UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: gaźnik RS 1600

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #501

  • sosnos
  • sosnos Avatar
Witaj Upload,

sęk w tym ze ja nie mam reszty cześci z Dynojeta ani instrukcji, mam to co jest w gaźniku i próbuje dojść co jest co. Kupując motocykl nikt mi nic nie przekazał.

Skoro pilot JET 35 i main Jet 167,5 maja znaki mikuni ten kwadracik to napewno nie są elementami zestawu Dynojet, Starter jest jest zaślepiona, natomiast 6-cio stopniowa iglica jest.

Chyba w takim przypadku powinienenm kupić cały zestaw DJ E4175.001 , czy kombinowac z tym co jest? np kupić dysze główną od facio07, co radzicie?



powiedzcie prosze jak sprawdzić ten pozimo paliwa?

co do temau lewego powietrza.





Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #502

  • sosnos
  • sosnos Avatar
Sluk, a jak sprawdzić czy poziom jest dobry? pływak chodzi ok.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #503

  • Torturro
  • Torturro Avatar
Tak jak pisze Krzychu - dobrym punktem wyjścia sa powyższe ustawienia.
Dokladnie jest to opisane na:
roadstarclinic.com/content/category/6/70/96/

pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #504

  • Upload
  • Upload Avatar
Panowie.
W pudełku poza mnóstwem fantastycznych gadżetów jest też instrukcja obsługi :)
W zależności od elewacji (ciśnienia atmosferycznego) i układu dolotowego i wydechowego powinniście stosować się do zawartych treści a potem eksperymentować.

Jeśli macie zestawy Dynojet to sprawdźcie czy macie takie same bo występują co najmniej dwie wersje (USA oznaczenie 4175.002 i Europa - europejska ma oznaczenie E4175.001- ja mam taką)

Jeśli macie zestawy innych producentów np Barona, Kehin, Mikuni to oznaczenia dysz są zupełnie inne

1700 ma też inną dyszę główną niż 1600 (170 - 165)

Z mojego doświadczenia polecam znalezienie jakiegoś punktu odniesienia
Dla mnie to jest dysza główna 180, Iglica na 3 ząbku od góry i PMS na 3i pół obrotu

Mam założone sporo modów więc to nie musi być punkt wyjścia dla Was - (Po przeczytaniu instrukcji zastosowałem się i zadziałało)

Odpowiedzi na pytania

Oraz na nadchodzące



I tak dla wyjaśnienia pewnych zależności



Pozdrawiam
Krzysiek
Megula Czarnula

P.S.
I racja - Żeby to zadziałało jak należy trzeba mieć pewność że nie ma lewego powietrza i poziom paliwa jest okej
Ostatnio zmieniany: 11 lata 11 miesiąc ago przez Upload.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #505

  • sluk
  • sluk Avatar
Sosnos a czy poziom paliwa w komorze pływakowej jest prawidłowy ? może jest zbyt niskie i motung nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa. Albo gdzieś jakaś lewizna , lewe powietrze.
Ostatnio zmieniany: 11 lata 11 miesiąc ago przez sluk.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #506

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 434
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
sosnosz tymi dyszami możemy coś pomyśleć.
Pom Angielsku to ja nie PANIMAJU.Ja jestem z pokolenia co uczyło się PA RUSKI. :polew:
avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #507

  • sluk
  • sluk Avatar
Wcześniej miałem podobny objaw jak u ciebie występuje, przy gwałtownym ruszeniu manetką gazu moto dławił sie i prychał w gaźnik podczas jazdy to praktycznie nie występowało ale zauważyłem że po odłączeniu odmy od chypr moto przestało prychać i się dławić, motung zrobił się zrywniejszy świece zrobiły się ciemniejsze(były białe)no i pilot jet air wstawiłem orginalny 2,0. spalanie w granicach 5,3l na 100km
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #508

  • sosnos
  • sosnos Avatar
Facio07,

jak bedziesz zmienał dysze to weź pod uwagę ze jest inny stosunek rozmiarów dysz Mikuni i DynoJet.
ponizej tabela

roadstarclinic.com/content/view/61/96/

znalazłem przypadkiem
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #509

  • sosnos
  • sosnos Avatar
Witaj Sluk,

dzieki za info.

faktycznie jest mała dysza pod membrana, ciężko jest ja wykrecic zeby zobaczyc jaki jest rozmiar, jutro sprawdze.

Powiedz mi jak ci teraz moto chodzi z dysza główna 195, ile pali i jakie ma kopniecie

Facio07 ja mam w swoim dysze główna 167,5, widze ze masz duzo dysz, nie chciałbyś mi jednej sprzedać, nie chciałbym kupować całego zestawu dyno.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #510

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 434
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
Z tym dławienie to masz rację(jaką masz dyszę?).Mój ma nieludzkie kopyto, na jesieni próbowałem to dochodziło do 190 i chyba to nie wszystko,ale coś za coś.
Posiadam Stage 1&2,tak pisze na papierku.
Też mam filtrK&N
avatar
Ostatnio zmieniany: 11 lata 11 miesiąc ago przez facio07.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #511

  • sluk
  • sluk Avatar
Witam sosnos. Jak sprowadziłem swojego xv1600 miałem taki sam dylemat jeśli chodzi o zestaw dysz w gaźniku. Iglice na 100% masz nie standardową, orginalna nie ma regulacji, na taki filtr powinieneś zastosować większa dysze główną wg.dynojet 195 i iglica na 3 lub 4 rowek od góry dokładnie nie pamiętam.U mnie była dysz główna 205 do zestawu hypercharger, wydech V&H , orginalna iglica z dodatkowa podkładką , reszt dysz taka sama jak u ciebie a pod męmbraną masz jeszcze jedną dysze która zwie się Pilot Jet Air czy jakoś tak zobacz co tam masz jaką średnice, orginał to 2,0 ja miałem 1,5.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #512

  • sosnos
  • sosnos Avatar
Tak, ale mi sie w dodatku dlawi i podczas przyspieszania szczegolnie to wystepuje. Swiece sa białe, wnioskuje ze brakuje mu paliwa bo K&N powietrza daje az za nadto :-),

powiedz mi który Stage dynojeta posiadasz?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #513

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 434
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
Gdyby mi tyle palił byłbym szczęśliwy i nic bym nie grzebał,ale w końcu muszę temu zaradzić.W tym pudełku od Dynojeta dysz mam od groma (sam nie wiem skąd i po co),chyba coś wybiorę.W ostateczności wsadzę drut.

Mam tam dysze:
DJ165
170
175
190
195
200
210
iglica z sześcioma rowkami,sprężynka,chyba dysza wolnych obrotów DPJMO 37.Wszystko oryginalnie zapakowane.Z tego wynika że mam wsadzoną dyszę 180,bo takiej brakuje.No ale to tylko gdybanie. Muszę rozgrzebać gaźnik to się przekonam.Jednak najpierw chciałbym wiedzieć jaka powinna być oryginalna.Jwżeli 160 jak pisze kol.sosnos,to takiej nie mam,ale mam 165i to już blisko. :dobrarobota
avatar
Ostatnio zmieniany: 11 lata 11 miesiąc ago przez facio07.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #514

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1060
  • Otrzymane podziękowania: 39
  • Oklaski: 7
Przytoczyłem dane z serwisówki Yamahy z roku 1998 i te dane dotyczą gaźnika Mikuni BSR 40

Może inne gaźniki mają inne dysze ?

A Twoje spalanie to faktycznie chyba już absolutne minimum
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #515

  • sosnos
  • sosnos Avatar
Jak w ubiegłym sezonie jeździłem do gdańska do szkoły - a mam z Działdowa jakies 200 km to w obie strony spalił mi za jakieś 100 zł, a benia była po jakieś 5,5 zł - jeśli sie nie mysle. łacznie spaliłjakies 18 litrów, co przy 400 km daje jakies 4,5 litra przy jeździe do 120 km/ h przy normalnej jeździe bez brawury.

Bardzo licze na pomoc kolegow z forum, bardzo bym chciał ogarnąć gaźnik w tym roku. Dziekuje wam za dotychczasową pomoc.

co do oryginalnych dysz - przekopałem neta i znalazłem katalog mikuni, wychodzi ze XV 1600 maja gaźnik Mikuni TM 42-6 a tam zapisane jest ze dysza wolnych obrotów powinna miec 25 a dysza główna 160. Czy to prawda?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #516

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 434
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
Sam jestem ciekaw jakie powinny być dysze fabryczne(mam RS1700 i Dynojeta)i pali jak SMOK. :oj:
Nawet nie liczę ile,tylko leję,ale ileż można,przecież to nie hameryka. :dia:

ps.ile średnio robicie mil na jednym zbiorniku.
avatar
Ostatnio zmieniany: 11 lata 11 miesiąc ago przez facio07.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #517

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1060
  • Otrzymane podziękowania: 39
  • Oklaski: 7
Może autor tego mixu był na etapie prób i błędów i nie dokończył swego dzieła

W każdym razie sam najlepiej wszystko ogarniesz.Koledzy na pewno pomogą.Spróbuj na początek iść za radą Pitera i podnieś iglicę o ząbek.Po przejażdżce oblukasz świece.

A tak swoją drogą ,to skoro masz tak ubogą mieszankę to ile Ci spali na 100 km ?Mój Radek pali 6 litrów i żadnych objawów ubogości raczej nie ma.Pracuje idealnie w całym zakresie obrotów.Raczej podejrzewam bogatość niż ubogość bo wyloty rur mam czarne :kolo:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): sosnos

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #518

  • sosnos
  • sosnos Avatar
Ok,

dzięki Metal, chce dojść z gaźnikiem do ładu ale widze że częsć części jest oryginalna a częsc (tak jak np. iglica pochodzą z Dynojeta) ekstra - ciekawe co autor miał na mysli robiąc taki miks.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #519

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1060
  • Otrzymane podziękowania: 39
  • Oklaski: 7
Serwisówka do XV1600 podaje : dysza główna - 165 więc chyba masz niefabryczną

dysza wolnych obrotów - 35 więc Twoja jest nominalna

a ta trzecia jest nazwana "starter jet" czyli chyba jakaś dysza rozruchowa ? może od ssania ?ale czemu zaślepiona-nie mam pojęcia.Może inni koledzy Nas oświecą

Membrana chyba tak powinna mieć-zapas materiału,który się marszczy z racji wykonywanych zmian położenia.To tak jak nadmiar skóry na niektórych stawach np.na łokciu
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Odp: Regulacja gaźnika xv 1600 Road Star 11 lata 11 miesiąc ago #520

  • sosnos
  • sosnos Avatar
Dzikuje,

uspokoiłem się bo koszt nowej to 198 zł :-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.056 s.
Zasilane przez Forum Kunena