UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Strzały z silnika C.D

Strzały z silnika C.D 6 lata 3 dni ago #1

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Patrząc na te zdjęcia to u mnie wyglądało to podobnie :oj: głowice były zrzucane i czyszczone.
Najpierw sprawdź dokładnie gaźnik tak jak napisał kusy, jak sam się za niego zabrałem to zrobiłem i moto odżyło, bo po czyszczeniu jeździł niewiele lepiej niż przed.
Ostatnio zmieniany: 6 lata 3 dni ago przez konri90.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 1 tydzień ago #2

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Dzięki, będę szukał dalej. Dam znać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 1 tydzień ago #3

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Zanim jednak zaczniesz "pacjenta" operować skup się na gaźniku. Myślę,że SVS nie wybiera temp. po prostu jest. U Ciebie prawdopodobnie jest problem z gaziolem. Poszedłbym tym tropem,bo najtaniej. Jeśli nie pomoże to niestety zwalanie głowicy :nonie:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 1 tydzień ago #4

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Łukasz nic nie stwierdził, nie było go przy a ten czarny nagar niestety tak wygląda ( jak smoła...)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 1 tydzień ago #5

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Pierwsze dwa :foto: jest ok. Pozostałe są zastanawiające. To świecące to smoła,czy odbijająca się lampka? Co Łukasz stwierdził po oględzinach?
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Ostatnio zmieniany: 6 lata 1 tydzień ago przez kusy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 1 tydzień ago #6

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Jeżeli chodzi Ci o zawory i zdjęcia endoskopowe to tyle udało się uzyskać.











Ostatnio zmieniany: 6 lata 1 tydzień ago przez lukezbrus.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 1 tydzień ago #7

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Zrobiliście z Łukaszem przegląd kamerką?
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 1 tydzień ago #8

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Ale silnik po nagrzaniu czy w ciepły dzień pracuje OK. Nie mam z nim problemów. Nie jestem pewien czy w ogóle ruszać TPS i czy może to mieć z tym związek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 1 tydzień ago #9

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Spróbuj ustawić TPS. Miałem podobny problem opisywałem go w innych postach.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

Strzały z silnika C.D 6 lata 1 tydzień ago #10

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Cewki zmienione, pożyczył mi LukaszGDA, nic się nie zmieniło.
Dalej te same objawy które opisuje na samym dole, w pierwszym poście. Otwarcie ssania nic nie zmienia. Grzałki w moim gaźniku nie ma.
Przez pierwsze 2-3 kilometry jest OK, problem pojawia się po ok 4 -7 km zanim silnik dostanie temperatury, w ogóle nie ciągnie, 100 km/h to max prędkość którą to na dodatek uzyskuje na IV biegu.
Po kilku następnych kilometrach kiedy motor dostanie temperatury wszystko wraca do normy.

Wczoraj trochę pojeździłem ze śrubokrętem aby dokładniej ustawić PMS. Okazało się że PMSa nie da się już lepiej ustawić niż 2,5 obrotu. Próbowałem zakres od 1- 4 obrotów ( po 0.5 obrotu)
Motocykl dalej szarpie a wyczuwalne to jest przy stałej prędkości ok 50 km na 3/4 biegu, czyli np. przelot przez miasto albo zjazd z lekkiego pochyłu ( delikatnie otwarta przepustnica ).

Może ma to jakiś związek z tym wcześniejszym problemem ? Co myślicie ?
Ostatnio zmieniany: 6 lata 1 tydzień ago przez lukezbrus.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 4 miesiąc ago #11

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 462
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 3
grzałka ma za zadanie zapobiegać oszronieniu gaźnika.
nie zaprzątaj sobie nią głowy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

Strzały z silnika C.D 6 lata 4 miesiąc ago #12

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
P.S - zostaje jeszcze sprawdzenie grzałki, ale z tego co pamiętam ona załącza się przy bardzo niskiej temperaturze...?
Jak ją sprawdzić ? Kiedy powinna się załączać ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 4 miesiąc ago #13

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Dzięki Panowie za pomoc, umówiłem się z LukaszGda, mamy do siebie 90 km.
Łukasz zaproponował "gastroskopię" cylindrów i zaworów kamerką inspekcyjną i użyczenie cewek. Dam znać później, prawdopodobnie w marcu, jakie były rezultaty..
Ostatnio zmieniany: 6 lata 4 miesiąc ago przez lukezbrus.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 4 miesiąc ago #14

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Dzięki Łukasz, odezwę się.LukaszGda napisał:
Jakby co cewki mogę użyczyć leżą na półce.
Jakby co dzwon 531-531-541
:wild:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 4 miesiąc ago #15

  • LukaszGda
  • LukaszGda Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 462
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 3
Jakby co cewki mogę użyczyć leżą na półce.
Jakby co dzwon 531-531-541
:wild:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

Strzały z silnika C.D 6 lata 4 miesiąc ago #16

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
lukezbrus napisał:
Skąd tylko wziąć cewki na próbę i jak je sprawdzic? ]
Poszukaj/popytaj forumowiczów po sąsiedzku i pożycz na sprawdzenie. Zapewne ktoś z nas mieszka blisko Ciebie.
Zapraszam do mnie, ale masz 600 km...tylko B) :zab:
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 4 miesiąc ago #17

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Jakiś gość co zna się na tym musi to zrobić. Ja za tą usługę zapłaciłem 5 stów z sodowaniem, a efekt był zaważalny po pierwszym odpaleniu, że nie wspomnę o wyglądzie głowic przed i po czyszczeniu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

Strzały z silnika C.D 6 lata 4 miesiąc ago #18

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
To mnie zmartwiles bo sam juz tego nie ogarne ani tez sie za to nie biore, pozostaje mi wyszukac kogos kto by to ogarnął .. :-(konri90 napisał:
Miałem podobne objawy, niestety to był SVS, trzeba było sciągnąć głowicę i dać do sodowania, bo nagar był taki że żadne specyfiki go nie rozpuszczą.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 4 miesiąc ago #19

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Skoro tak piszesz to jednak to może tez byc przyczyną.Sprawdze czy gdzies nie ma przebicia oraz same cewki i przewody. Skąd tylko wziąć cewki na próbę i jak je sprawdzic? Sam pomiar impedancji na wejściu to moze byc jednak za mało
:(
kusy napisał:
Jednak bym proponował przyjrzeć się cewką. Miałem takie same objawy. Przyczyną okazała się przetarta osłona konektorka,która stykała się z metalowym elementem linki gazu. Jeżeli chodzi o same cewki. Niesprawność zwykle jest jak są zimne. Po nagrzaniu objaw ustępuje.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 4 miesiąc ago #20

  • konri90
  • konri90 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 115
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 1
Miałem podobne objawy, niestety to był SVS, trzeba było sciągnąć głowicę i dać do sodowania, bo nagar był taki że żadne specyfiki go nie rozpuszczą.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.049 s.
Zasilane przez Forum Kunena