UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 7 miesiąc ago #1

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Przestawiłem TPS (rozregulowałem ). Jedzie znacznie lepie, chociaż trochę jeszcze odstaje od ideału.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 7 miesiąc ago #2

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
poradziłeś sobie z tym szarpaniem?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 10 miesiąc ago #3

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
Ustawialem miernikiem
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 10 miesiąc ago #4

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Bez ohmomierza lub jakiegos multimetru nie ustawisz.

majkelpl napisał:
krzych1700 napisał:
A tps ustawiles przy zamknietej przepustnicy na 718 o

Czy ktos mi powie jak sie na ucho ustawia 718 o ? :czad:
Bo dla mnie to czarna magia :oj:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 10 miesiąc ago #5

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Ustawiony prawidlowo, odczytana wartosc x 0.14 przy zamknietej przepustnicy. Nie pamiętam już dokładnie ale chyba wlasnie taka sama była u mnie (718 ohm).
krzych1700 napisał:
A tps ustawiles przy zamknietej przepustnicy na 718 o
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 10 miesiąc ago #6

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
krzych1700 napisał:
A tps ustawiles przy zamknietej przepustnicy na 718 o

Czy ktos mi powie jak sie na ucho ustawia 718 o ? :czad:
Bo dla mnie to czarna magia :oj:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 10 miesiąc ago #7

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
A tps ustawiles przy zamknietej przepustnicy na 718 o
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 10 miesiąc ago #8

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Jeszcze nie miałem czasu. Planuje skoczyć do LukaszGDA i przełożyć moduł zapłonowy z jego motocykla bo dziwne jest ze na rozregulowanym TPSie szarpie mniej a po zagrzaniu silnika szarpanie narasta.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 10 miesiąc ago #9

  • krzych1700
  • krzych1700 Avatar
lukez i co poradziłeś sobie z tym szarpaniem?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 11 miesiąc ago #10

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
SATURIAN napisał:
Chłopy , piszcie w dziale technicznym....
Już po raz kolejny ktoś kto zakłada nowy temat popełnia ten błąd że nie wybiera kategorii w jakiej ma się pojawić nowy temat :co:
Wybór kategorii jest zaraz nad tytułem postu, którego ramka podświetla się na czerwono.
Gdyby wybór kategorii podświetlał się jako pierwszy na pewno nie dochodziło by do takich kuriozalnych sytuacji ze prawie każdy nowy temat pojawia się w "powitalni".
W tym miejscu prośba do admina o zmianę pierwszej podświetlającej się ramki na "wybór kategorii" jeżeli to możliwe.
Po prostu ludzkie przeoczenie wyboru kategorii jako pierwszej czynności do wykonania :hej: :aniol:
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Ostatnio zmieniany: 5 lata 11 miesiąc ago przez Wojtas72.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 11 miesiąc ago #11

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Kurde, sorry. Nie wiem jak to się tu znalazło :zab:
SATURIAN napisał:
Chłopy , piszcie w dziale technicznym....
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 11 miesiąc ago #12

  • SATURIAN
  • SATURIAN Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1543
  • Otrzymane podziękowania: 60
  • Oklaski: 14
Chłopy , piszcie w dziale technicznym....
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 11 miesiąc ago #13

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Nie chodzi mi o takie typowe manewry parkingowe a bardziej o taką wolniejszą jazdę.
Jechałem już innym Road Starem ( były motocykl Tomhal`a) i tym jechało się gładko, prawie jak rowerem, nie czułem że jadę dużą V-ką, więc mam porównanie i wiem jak to powinno chodzić.


[ quote="majkelpl" post=87435]lukezbrus napisał:
Jazda po parkingu/ placu/ stacji benzynowej przy niskim biegu zawsze na półsprzęgle bo to szarpanie jest wtedy najbardziej odczuwalne.

Sporo osob tak ma i zwyczajnie wykonuje te manewry na pólsprzegle i jest ok.
Ja tez jak sie ledwo tocze na jedynce to czasami posilkuje sie sprzeglem aby nie zgasl B)[/quote]
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 11 miesiąc ago #14

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
lukezbrus napisał:
Spróbuje odłączyć ako, chociaż to nie wtrysk ale sprawdzę to
Niby nie wtrysk, ale pod coś i po coś ten TPS jest podłączony :mysli:
Dla mnie ta dysza 40 to też za dużo.
Miałem tak samo(szarpanie) gdy układ wzbogacania pod białym dekielkiem miał słabszą sprężynkę.
Nie dało się jechać ze stałą prędkością.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 11 miesiąc ago #15

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
lukezbrus napisał:
Jazda po parkingu/ placu/ stacji benzynowej przy niskim biegu zawsze na półsprzęgle bo to szarpanie jest wtedy najbardziej odczuwalne.

Sporo osob tak ma i zwyczajnie wykonuje te manewry na pólsprzegle i jest ok.
Ja tez jak sie ledwo tocze na jedynce to czasami posilkuje sie sprzeglem aby nie zgasl B)
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 11 miesiąc ago #16

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Takie objawy mogą świadczyć o zbyt bogatej mieszance. Spróbuj główna 172,5 oraz wolnych 37,5.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 11 miesiąc ago #17

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Spróbuje odłączyć ako, chociaż to nie wtrysk ale sprawdzę to
Wojtas72 napisał:
Odłącz akumulator na godzinę.
Zrób zdjęcie świec.
Ostatnio zmieniany: 5 lata 11 miesiąc ago przez lukezbrus.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 11 miesiąc ago #18

  • Wojtas72
  • Wojtas72 Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 643
  • Otrzymane podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Odłącz akumulator na godzinę.
Zrób zdjęcie świec.
Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Szarpanie silnika przy jeździe ze stałą prędkością 5 lata 11 miesiąc ago #19

  • lukezbrus
  • lukezbrus Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 327
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Siema
Mam problem z moim silnikiem, który szarpie przy równej jeździe.
Dzieje się to kiedy silnik osiągnie prędkość obrotową zadaną na manetce.
Np. jadę przez miasto 50km/ h po równej drodze, bez przyspieszania i zwalniania.
Kiedy lekko dodam gaz motocykl przyspiesza a szarpanie ustaje, to samo przy hamowaniu silnikiem.
Im niższy bieg tym bardziej jest to odczuwalne a praktycznie znika przy prędkości przelotowej. Jazda po parkingu/ placu/ stacji benzynowej przy niskim biegu zawsze na półsprzęgle bo to szarpanie jest wtedy najbardziej odczuwalne. Objawy zwiększają się ze wzrostem temp. silnika. Zimny szarpie mniej, ciepły bardziej.

Gaźnik wyczyszczony, membrany OK, dysza główna 180/ wolnych obrotów 40, iglica seryjna, filtr pow. K&N w oryginalnym airboxie. Poziom paliwa ustawiony 5mm powyżej łączenia. Założyłem nowe oringi na króćcu i sprawdzilem szczelność - wszystko gra. AIS wywalony i zaślepiony. Motocykl bez problemu odpala i chodzi na wolnych obrotach. Do dyszy PMS dorobiłem sobie cięgno żeby móc sprawdzić jak się zachowa przy regulacji podczas jazdy.

Wymieniłem czujnik TPS i wyregulowałem, ale ...okazuje się że po rozregulowaniu TPSa motocykl szarpie mniej...Co jest grane, może walnięty czujnik położenia wału, moduł ? :mysli:
Macie jakiś pomysł ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.064 s.
Zasilane przez Forum Kunena