k_kluska napisał:
... naprawilem membranke w hyperze bo byla walnieta i caly czas byl max otwarty,
... kombinuje tak, ze moze wczesniej (przed sciagnieciem hypera) lapal lewe powietrze gdyz po odkreceniu mocowania cala obudowa niemal zostala mi w rekach bez popuszczania opaski mocujacej na gazniku...
Termin "lewe powietrze" dotyczy powietrza, które poza kontrolądostaje się
za gaźnikiem do mieszanki paliwowo-powietrznej. To co dostaje się do gaźnika przed nim, to po prostu powietrze i jedynym jego mankamentem jest to, że tu zwykle to "lewe" nie jest filtrowane.
Natomiast ewidentnie lewe powietrze dostawało się u Ciebie za gaźnik przez uszkodzoną membranę. Pewnie poprzednio ktoś zamiast naprawić membranę, podregulował gaźnik na bardzo bagato. Po dolegliwościach, jakie opisałeś, proponowałbym sprawdzić:
- ustawienie wydatku pompki przyspieszacza (to ona w duzej mierze odpowiada za to, co się stanie po gwałtownym odkręceniu manetki)
- ustawienie PMS (odpalanie bez ssanie nie jest zjawiskiem właściwym)
- poziom zapięcia iglicy (pod czarną kopułką na górze gaźnika) - obstawiałbym, że jest zapięta dość wysoko
Następne poszukiwania to niestety już środek gaźnika:
- poziom paliwa
- wielkość dysz