UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Objawy przegrzania?

Objawy przegrzania? 9 lata 7 miesiąc ago #1

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Zbyt mocno zagrzałeś olej i czujnik temperatury wyłączył Ci silnik. Następnym razem nie pal na siłę, odczekaj aż ostygnie, ponieważ możesz spalić sprzęgło i przegrzać silnik.



















ci
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Objawy przegrzania? 9 lata 8 miesiąc ago #2

  • Adam Raider
  • Adam Raider Avatar
To jeden z powodów dla których omijam parady :)

Drugi jest taki, że ich nie lubię.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Objawy przegrzania? 9 lata 8 miesiąc ago #3

  • lenio
  • lenio Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 202
  • Otrzymane podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Mialem dokładnie to samo co TY, na zlocie w kwietniu 2012r ale nie bylo gorąco max 20% , po wystudzeniu motocykla wszystko wróciło do normy nic nie robilem.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Objawy przegrzania? 9 lata 9 miesiąc ago #4

  • haytauer
  • haytauer Avatar
To jest norma - nic nie rób nic się nie stało - tak jak pisał Felgo zagotowałeś go i to tyle. Na przyszłość unikaj takich wedrówek to zawsze kończy się przegrzaniem - jak coś takiego ci się stanie podciągnij trochę linkę przy klamce i dojedź do spokojnego miejsca gdzie pozwól maszynie odpocząć.
Lewa w Górę!!!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Objawy przegrzania? 9 lata 9 miesiąc ago #5

  • Marcin
  • Marcin Avatar
Było gorąco (34 stopnie), mocno pod górę, po szarpanej jeździe (raz 30, raz 100) i oczywiście że trzymałem go na biegu i sprzęgle. Mam nauczkę na przyszłość.
Dziękuję za odpowiedzi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Objawy przegrzania? 9 lata 9 miesiąc ago #6

  • DrFelga
  • DrFelga Avatar
100 % zagotowałeś sprzęgło, tak się dzieje przy wysokiej temp. a i zapewne trzymałeś go na sprzęgle i biegu cały czas. Jeśli wszystko wróciło do normy to po prostu o tym a zapomnij , ale pamięta na przyszłość żeby unikać takich sytuacji ,bo sobie roz.... sprzęgło. Kilka lat temu wykręciłem dwa bączki i miałem to samo. :piw:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Objawy przegrzania? 9 lata 9 miesiąc ago #7

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 434
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
Ja bym sprawdził olej czy nie przepalony.Najprawdopodobniej przegrzały Ci się tarcze sprzęgłowe.Jak teraz jest ok.to bym na razie nie ruszał,ale trzeba mieć na uwadze wymianę tarcz.Zloty mają to do tego że najbardziej cierpią na tym sprzęgła :oj:
avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Marcin

Objawy przegrzania? 9 lata 9 miesiąc ago #8

  • Marcin
  • Marcin Avatar
Pojechałem w sobotę na zlot do Bałtowa, na 1 dzień. Pierwsza taka trasa odkąd mam motocykl, wcześniej nie było okazji.
Na zlocie była długa parada na św. Krzyż no i podjazd tam polegał na podsuwaniu się po kilka metrów pod górę do bramy wjazdowej, gdzie skropiono mnie święconą wodą (z kopytek się zadymiło, brrrr).
Podjeżdżając pod górkę zacząłem mieć problemy. Trzymam sprzęgło, motocykl jedzie. Zgasł, to ciężko było go uruchomić (coś jakby pad akumulatora). Luzu nie mogłem znaleźć, nawet zmieniać biegów się nie bardzo dało. No ale ruszyłem pod górę i na 2 wjechałem pod klasztor gdzie zaparkowałem w cieniu. Po jakiejś godzinie na próbę uruchomiłem motocykl, objawy ustąpiły. Później wróciłem ze 160 km do domu (z postojem w Bałtowie jeszcze) bez najmniejszego problemu.
Co zrobić po tej przygodzie? Olej do wymiany (wymieniony miesiąc temu)? Co ze sprzęgłem?
xv1700 2006 rok.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.035 s.
Zasilane przez Forum Kunena