UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: HSR gaźnik trochę inaczej!

HSR gaźnik trochę inaczej! 10 lata 4 tygodni ago #461

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Hehe dokładnie, inne są ceny sugerowane a inaczej jak zadzwonisz i zapytasz. HSR45 ogłaszają na alledrogo ciut powyżej 1500 już długo ale on jest odrobinkę za duży do 1700cc
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 10 lata 4 tygodni ago #462

  • tomekz
  • tomekz Avatar
Artek mi Habeta proponowała Hsr42 nówkę za 1440zł brutto...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 10 lata 4 tygodni ago #463

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 10 lata 4 tygodni ago #464

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 10 lata 4 tygodni ago #465

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
W habecie poniżej 1500 zł za 42 wyciągnie nowy. 1770 polerowany chrom.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 10 lata 4 tygodni ago #466

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 10 lata 4 tygodni ago #467

  • Powalla
  • Powalla Avatar
Cena , ceną ale jaka frajda odkręcić manetkę B)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 10 lata 4 tygodni ago #468

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
WITT33 napisał:

Majkel hsr kupisz na alledrogo albo sklepy typu malyhd czy habeta. Tani nie jest ale robi robotę.
Założę swój to zrobię może nowy wątek ;-)

No to czekam i dawaj !!! :dobrarobota
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 10 lata 1 miesiąc ago #469

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
WITT33 napisał:
Nasze motocykle na seryjnym gaźniku tylko w części pozwalają wykorzystać potencjał tego silnika.

No dobra aby nie zakladac nowego tematu ...
Jak i gdzie mozna zanabyc taki gaznik skoro jest tak jak piszesz a montaz to tylko plug&play :zab:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 10 lata 1 miesiąc ago #470

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Zanegowałem tylko Twoje pierwsze zdanie że membranowy typu CV - constant velocity nie jest lepszy pod żadnym względem.
No chyba że ceny.
HSRa nie mogą wkładać do seryjnych moto bo nie ma pozwolenia na montowanie i nie spełnia norm bla bla bla.
Tak czy siak to tak jakbyś kupił nowy motocykl, niedługo się przekonam.
Zalet jest więcej niż napisałem nie wspominając o jakości wykonania i dostępności części.
Nie ma zabawy poziomami paliwa, połówkowymi podkładkami pod iglicę czy mieszania dyszami.
Wszystko jest bajecznie proste pod warunkiem że ktoś coś wcześniej czytał i wie z czym się to je.
Mamy dwóch chłopaków bodajże na forum w HSRami i obaj zadowoleni.
Ja jeszcze tylko dodam od siebie adaptację czujnika położenia przepustnicy którą zrobię w HSR więc osiągi powinny być
jeszcze lepsze przynajmniej z dołu.
Wszystko pasuje plug&play, kable seryjne od gazu w sumie też można zrobić że będą pasować więc samo przełożenie to jedno popołudnie.
42 i 45 hsr są bardzo podobne a 48 to już motocykle powyżej 2,2 litra w górę, duża bestia głównie do drag racingu ze względu na brutalne oddawanie mocy.

Nasze motocykle na seryjnym gaźniku tylko w części pozwalają wykorzystać potencjał tego silnika.
Ostatnio zmieniany: 10 lata 1 miesiąc ago przez WITT33.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 10 lata 1 miesiąc ago #471

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
WITT33 napisał:
Na odwrót, HSR jest gaźnikiem typu flatslide i nie działa na zasadzie podciśnienia tylko mechanicznie .

No tak napisałem - seryjny membranowy, HSR mechanicznie....

Apetycznie to opisałeś, zresztą widzę na RSC że wszyscy chwalą...kto wie, może w przyszłości jakby trafić na jakąś sensowną używkę to teges. On pasuje do seryjnego intake manifolda?
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Ostatnio zmieniany: 10 lata 1 miesiąc ago przez Tomson.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 10 lata 1 miesiąc ago #472

  • WITT33
  • WITT33 Avatar
Na odwrót, HSR jest gaźnikiem typu flatslide i nie działa na zasadzie podciśnienia tylko mechanicznie tak jak napisałeś odczucia są takie jakbyś miał rękę połączoną z tylnym kołem, niektórzy piszą że reakcja na gaz często lepsza niż w niejednym wtrysku bo po prostu mechanicznie bez żadnych opóźnień.
Wszyscy co go mają uczą się momentów zmian biegów i ruszania, dodawania gazu na nowo, jest bardzo czuły i na jedynce dwójce dokręcasz motocykl tak szybko że większość z miejsca zakupiła dyna 3000 żeby podnieść obroty. ;-)
Jak to mówią seryjny BSR40 jest dobrym gaźnikiem do złego motocykla. Śruba PMS w hsr reguluje powietrze, przez pilot jeta przepływ paliwa jest stały w 100% odpowiadający jej średnicy, bajecznie łatwo wszystko ustawić.
Nie wolno też zapomnieć że to nie tylko większa średnica robi robotę, slajd przepustnicy chowa się w 100% w korpus gaźnika co oznacza że wykorzystujemy w 100% gardziel 42mm a w seryjnym nie ma szans żebyś podniósł ten element tak wysoko, sprawność jest dużo mniejsza no i jeszcze dochodzi metalowa przepustnica która "zasłania" i blokuje przepływ powierza. Zupełnie inna bajka.
Ostatnio zmieniany: 10 lata 1 miesiąc ago przez WITT33.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

HSR gaźnik trochę inaczej! 10 lata 1 miesiąc ago #473

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
Apropo HSR.
Zawsze czytałem, że gaźnik z membraną podciśnieniową to najlepsze co może być - płynna reakcja na gaz.

A użytkownicy HSR (a i chyba sam producent) jako zaletę podają to, że właśnie brak membrany - przepustnica sterowana bezpośrednio linką - to zaleta, bo jest natychmiastowa reakcja na gaz. Że to jest tak odczuwalne, jakbyś miał manetkę sprzęgniętą z tylnym kołem - tak obrazowo piszą.
To jak to w końcu jest - lepiej z membraną czy nie?
Bo jak nie - to po cholere pakują do gaźnika dodatkowy element który może się uszkodzić, peknąć itp.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.036 s.
Zasilane przez Forum Kunena