UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Strzały z silnika C.D

Strzały z silnika C.D 6 lata 4 miesiąc ago #21

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Ciężko określić od kiedy zaczął to robić,
pamietam ze pewnego razu zatankowalem paliwo i wyjechalem ze stacji. Wtedy zrobil to pierwszy raz. Jakos w tym czasie krecilem tez PMSem. Silnik wariuje dopiero po 3-4 km i mija po nastepnych 2-3 km
ssanie nie ma ma wpływu na objawy. Tak zamkniecie jak i otwarcie.
Wojtas72 napisał:
Napisz od kiedy/od jakiego momentu to się dzieje? Może od zamontowania nowego gaźnika?
Jaka jest reakcja na ssanie? rozumiem że po uruchomieniu na ssaniu wszystko jest ok, dopiero podczas wyłączania ssania silnik wariuje? czy ponowne uruchomienie ssania podczas jazdy (po tych 3-4 km) coś poprawia?
Czy grzałka gaźnika działa poprawnie? może nie dogrzewa?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 4 miesiąc ago #22

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Nie, linka sie nie cofie a wyciagniecie ssania przy strzalach niczego nie zmienia. Samo ssanie działa dobrze.
Metal napisał:
A jak zachowuje się linka ssania?
Może się cofa samoistnie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 4 miesiąc ago #23

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Jednak bym proponował przyjrzeć się cewką. Miałem takie same objawy. Przyczyną okazała się przetarta osłona konektorka,która stykała się z metalowym elementem linki gazu. Jeżeli chodzi o same cewki. Niesprawność zwykle jest jak są zimne. Po nagrzaniu objaw ustępuje.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 4 miesiąc ago #24

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Napisz od kiedy/od jakiego momentu to się dzieje? Może od zamontowania nowego gaźnika?
Jaka jest reakcja na ssanie? rozumiem że po uruchomieniu na ssaniu wszystko jest ok, dopiero podczas wyłączania ssania silnik wariuje? czy ponowne uruchomienie ssania podczas jazdy (po tych 3-4 km) coś poprawia?
Czy grzałka gaźnika działa poprawnie? może nie dogrzewa?
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 4 miesiąc ago #25

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1078
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 7
A jak zachowuje się linka ssania?
Może się cofa samoistnie?
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 4 miesiąc ago #26

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Gaźnik, świece nowe. Cewkę chyba mogę wykluczyć ze względu na pozytywny wpływ nagrzania silnika?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 4 miesiąc ago #27

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Zacznij tradycyjnie: świece, cewki, Twoja Gwiazda to wtrysk czy gazior ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Strzały z silnika C.D 6 lata 4 miesiąc ago #28

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Siema!
Chciałbym odświeżyć mój problem z silnikiem, który już wcześniej opisywałem na forum.
Od tego lata walczę ze strzałami z silnika i przerywaniem, chodzi jakby na jeden gar, brakuje mocy, silnik prycha.
Wszystko dzieje się kiedy "motor" jest zimny lub temperatura na dworze jest niska.
Problem nie zauważalny był w upalne dni a zaczął objawiać się latem, w chłodne poranki i jesienią. Maszyna odpala normalnie, trzyma obroty.
Sama usterka pojawia się zazwyczaj po ok 3-4 km jazdy ( nie od razu! ) i znika jak tylko silnik osiąga temperaturę czyli po około następnych kilku km, dalej mogę jechać już normalnie.
Późną jesienią gdy było już tylko 3- 4st, a silnika w zasadzie nie szło dobrze rozgrzać delikatną jazdą ( po liściach/ na mokrym) to dławienie pojawiło się już nawet w najmniej oczekiwanych momentach. Ewidentnie widać że wpływ na te objawy ma temperatura.

Przepaliłem już 4 butelki Liqui Moly, spryskałem zawory przez odkręcone wydechy, niestety nic to nie pomogło.
Sam nie wiem czy to już wstęp do SVSa i będzie trzeba zwalać głowicę ? :boks:
Co sądzicie ? Pomożecie ?
Ostatnio zmieniany: 6 lata 4 miesiąc ago przez lukezbrus.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.043 s.
Zasilane przez Forum Kunena