UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

[XV 1700, 2007] Regulacja gaźnika

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
5 miesiąc 1 tydzień temu #1 przez Pirania
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
"dziurki" na obudowie membrany są fabryczne. Iglicę, iglicę od góry złap szczypcami i wyszarpnij delikatnie. Pod spodem jest sprężynka, więc uważaj, bo będziesz szukał pół dnia. Iglica powinna mieć kilka rowków. Ustaw na środkowy.
COM_KUNENA_THANKYOU: marcin0409

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
5 miesiąc 1 tydzień temu #2 przez Metal
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Gdyby coś to do mnie również można dzwonić 692 219 291

SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
COM_KUNENA_THANKYOU: marcin0409

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_BANNED
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_BANNED
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
5 miesiąc 1 tydzień temu #3 przez marcin0409
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Poszedł (( gdybym nie mógł odebrac akurat to oddzwonie(

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
5 miesiąc 1 tydzień temu #4 przez marekkacper
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
marcin0409 wyślij mi na ten adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do siebie telefon, ja zadzwonię do Ciebie tak będzie szybciej ...

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_BANNED
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_BANNED
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
5 miesiąc 1 tydzień temu #5 przez marcin0409
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Iglica..."trochę" nie wiem jak ja wyciagnac? Nie chce niczego urwac...czy te 2 dziurki na dole przy iglicy to tak w orginale jest?
Załączniki:

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_BANNED
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_BANNED
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
5 miesiąc 1 tydzień temu #6 przez marcin0409
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Poziom paliwa około tylko 1mm brakuje na plywaku go tego 5.25, czyli jest chyba za... wysoki? Ale 1mm to moze nie ruszać tego? Na fotce na suwmiarce mam ustawione 5.2 a tyle brakuje..
Załączniki:

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_BANNED
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_BANNED
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
5 miesiąc 1 tydzień temu #7 przez marcin0409
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Foto


Załączniki:

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_BANNED
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_BANNED
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
5 miesiąc 1 tydzień temu #8 przez marcin0409
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Marekkacper, zmotywowałeś mnie do działania( gaźnik wyciągnięty.Pms byl wykrecony 3 obroty I....dysza główna 200...wolnych- cholera wie...bo nie pisze...poziom paliwa sprawdzany na pływaku 3.9 a powinno byc jak inny kolega pisał 5.25mm ? Czy te dysze z foto będą ok?







Załączniki:

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
5 miesiąc 2 tygodni temu - 5 miesiąc 1 tydzień temu #9 przez marekkacper
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Kontrola/Regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej dla Yamaha Road Star 1700
1. Wymontuj zbiornik paliwa, obudowę filtra powietrza.
2. Wypoziomuj motocykl, aby upewnić się, że gaźnik jest wypoziomowany.
3. Podłącz przeźroczysty wężyk taki w którym będzie widać poziom paliwa (A, Rysunek 85) do spustu gaźnika. Zamocuj wężyk tak, aby opierał się pionowo o misę pływaka.
4. Poluzuj śrubę spustową gaźnika (B, Rysunek 85).
5. Poczekaj, aż poziom paliwa pokaże się w wężyku.
6. Poziom paliwa (C, rys. 85) jest równy odległości pomiędzy poziomem paliwa na wskaźniku a górną krawędzią misy pływakowej dla Yamahy Road Star 1700 jest to 4-5mm powyżej linii misy pływakowej.
7. Jeżeli poziom paliwa wymaga regulacji, wyreguluj wysokość pływaka w następujący sposób:
A. Wymontuj gaźnik.
B. Odkręć śruby mocujące misę pływaka i zdejmij misę pływaka (Rysunek 45).
C. Wykręć śrubę (A, Rysunek 46) mocującą sworzeń obrotowy pływaka.
D. Wymontować pływak (B, Rysunek 46), sworzeń obrotowy i zawór iglicowy.
F. Zegnij trzpień pływaka (Rysunek 86 Float tang), aby uzyskać prawidłowy poziom paliwa.
G. Zamontuj pływak i misę pływaka z powrotem do gaźnika.
H. Zamontuj ponownie gaźnik i ponownie sprawdź poziom paliwa.
W razie potrzeby wyreguluj ponownie.


Załączniki:
Last edit: 5 miesiąc 1 tydzień temu by marekkacper.
COM_KUNENA_THANKYOU: marcin0409

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
5 miesiąc 2 tygodni temu #10 przez Tomson
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Blaszki mocujące pływak się podgina.
A poziom....ktoś tu zdaje się cytował moje wypociny sprzed lat kiedy to ustawiałem. Odsyłam do tego bo słowo daję nie pamiętam dokładnie. No i to było 1600.
Koledzy podawali do 1700 jak ma być.

Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • marcin0409
  • marcin0409 Avatar
  • Offline
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_BANNED
  • COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_BANNED
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
5 miesiąc 2 tygodni temu - 5 miesiąc 2 tygodni temu #11 przez marcin0409
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Tomson napisał: Bardzo podstawowa rzecz - chyba często zaniedbywana - sprawdź poziom paliwa w gaźniku.
U mnie jak kupiłem był za wysoki i motur palił 8 litrów. Ustawiłem prawidłowy i spalanie spadło do 5,5 nie wspominając o lepszej pracy silnika.

Hej..możesz pokrótce objaśnić jak obniża się poziom paliwa w gaźniku i jaka powinna być prawidlowa wartość? - xv1700 Bo mi piję tez prawie 8....
Last edit: 5 miesiąc 2 tygodni temu by marcin0409.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Maciey
  • COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
  • Offline
  • świeżak
  • świeżak
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
1 rok 9 miesiąc temu - 1 rok 9 miesiąc temu #12 przez Maciey
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Dzięki Pirania, mail poszedł.

Pierwsze podejście za mną ale z pewnością nie jedyne :zly: Gaźnior wyczyszczony, przywrócony do setupu fabrycznego poza dyszą ssania i pilotem w rozmiarze 37.5 zamiast 35. Motocykl odpala ale już nie bardzo ma ochotę wchodzić na obroty przy obciążeniu. Na postoju reakcja na manetkę jest w miarę ale w trakcie jazdy przy odkręceniu nawet około 1/4 nie jedzie i potrafi strzelić w gaźnik. Prawie nie reaguje na regulację PMS- dopiero w okolicy 5ciu obrotów jest jakakolwiek różnica i stabilizacja obrotów.
Czy dobrze kombinuję, że teraz czas na podniesienie iglicy skoro na wolnych pracuje w miarę ok?
Last edit: 1 rok 9 miesiąc temu by Maciey.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
1 rok 9 miesiąc temu #13 przez Pirania
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Maciey, napisz mi maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z adresem, jutro puszczę

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
1 rok 9 miesiąc temu #14 przez Metal
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Jeśli masz zaślepioną i wszystko działa to tak pozostaw. Wielu z Nas tak ma i nic się nie dzieje.

SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Maciey
  • COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
  • Offline
  • świeżak
  • świeżak
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
1 rok 9 miesiąc temu - 1 rok 9 miesiąc temu #15 przez Maciey
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Pirania napisał: Mam akcesoryjną jakby co :).


Pirania, jeśli chcesz sprzedać i wysłałbyś do Wrocławia to jestem zainteresowany :)

Panowie mam jeszcze jedno zapytanie odnośnie dyszy ssania opisaną jako Starter Jet. Jaka powinna być? Katalog pokazuje 0,6 a u mnie jest ślepak wsadzony. Najmniejszą, jaką mam pod ręką pasującą średnicą gwintu to 60 od delorto bo pod mikuni bezpośrednio nic nie znalazłem. Co z tym fantem?
Last edit: 1 rok 9 miesiąc temu by Maciey. Powód: Uzupełnienie wiadomości

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Pirania
  • Pirania Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Zasilający Forum
  • Stratoliner Midnight Star
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
1 rok 9 miesiąc temu #16 przez Pirania
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Mam akcesoryjną jakby co :).

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
1 rok 9 miesiąc temu #17 przez pinhead
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Maciey,wpisz w wyszukiwarkę "needle jet XV 1700" i szukaj najlepszej oferty,lub po kodzie produktu "Baron BA-2420RD "
Druga opcja to "DynoJet Jet Kit Stage 1 2 Yamaha Road Star 1700" również wpisz w wyszukiwarkę.
Jest jeszcze opcja, że ktoś z chłopaków forumowych się odezwie, że coś mu pozostało po przeróbkach gaziora....

Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
1 rok 9 miesiąc temu #18 przez Tomson
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Bardzo podstawowa rzecz - chyba często zaniedbywana - sprawdź poziom paliwa w gaźniku.
U mnie jak kupiłem był za wysoki i motur palił 8 litrów. Ustawiłem prawidłowy i spalanie spadło do 5,5 nie wspominając o lepszej pracy silnika.

Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

  • Maciey
  • COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
  • Offline
  • świeżak
  • świeżak
COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
1 rok 9 miesiąc temu #19 przez Maciey
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

pinhead napisał: Maciey musisz zaopatrzyć się w akcesoryjną igłę,tak że by można coś pokombinować z jej wysokością,bo na oryginalnej nic nie zrobisz,a podnoszenie na dodatkowych podkładkach nie ma najmniejszego sensu


Czy samą akcesoryjną igłę można gdzieś kupić? Jeśli tak to prosiłbym o wskazówkę czego szukać konkretnie.

pinhead napisał: Co do main jet,to jest najmniejszy problem,bo ona odpowiada za pracę silnika w wyższym zakresie obrotów,tak powiedzmy za połową,a u Ciebie problem tkwi już na starcie... :mysli:
B)

Dlatego wziąłem się za gaźnik, bo na wolnych obrotach i w dolnym zakresie łał jak z wiadra, szarpał a po dojeździe do pracy przez miasto nawet mnie było czuć benzyną.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

COM_KUNENA_USER_PROFILE_BUTTON_LABEL_MORE
1 rok 9 miesiąc temu - 1 rok 9 miesiąc temu #20 przez pinhead
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Maciey musisz zaopatrzyć się w akcesoryjną igłę,tak że by można coś pokombinować z jej wysokością,bo na oryginalnej nic nie zrobisz,a podnoszenie na dodatkowych podkładkach nie ma najmniejszego sensu :mysli:
Musisz mieć inną igłę,która ma możliwości regulacji,i ma inaczej szlifowany stożek.
Mając K&N oraz przelotowe rury...tak je trzeba nazwać,bo rybia łuska nie wytwarza żadnego ciśnienia zwrotnego,to częściową "drobnicę" w gaźniku musisz zmienić

Co do main jet,to jest najmniejszy problem,bo ona odpowiada za pracę silnika w wyższym zakresie obrotów,tak powiedzmy za połową,a u Ciebie problem tkwi już na starcie... :mysli:
B)

Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Last edit: 1 rok 9 miesiąc temu by pinhead.

Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.

Czas generowania strony: 0.096 s.
Zasilane przez Forum Kunena