieści się idealnie) bez uchwytu.
Mi optymalne ustawienie zajęło kilka dni aby się nie poparzyć jechałem do pracy i zanim odpaliłem w drogę powrotną to na zimnym wykręcałem codziennie po 1/4 obrotu aż przesadziłem i wtedy wystarczyło troszkę przykręcić i "włala"
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula XVMDC
Krzysiek, mam pytanie na jakiej podstawie stwierdziłeś że przesadziłeś, i jakie są tego objawy, jestem też na etapie regulacji, ale pogoda nie nastraja do rozgrzewania moto :wild:
Ostatnio zmieniany: 12 lata 4 miesiąc ago przez Miki.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #23

  • Paweł-Road Star
  • Paweł-Road Star Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Road Star 1700 Silverado
  • Posty: 154
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
Cieszy mnie to bardzo że się udało mi pokonać ten problem bo na prawdę denerwowało mnie to kichanie. Do regulacji mam "bit" czyli taką nasadkę dwóstronną ale jak twierdzi Upload że pasuje oryginalny wkrętak z zestawu to gitara. Kurde pada dziś to nie ma jazdy próbnej w mordę jeża
Road Star mój to jest to, kocham go...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #24

  • Upload
  • Upload Avatar
Polecam śrubokręt z oryginalnego zestawu narzędzi (mieści się idealnie) bez uchwytu.
Mi optymalne ustawienie zajęło kilka dni aby się nie poparzyć jechałem do pracy i zanim odpaliłem w drogę powrotną to na zimnym wykręcałem codziennie po 1/4 obrotu aż przesadziłem i wtedy wystarczyło troszkę przykręcić i "włala"
Pozdrawiam
Krzysiek
Megula XVMDC
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #25

  • Torturro
  • Torturro Avatar
no to malutki srubokret i w krotka traske :) po rozgrzaniu :) w wielu wypadkach - optimum jest okolo 3 - 3i1/2 obrotow - wykrecen. Uwaga - mozna sie poparzyc :)
Patrz link powyzej.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #26

  • Paweł-Road Star
  • Paweł-Road Star Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Road Star 1700 Silverado
  • Posty: 154
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
Wiecie co, dostałem się dziś do PMS, rozwierciłem zaślepkę i jak się okazało śruba była wkręcona do oporu. Ktoś już pisał że u niego też była wkręcona. Wykręciłem o 1/4 obrotu i jak narazie nie kicha ale może jutro uda się jazda próbna to potem opiszę czy coś się dzieje.
Road Star mój to jest to, kocham go...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #27

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Dokładnie tak jak pisze Torturro.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #28

  • Torturro
  • Torturro Avatar
na zdrowy rozum - faktycznie samostart - jesli psikany w okolice manifoldu - a ten zasysa - to silnik zacznie od razu inaczej dzialac. - a jesli tak - to znaczy ze tam jest usterka - i zasysa.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #29

  • Upload
  • Upload Avatar
Np.



Tylko ostrożnie z ogniem :zebol:

Pozdrawiam
Krzysiek
Megula Czarnula
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #30

  • NightRider
  • NightRider Avatar
Piter jak to sprawdzić tym samostartem?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #31

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Do sprawdzania szczelności kolektora ssącego-czyli portek można użyć samostartu.Środek wspomagający rozruch ciężko palnych silników benzynowych i diesla.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #32

  • Paweł-Road Star
  • Paweł-Road Star Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Road Star 1700 Silverado
  • Posty: 154
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
A to wiem że tam nie może być lewego powietrza. No to przede mną ściągnięcie baniaka i gaźnika. A ten środek to ciekawa rzecz. Jak to sprawdzę dam znać.
Road Star mój to jest to, kocham go...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #33

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Mogą być pęknięte, źle dokręcone, źle wpasowane. Dopływ w tym miejscu fafszywego powietrza splata niezłe figle podczas pracy maszyny. Upewnij się że siedzą fest. Na tym forum był już podobny przypadek omawiany. Można użyć specyfiku w spray-u w celu wykrycia zaciągania fałszywego powietrza. Psikasz i z automatu zaczyna gasnąć silnik. Nie wiem dokładnie co to substancja miałaby być. Może ktoś podpowie?!
:wiki:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #34

  • Paweł-Road Star
  • Paweł-Road Star Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Road Star 1700 Silverado
  • Posty: 154
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
No właśnie o tym myślałem. Czyli mogą być luźne śruby czy może powstają pęknięcia na tych "portkach" i przepuszcza powietrze? Co z tym zrobić jak sprawdzić, wykręcić i oglądnąć dokładnie?
Road Star mój to jest to, kocham go...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #35

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
Tak w szybkim skrócie:









:chop:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #36

  • Paweł-Road Star
  • Paweł-Road Star Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Road Star 1700 Silverado
  • Posty: 154
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
No filtr jest oryginalny czyli zwykły wydechy też oryginalne. A "portki" - oświeć mnie TomHal cóż to takiego? Czyżby chodzi o kolektor gaźnik-cylinder?
Road Star mój to jest to, kocham go...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #37

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3942
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
To że jest zaślepka w miejscu PMS-a swiadczy jak już sam zapewnie wiesz o braku ingerencji w gaźnik. Jest to plusem i minusem zarazem. Plus - to pewność że żaden domorosły mechaniol przy nim nie grzebał. Minus - w Polsce skład sprzedawanego paliwa różni się od tego jaki serwuje rynek amerykański i tutaj ingerencja w skład mieszanki jest nieunikniona. Wcześniej jak podejmowałeś temat, napisałem że aby dokonać poprawnej oceny pracy silnika potrzeba nie tylko powierzchownych danych które podałeś ale wiele wiele innych czynników wpływa na pracę motoru. W tym przypadku powtórzę - jaki filtr powietrza masz zainstalowany??? Jeżeli będzie to K&N to regulacja gaźnika więcej niż pewna. Co do "portek" - sprawdzałeś ich szczelność. Tutaj również może być "pies pogrzebany".
:wild:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Ostatnio zmieniany: 12 lata 4 miesiąc ago przez TomHal.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #38

  • Paweł-Road Star
  • Paweł-Road Star Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Road Star 1700 Silverado
  • Posty: 154
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
A jeszcze dodam że to kichanie występuje na wolnych obrotach i przy wolnej jednostajnej jeździe np. jadę na drugim biegu objeżdżając rondo i wtedy jest aż takie niebezpieczne szarpnięcie przy tym kichnięciu i muszę uważać by nie stracić równowagi. Co to może być???
Road Star mój to jest to, kocham go...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #39

  • Paweł-Road Star
  • Paweł-Road Star Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Road Star 1700 Silverado
  • Posty: 154
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
Dziś zaglądnąłem pod gaźnik i widzę że zaślepka jest to nie będę kręcił tam nic. Ale dalej sobie od czasu do czasu kichnie
Road Star mój to jest to, kocham go...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Problem Road Star 1700, 2004r. 12 lata 4 miesiąc ago #40

  • Paweł-Road Star
  • Paweł-Road Star Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Road Star 1700 Silverado
  • Posty: 154
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
A to teraz już wiem gdzie ten PMS. Szkoda Torturro że nie znam angielskiego. A może faktycznie to tylko nieszczelność na manifoldzie czyli jak dobrze rozumiem między gaźnikiem a cylindrem??? Motór ma 7000 mil rocznik 2007 więc myślę że może PMS nie był ruszany, przy najbliższej okazji sprawdzę czy nie ma zaślepki.
Road Star mój to jest to, kocham go...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.094 s.
Zasilane przez Forum Kunena