UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: problem ze sprzęgłem

Odp: problem ze sprzęgłem 12 lata 1 tydzień ago #1

  • bombel74
  • bombel74 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • motocykle - z tego sie nie wyrasta
  • Posty: 37
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 1
witam RAJEK
grubosc tarcz sprzegłowych to od 2.9- 3.1 mm wg manuala .musisz zobaczyc czy sa załozone w odpowiedniej kolejnosci - to wazne ,sprawdzic stan kosza sprzegłowego (czy niema wciec) wszystko jest w manual servis xv 1700
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: problem ze sprzęgłem 12 lata 3 tygodni ago #2

  • rajek
  • rajek Avatar
krzych1200 napisał:
Opisz dokladniej co oznacza podgrzalem silnik :co:
Tarcze EBC raczej daja rade z naszymi silnikami ,tylko podejżewam ze przy takim pilowaniu jakie opisujesz to mogly sie spalic .Po rozebraniu sprzegla nie bedziesz juz w stanie stwierdzic czy one faktycznie zostaly zmienione.
Kup sobie lepiej KTM-a




z tym podgrzaniem silnika to miałem na myśli że na postoju pare razy pełen gaz a że mam otwarte tłumiki cobry to robiłem troche hałasu.

pytałem się mechanika i mówił że napewno międzytarcze są do wymiany a co do samych tarcz to trzeba zobaczyć .Czy orientuje się ktoś jakie są minimalne wymiary grubości tarcz ?
Czy tarcze z Road Stara 1600 też pasują ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: problem ze sprzęgłem 12 lata 3 tygodni ago #3

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
Opisz dokladniej co oznacza podgrzalem silnik :co:
Tarcze EBC raczej daja rade z naszymi silnikami ,tylko podejżewam ze przy takim pilowaniu jakie opisujesz to mogly sie spalic .Po rozebraniu sprzegla nie bedziesz juz w stanie stwierdzic czy one faktycznie zostaly zmienione.
Kup sobie lepiej KTM-a
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: problem ze sprzęgłem 12 lata 3 tygodni ago #4

  • Rocker
  • Rocker Avatar
rajek napisał:
witam was wszystkich , jestem tu nowy i od razu wale z problemem.

mój motorek to xv 1700 road star z 2005 roku.
Na początku sezonu 2011 wymieniłem tarcze EBC ale bez przekładek przez mechanika i po 2 miesiącach troche za mocno silnik podgrzałem i przyblokował mi na 1 i nie mogłem nawet wysprzęglić , motor zagasiłem i po 1-2 godzin odpaliłem i było wszystko ok . na drugi dzień otwieraliśmy mecz na stadionie żużlowym i ciągła jazda w kółko podgrzała mi silnik i znów tylko 1.
jak silnik troche ostygł to sprzęgło zaczeło się ślizgać i na klamce bierze dopiero na końcu.

I tu moje pytanie jak rozbiorę sprzęgło to jak moge zobaczyć czy tarcze sprzęgła prawie nowe ( 2 mie) są do wyrzucenia lub czy można na nich jeszcze pośmigać. ( na pewno będę międzytarcze wymieniał )

z góry dziękuje za odpowiedz

Witaj kolego :hel: . Na naszym forum jest zwyczaj aby się najpierw przedstawić i parę słów o sobie napisać w odpowiednim do tego miejscu.
Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

problem ze sprzęgłem 12 lata 3 tygodni ago #5

  • rajek
  • rajek Avatar
witam was wszystkich , jestem tu nowy i od razu wale z problemem.

mój motorek to xv 1700 road star z 2005 roku.
Na początku sezonu 2011 wymieniłem tarcze EBC ale bez przekładek przez mechanika i po 2 miesiącach troche za mocno silnik podgrzałem i przyblokował mi na 1 i nie mogłem nawet wysprzęglić , motor zagasiłem i po 1-2 godzin odpaliłem i było wszystko ok . na drugi dzień otwieraliśmy mecz na stadionie żużlowym i ciągła jazda w kółko podgrzała mi silnik i znów tylko 1.
jak silnik troche ostygł to sprzęgło zaczeło się ślizgać i na klamce bierze dopiero na końcu.

I tu moje pytanie jak rozbiorę sprzęgło to jak moge zobaczyć czy tarcze sprzęgła prawie nowe ( 2 mie) są do wyrzucenia lub czy można na nich jeszcze pośmigać. ( na pewno będę międzytarcze wymieniał )

z góry dziękuje za odpowiedz
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.032 s.
Zasilane przez Forum Kunena