UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Tuning portek

Tuning portek 1 tydzień 1 dzień ago #1

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1339
  • Otrzymane podziękowania: 105
  • Oklaski: 14
O ring portek :
50 x 2 ori
50 x 2.5 nad wymiar
Kup jeden i drugi komplet,i zobaczysz jak będzie pasować,tylko gumy dobrej jakości.
Kosztuje to po kilka zeta za szt.
:zab:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Paweł-Road Star

Tuning portek 1 tydzień 1 dzień ago #2

  • Paweł-Road Star
  • Paweł-Road Star Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Road Star 1700 Silverado
  • Posty: 163
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
Nie ma problemu
Road Star mój to jest to, kocham go...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tuning portek 1 tydzień 1 dzień ago #3

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1339
  • Otrzymane podziękowania: 105
  • Oklaski: 14
Paweł-Road Star napisał:
Ok to podaj wymiar oringa i od razu zakupię w razie W a to drogie nie będzie.

Jutro,bo jestem w robocie na popa...
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tuning portek 1 tydzień 1 dzień ago #4

  • Paweł-Road Star
  • Paweł-Road Star Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Road Star 1700 Silverado
  • Posty: 163
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
Ok to podaj wymiar oringa i od razu zakupię w razie W a to drogie nie będzie.
Road Star mój to jest to, kocham go...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tuning portek 1 tydzień 1 dzień ago #5

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1339
  • Otrzymane podziękowania: 105
  • Oklaski: 14
Większość XV lata na chińskich produktach,bo te motocykle są drogie w ewentualnych naprawach,a ich właściciele nie chcą zbytnio inwestować,i ja w żadnym razie ich nie potępiam,ale świadomie takiego moto bym nie chciał.
Co do chińskich portek,to będziesz na nich latał tak jak na oryginalnych,ale na pewno nie tak długo...porównanie z np simeringami, :mysli: załóż chiński i zobacz ile pociągnie.
Jak chcesz szlifować nowe portki,to ten chińczyk tego nie wytrzyma,a jak nic przy nich nie będziesz dłubał,to pojeździsz.
Pamiętaj, że by założyć grubsze oringi, fabrycznie chyba jest grubość 1 mm,a wskazane jest założyć 1.5 mm,bo te chińskie portki lubią być węższe na szerokości o ok 1 mm,ale to dopiero sprawdzisz jak je kupisz,bo może trafisz w miarę pasowane.
Jak będziesz potrzebował wymiaru oringa,to podam,bo teraz nie pamiętam :mysli:
B)
Numer oferty Allegro,426 pln :
15300677576
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Ostatnio zmieniany: 1 tydzień 1 dzień ago przez pinhead.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tuning portek 1 tydzień 2 dni ago #6

  • Paweł-Road Star
  • Paweł-Road Star Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Road Star 1700 Silverado
  • Posty: 163
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
Na allegro jest króciec Tourmax za 479.99. Nie umiem wrzucić go tutaj. Czy warto taki brać?
Road Star mój to jest to, kocham go...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tuning portek 1 tydzień 2 dni ago #7

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1339
  • Otrzymane podziękowania: 105
  • Oklaski: 14
Paweł-Road Star napisał:
Kurde a ja już mam wszystko złożone. Zastanawiam się nad kupnem nowych portek.

Tylko OEM !!!
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tuning portek 1 tydzień 2 dni ago #8

  • Paweł-Road Star
  • Paweł-Road Star Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Road Star 1700 Silverado
  • Posty: 163
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
Kurde a ja już mam wszystko złożone. Zastanawiam się nad kupnem nowych portek.
Road Star mój to jest to, kocham go...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tuning portek 1 tydzień 2 dni ago #9

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1339
  • Otrzymane podziękowania: 105
  • Oklaski: 14
Wrzuć foty,jak są szlifowane :mysli:
Rozwarstwienie na końcach nie powinno mieć wpływu na pracę silnika,chyba, że guma odstaję znacznie od metalu.
Możesz to podkleić zwykłym super glue,on jest odporny na paliwa.
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tuning portek 1 tydzień 2 dni ago #10

  • Paweł-Road Star
  • Paweł-Road Star Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Road Star 1700 Silverado
  • Posty: 163
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
W portkach zauważyłem że ktoś już je przeszlifował. Druga rzecz to odwarstwia (odkleja) się powierzchnia wewnętrzna czyli ścianka tu już na wylocie w stronę cylindra. Ona ma grubość około milimetra. Czy to może mieć wpływ na kulturę pracy?
Road Star mój to jest to, kocham go...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tuning portek 3 tygodni 5 dni ago #11

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1086
  • Otrzymane podziękowania: 41
  • Oklaski: 8
majkelpl napisał:
No własnie ...... Czesto gesto zastanawiam sie czy Cie nie oznaczyc i nie wywołac do tablicy ale ..... z tego co piszesz to chyba nie bede


Majkel, śmiało możesz. Zresztą,czasem tak robiłeś.
Ale czy chce Nam się kopać z koniem :mysli:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tuning portek 4 tygodni 2 godzin ago #12

  • marekkacper
  • marekkacper Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 113
  • Otrzymane podziękowania: 18
  • Oklaski: 1
Też doszedłem do wniosku że na Grupie FB szkoda szczepić jęzora i lepiej :taj: bo tam takie mądrości mają że szkoda gadać, i przynajmniej raz w tygodniu ktoś się pyta jaki olej lać do silnika :oj:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tuning portek 4 tygodni 4 godzin ago #13

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4624
  • Otrzymane podziękowania: 80
  • Oklaski: 9
No własnie ...... Czesto gesto zastanawiam sie czy Cie nie oznaczyc i nie wywołac do tablicy ale ..... z tego co piszesz to chyba nie bede
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Ostatnio zmieniany: 4 tygodni 4 godzin ago przez majkelpl.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tuning portek 4 tygodni 18 godzin ago #14

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1086
  • Otrzymane podziękowania: 41
  • Oklaski: 8
majkelpl napisał:
Panowie, My tu naprawde dyskutujemy i wymieniamy uwagi a ....
Na forum Yamahy na fejsie ludzie sie kłócą ze mną ze portki sa tylko gumowe i nie ma w srodku odlanej metalowej wkładki :jez: :du:
Co My tu wiemy ....... :polew:


Kupę czasu temu napisałem ,że na FB to jest przedszkole.
Nawet nie chce mi się nic tam pisać. Chyba, że jestem dziabnięty to coś tam wysmaruję :++:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tuning portek 4 tygodni 1 dzień ago #15

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 963
  • Otrzymane podziękowania: 27
  • Oklaski: 5
Tam to dopiero są odklejeńcy... :oj:
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tuning portek 4 tygodni 1 dzień ago #16

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4624
  • Otrzymane podziękowania: 80
  • Oklaski: 9
Panowie, My tu naprawde dyskutujemy i wymieniamy uwagi a ....
Na forum Yamahy na fejsie ludzie sie kłócą ze mną ze portki sa tylko gumowe i nie ma w srodku odlanej metalowej wkładki :jez: :du:
Co My tu wiemy ....... :polew:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tuning portek 4 tygodni 2 dni ago #17

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1017
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
No i super.
Podoba mi się opcja - jak mogę i chcę to robię.
Tak trzymać! :br:
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tuning portek 1 miesiąc 6 godzin ago #18

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1914
  • Otrzymane podziękowania: 136
  • Oklaski: 22
TataMichas napisał:
To nie są gaźniki suwakowe...
HSR jest suwakowy.
Zrobiłem szlifowanie portek (a co, mogę ;) ) ale nie mam pojęcia, na ile ta czynność miała wpływ na osiągi. Moim zdaniem większość jest po stronie gaźnika.
Z opisów na amerykańskich forach HD wynikało, że ścięcie tej ostrej krawędzi poprawia linearność przepływu. Portki są krótkie, ale mają kiepski kształt, sprzyjający turbulencjom.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tuning portek 1 miesiąc 4 dni ago #19

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1017
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Panowie, naprawdę?
Czy Waszym zdaniem musimy podjąć/kontynuować dyskusję o przepływach turbulentnych w tak dużym przekroju gardzieli, podciśnieniu i tak niewielkiej różnicy w odległości cylindrów od gaźnika? No chyba kogoś :oj: To nie są gaźniki suwakowe...
Oczywiście, można to policzyć. Ja sam mogę się tego podjąć po skanach 3D ale...po co i kto za to $ ?
Kolejne pytanie - jak zmierzyć różnice wynikające ze zmiany z uwzględnieniem błędu pomiaru? Dyno?
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Tuning portek 1 miesiąc 5 dni ago #20

  • Paweł-Road Star
  • Paweł-Road Star Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Road Star 1700 Silverado
  • Posty: 163
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
No to chyba spróbuję tylko kanty złagodzić któregoś dnia
Road Star mój to jest to, kocham go...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.034 s.
Zasilane przez Forum Kunena