UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Kicha przy mocnym odkręceniu

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 2 miesiąc temu #1 przez Metal
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
I widzisz - strach ma wielkie oczy a malutka śrubka PMS bardzo często okazuje się być "mózgiem" motocykla :oj:

SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • pero
  • pero Avatar COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • wie gdzie gaźnik
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 2 miesiąc temu #2 przez pero
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Jaki autor tematu myślę że warto podsumować. Dziś był test dość długi i wszystko wygląda ok. Wczoraj dokrecilem PMS o ok 1/3 obrotu i wygląda na to że jest teraz ok :lek:
Także dzięki za pomoc :jahu:

Trochę off top: dziś drugi raz zdarzyło mi się że stojąc na boku drogi (ściągałem sweter spod kurtki bo Ca ciepło było) zwalnia motocyklista i pyta wystawiając kciuk czy wszystko ok. Fajnie że są tacy ludzie że w razie w bezinteresownie chcą pomóc na drodze :h-r: LWG :dz:

Road Star 1600

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 3 miesiąc temu #3 przez TomHal
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
W moim w zeszłym roku miałem problem z cewką. Jedna zdechła. Lekko dawała ale to by ledwo żarówkę zasiliło a nie kopa na świece dało. Efekt. Jadący z tyłu czuli benzynę ai owszem zbierali i to wcale nie mało na przednią szybę i przód motocykla. Czy strzelał - nie
Czy świece były okopcone - nie
Więc sprawdzanie cewki i kabli bym sobie darował. Ja stawiam na trzy możliwości: wydech, zawory a co za tym idzie SVS.

Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 3 miesiąc temu #4 przez TomHal
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Będzie kopcił i będzie czuć palonym olejem ;)

Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 3 miesiąc temu #5 przez Lord Zed
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Tom ,a jeśli pierścieni prawie nie ma ,albo stoją dęba , będzie żarł kropelkami olej. Okopcone będą jak przy bogatej mieszance.

Oszczędzaj wodę , pij piwo !

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 3 miesiąc temu - 3 lata 3 miesiąc temu #6 przez TomHal
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ok. To też ale w przypadku braku kompresji nie miał by okopconych świec

Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Last edit: 3 lata 3 miesiąc temu by TomHal.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 3 miesiąc temu #7 przez Metal
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Lord Zed napisał: Jeszcze z prostych rzeczy na początek , kompresja . Próba olejowa i bez.


O to to :br: też prosty pomiar a wiele potrafi pokazać.

SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 3 miesiąc temu #8 przez Lord Zed
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Jeszcze z prostych rzeczy na początek , kompresja . Próba olejowa i bez.

Oszczędzaj wodę , pij piwo !

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 3 miesiąc temu - 3 lata 3 miesiąc temu #9 przez TomHal
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
nie w iglicy tkwi problem. Gdybyś miał jak ja w moim na każdy gar osobny gaźnik to wtedy mógłbyś podejrzewać że gaźnik źle podaje. W Twoim jest jeden gaźnik, jedne portki, jeden filtr powietrza a dwa gary. Jeden cylinder pracuje cacy drugi nie. Więc sprawdź czy wszytko na tylnym garnku jest ok. Świece, przewody wysokiego napięcia, cewka, jezeli masz wyregulowane zawory sprawdź czy aby popychacze są proste i nie ma zakrzywień, czy zawory są spasowane z gniazdami, sprężyny czy są ok. Wiadomo, jak już wcześniej koledzy wspomnieli, od najłatwiejszych czynności aż po niestety rozkęcenie cylindra jeżeli trzeba będzie.
Zaczernienie świecy ma wiele powodów. Wydech jest zabrudzony/przytkany, zawieszający się zawór czy też wypalenie się zaworu. Jak również klejenie się zaworu czyli pospolity SVS o którym wiele już tutaj na forum było pisane.

Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Last edit: 3 lata 3 miesiąc temu by TomHal.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 3 miesiąc temu #10 przez Metal
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

robrob napisał: może takie trochę imbecylne ale podmień świece z jedne do drugiego cylindra, miałem taki przypadek że padła jedna ze świec i takie cuda się działy

Oczywiście,że zaczynać trzeba od najprostszych "podmianek" - świece,cewki można podmienić. Moduł również można spróbować pożyczyć. Po kolei eliminować to co proste a dopiero potem zacząć grubiej rozkręcać.

SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 3 miesiąc temu #11 przez robrob
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
może takie trochę imbecylne ale podmień świece z jedne do drugiego cylindra, miałem taki przypadek że padła jedna ze świec i takie cuda się działy

Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 3 miesiąc temu #12 przez Metal
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Szczelność na portkach owszem.
Jeżeli strzela jeden cylinder to przyczyny wypadałoby szukać w tym,co tylko jego obsługuje.

SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 3 miesiąc temu - 3 lata 3 miesiąc temu #13 przez kapkor
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Zawory ustawiał znajomy po sugestii sprzedawcy. Jedne były za ciasne, drugie z luzem. Teraz ustawione wg manuala. 0,04 max




Paliwo świeże, świece na drugim czarne, a z pierwszego względne-piaskowe.
Szczelność ?
- na portkach
- membranę i gdzie jeszcze ?
Szukam iglicy z możliwością regulacji, może tędy droga.
Same strzelanie w tłumik pogłębia problem z dławieniem się na wysokich obrotach.
Last edit: 3 lata 3 miesiąc temu by kapkor.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 3 miesiąc temu #14 przez TomHal
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
czyli dobrze pamiętałem że 170 w moim była he, he.
ale do rzeczy - jak już wspomniałem te regulacje wtrysków tak jak Metal też pisze => śmierdzą niezdrowo z daleka. Do gaźnika mamy czas jeszcze zajżeć ale w przypadku zaworów to czeka nas operacja na żywym organie - serducho!!!

Dawaj go do mnie - pobawimy się!!!

Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 3 miesiąc temu #15 przez Metal
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Za bogata mieszanka...? Waliłby z dwóch rur a nie z jednej :mysli:
Coś mi tu śmierdzi z tą regulacją zaworów :zly:

SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 3 miesiąc temu #16 przez Pirania
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Załóż / podmień iglicę z 1,6 i powinno być OK, z tego co piszesz zalewa się.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 3 miesiąc temu - 3 lata 3 miesiąc temu #17 przez robrob
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Tomek 182.5 jest to dysza z 1700, 175 były zakładane do 1600 ale kilka krotnie zakładałem właśnie 175 do 1700 i wszystko ładnie latało. Kapkor ja jednak poświęcił bym więcej czasu na gaźnik, z twojego opisu wynika że jest za bogata mieszanka, sprawdz szczelność połączeń

Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Last edit: 3 lata 3 miesiąc temu by robrob.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 3 miesiąc temu #18 przez Wojtas72
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Pokaż świece, ale rozdziel je na przedni i tylny cylinder.
Spróbuj uruchomić silnik na innym paliwie, najlepiej z tzw. "kroplówki" czyli innego zbiornika.
Poczytaj o syndromie SVS, jest opisany na forum.

Najgorszy jest zawsze koniec miesiąca, a zwłaszcza ostatnie 30 dni.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 3 miesiąc temu #19 przez TomHal
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

kapkor napisał: Miałem zaślepioną dyszę PMS, którą odwierciłem. Moto z USA
Była wykręcona na 1,5 obrotu, ustawiłem na 3
Sprawdziłem i ustawiłem TPS, sprawdziłem cewki (ok. 2 ohmy każda), wymieniłem świece i fajki, bo dwie miały przebicie, nowy-standardowy filtr powietrza, tłumiki oryginalne.
Dysze mam 182,5, oraz 35 (Mikuni), iglica bez możliwości regulacji.
Ustawione były zawory na drugim cylindrze.
MOTOCYKL NADAL NIE WCHODZI NA WYSOKIE OBROTY, DŁAWI SIĘ NA NICH I WALI W TŁUMIK DRUGIEGO CYLINDRA.
Co mogę jeszcze zrobić ?

zbyt dużo wykeciłeś PMS-a - zacznij od dwóch, ewentualnie od 2 1/4 tym bardziej że płuca masz oryginalne.
182,5? Kurna dawno nie grzebałem w Radko/Wildkach ale nie powinna być w oryginale 175? Panowie poprawcie jak się mylę - dzięki.
Dlaczego były ustawiane zawory na drugim cylindrze i przede wszystkim które? Wtryskowe czy wydechowe? Na ile były przestawiane - wiesz czy poprostu masz takie info od sprzedawcy?
Odpisz będziemy próbowali reanimować Twojego konia - och jak szkoda że nie stoi u mnie w garażu. Ale póki co męczę się ze sprzęgłem w Wędce.

Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
3 lata 3 miesiąc temu #20 przez Metal
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Czy te wystrzały wystąpiły nagle z dnia na dzień czy też po wykonaniu jakichś czynności okołoserwisowych?
Daj więcej informacji. Opisz krótką historię bo to co być może dla Ciebie jest nieistotne może innym podsunąć jakiś trop do diagnozy.
Przy takiej dyszy Pilot Jet to sądzę,że PMS jest za dużo wykręcony. Spróbuj 2 obroty nie 3

SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Czas generowania strony: 0.079 s.
Zasilane przez Forum Kunena