UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Problem

Problem 9 lata 2 tygodni ago #21

  • Egonus
  • Egonus Avatar
TomHal napisał:
dziwne te jasne świece - przy SVS miałbyś bardziej okopcone niż siwe. Omiń pompę ale nie otwieraj kranika na rezerwę celem uniknięcia syfów o ile siateczka jest dziurawa. Zatkanie przewodów paliwowych brudem daje wiele do myślenia o stanie baku i filterka wstępnego.

Kupię jutro wężyk (albo jak coś znajdę - połączę).
Heh...a może coś nie tak z zaworami dolotowymi...??...tylko wogóle zaworów w moim moto nie słychać aby się tłukły.
Ostatnio zmieniany: 9 lata 2 tygodni ago przez Egonus.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 2 tygodni ago #22

  • Egonus
  • Egonus Avatar
Skygge napisał:
A z kranika leci paliwo jak odłączysz wężyk? Kumplowi w zeszłym sezonie przytkał się właśnie kranik bo mu zassało syfu z dna baku i miał podobnie... Albo odpowietrzanie nie działa i pompa nie daje rady zaciągać paliwa... tak tylko głośno myślę.
Paliwo leci..dmuchnę jeszcze r rurkę odpowietrzająca...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 2 tygodni ago #23

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Zrobiłbym tak jak sugeruje Skygge.Pompka terkocze,czyli brakuje jej paliwa. Przyczyną może być przytkany kranik,lub brak odpowietrzenia baku.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Ostatnio zmieniany: 9 lata 2 tygodni ago przez kusy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 2 tygodni ago #24

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
dziwne te jasne świece - przy SVS miałbyś bardziej okopcone niż siwe. Omiń pompę ale nie otwieraj kranika na rezerwę celem uniknięcia syfów o ile siateczka jest dziurawa. Zatkanie przewodów paliwowych brudem daje wiele do myślenia o stanie baku i filterka wstępnego.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 2 tygodni ago #25

  • Skygge
  • Skygge Avatar
A z kranika leci paliwo jak odłączysz wężyk? Kumplowi w zeszłym sezonie przytkał się właśnie kranik bo mu zassało syfu z dna baku i miał podobnie... Albo odpowietrzanie nie działa i pompa nie daje rady zaciągać paliwa... tak tylko głośno myślę.
Ostatnio zmieniany: 9 lata 2 tygodni ago przez Skygge.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 2 tygodni ago #26

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Egonus napisał:
A i jeszcze jedna ważna informacja, o której zapomniałem - kiedy moto zaczęło gasnąc co 300-400m - każdorazowo po przekręceniu kluczyka pompa paliwa dawała jak szalona (charakterystyczne cykanie). W tej chwili tego już nie ma.

To chyba pompa Ci padła lub pada i nie podaje dobrze paliwa ..
Raz działa raz nie ....
Wywal pompe i zobacz na grawitacji jak smiga sprzet :chop:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 2 tygodni ago #27

  • Egonus
  • Egonus Avatar
tomekz napisał:
Według mnie to nie svs tylko przytkany gaźnik. Egonus ma raczej ustawienia na "ubogo"...
Jakie masz ustawienia iglicy oraz dysz ? Poziom paliwa ustawiałeś/monitorowałeś ?

Nie wydaje mi się...nie sądzę, aby gaźnik rozlegulował się samoczynnie bez żadnej ingerencji (był zestrojony odrobinę "za bogato" ale celowo). Świece jaśniejsze na pierwszym garczku o dziwo.
A i jeszcze jedna ważna informacja, o której zapomniałem - kiedy moto zaczęło gasnąc co 300-400m - każdorazowo po przekręceniu kluczyka pompa paliwa dawała jak szalona (charakterystyczne cykanie). W tej chwili tego już nie ma.
BTW - wymieniłem wczoraj wszystkie "kawałki" przewodów paliwowych na nowe.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 2 tygodni ago #28

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Według mnie to nie svs tylko przytkany gaźnik. Egonus ma raczej ustawienia na "ubogo"...
Jakie masz ustawienia iglicy oraz dysz ? Poziom paliwa ustawiałeś/monitorowałeś ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 2 tygodni ago #29

  • Baron
  • Baron Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 403
  • Otrzymane podziękowania: 18
  • Oklaski: 3
Na razie bez paniki , poszedłbym tropem Tomekza.Na początek omiń pompę paliwa i zobacz czy są jakieś zmiany.Sprawdzałeś stan membrany?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 2 tygodni ago #30

  • Egonus
  • Egonus Avatar
tomekz napisał:
A ja obstawiam niedobór paliwa... Może pompa może gaźnik zatkany lub filtr paliwa...
Napisz coś więcej o poprzednim sezonie i spalaniu.

Poprzedni sezon miodzio - zero problemów - spalanie na poziomie 6l przy dobrej dynamice.
Problem pojawił się nagle i znienacka (jak miłośc i sraczka).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 2 tygodni ago #31

  • Egonus
  • Egonus Avatar
TomHal napisał:
początki SVS-a. Zdejmij na tylnym garku rurę. Przynajmniej tak abys luknął do środka. Jeżeli zauważysz mocno okopcony spód zaworów możesz się liczyć z postępującym powoli SVS-em.
I co z tym najlepiej zrobic? chemia...??
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 2 tygodni ago #32

  • tomekz
  • tomekz Avatar
A ja obstawiam niedobór paliwa... Może pompa może gaźnik zatkany lub filtr paliwa...
Napisz coś więcej o poprzednim sezonie i spalaniu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 2 tygodni ago #33

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Idąc tropem TomHala użyj tego środka.


Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Ostatnio zmieniany: 9 lata 2 tygodni ago przez kusy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem 9 lata 2 tygodni ago #34

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
początki SVS-a. Zdejmij na tylnym garku rurę. Przynajmniej tak abys luknął do środka. Jeżeli zauważysz mocno okopcony spód zaworów możesz się liczyć z postępującym powoli SVS-em.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Egonus

Problem 9 lata 2 tygodni ago #35

  • Egonus
  • Egonus Avatar
Witam po dłuższej przerwie i proszę o pomoc w diagnozie problemu.
Otóż wyjechałem na przejażdżkę i po kilkunastu kilometrach moto zaczęło przeywac, strzeliło ze dwa razy i zgasło (otwieranie przepustnicy nie dało efektów). Zatrzymałem się zapaliłem i po kilku metrach powtórka z rozrywki. Ponowny postój, mocne przegazowanie i objawy na kilka kilometrów ustąpiły. Później to samo. Motocykl gasł co chwilę i nie reagował na gaz (ewentualny strzał z rury lub w gaźnik). Po powrocie - wszystkie świece suche i wręcz białe.
W garażu demontaż i czyszczenie gaźnika, filtra, rurki paliwowe, zmiana paliwa. Jest lepiej (nie miałem okazji przejażdżki testowej)...ale po rozgrzaniu i nagłym szybkim otwarciu przepustnicy na wolnych obrotach albo strzeli w gaźnik, albo zgaśnie. Wolniejsze operowanie manetką - jest lepiej/dobrze. Portki całe.
Wcześniej było wszystko OK. SVS raczej nie mam (chodzi o typowe objawy).
Proszę o sugestie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.076 s.
Zasilane przez Forum Kunena