UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Stuki z oklic tylnego koła.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 4 miesiąc ago #1

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
Sorry za oringi. Ok.
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 4 miesiąc ago #2

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
To nie oringi tylko simeringi,Tak ma być ,każde wyjście obrotowe jest w ten sposób uszczelnione.Piasek nie groźny,choć z czasem każdy uszczelniacz się zniszczy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 4 miesiąc ago #3

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
A więc nie ma problemu, ma być jak jest. Dzięki za rozwianie wątpliwości, ale..... No właśnie ale co z oringami które przykrywają łożyska. Czy piaseczek lub inny syf im nie zaszkodzi bo to przecie tylko miękki materiał, podatny na mechaniczne uszkodzenia?
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 4 miesiąc ago #4

  • Upload
  • Upload Avatar
na moje tez spoko
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 4 miesiąc ago #5

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Na moje oko wszystko ok.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 4 miesiąc ago #6

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
Oto zdjęcia:
Cóś nie mogę zapodać ale kombinuję cały czas. Cierpliwości (to do siebie).
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 4 miesiąc ago #7

  • Upload
  • Upload Avatar
Zapodaj foty
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 4 miesiąc ago #8

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Te tuleje powinny wystawać z tego co pamiętam co najmniej 5mm z każdej strony.Więc chyba masz wszystko ok.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 4 miesiąc ago #9

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
A więc piasta wymieniona a do tego wypolerowana wraz z szprychami i obręczą - cudo, aż szkoda było zakładać. no i oczywiście nowe łożyska zapodane. Jak się ociepli to zabieram się za czyszczenie przodu z polerowaniem.
Jest tylko jeden szkopół a mianowicie dwie tuleje oznaczone na rys. numerem 32:
TULEJE
Czy u kolegów one też nie wchodzą maksymalnie w piastę tylko się zapierają o łożyska? U mnie między piastą a tymi tulejami jest po ok. 2-3 mm odstępu. Zaznaczam że uszczelniacze są założone nowe i są równo z piastą.
Łożyska były dobierane wg tych co były w starej piaście i tak dumam czy germaniec nie dał szerszych łożysk i dlatego tak jest.
Na mój chłopski rozum te tuleje powinny chyba przykrywać uszczelniacze na łożyskach z minimalnym luzem.
Cóś mi się to nie podoba :angry:
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 8 miesiąc ago #10

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Jeśli dobrze poszukasz to znajdziesz całe koło,bez tarczy za te pieniądze.Kiedyś znalazłem za 499pln.Odpada wtedy przekładka i centrowanie.Choć to w moim przypadku nie są prawie żadne koszty.Wymieniałem u siebie rawkę[zagięta po dziurze].Przekładkę zrobiłem sam,a centrowanie mnie kosztowało 50pln.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 8 miesiąc ago #11

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
Czyli targować bez tarczy, tak? Na alledrogo faktycznie tarcza stoi 150 więc te 300 za samą piastę to też ciut za dużo. Jednak będę musiał dać bo trza to zrobić.
Dzięki za rady piter 1600 i pozdrawiam.
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 8 miesiąc ago #12

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Za tylną tarcze liczą coś ok 150-200pln.Więc piasta wychodzi ok 200-250pln.Tarcza raczej nie szybko będzie Ci potrzebna.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 8 miesiąc ago #13

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
Znalazłem piastę ale nie wiem czy dobra cena, z tarczą hamulcową za 450 :S . Właściwie to tarczy nie potrzebuję i nie wiem ile mogę dać za taką samą piastę. Może ktoś się orientuje ile toto jest warte i czy brać z tarczą która będzie na zapas.
A może ktoś z kolegów ma na zbyciu piastę. Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 8 miesiąc ago #14

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Jeśli zastosujesz klej to raczej sprawa jest jednorazowa.Zresztą taka piasta to tylko na śmietnik.Większych łożysk nie zastosujesz.Ja mam nalatane ok 50tyś km i łożyska oryginalne.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 8 miesiąc ago #15

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
Co do dotoczenia piasty to nie jest tak żle, łożyska aż tak nie latają swobodnie i myślę że minimalnie ale to minimalnie większe łożyska załatwiłyby sprawę. A jak sprawa z klejem wygląda, czy w razie czego można wymienić łożyska gdyby w przyszłości coś by się stało i jaki to klej?
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 8 miesiąc ago #16

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
To jest już trzeci przypadek wybicia tylnej piasty.Więc typowa usterka.Może być spowodowana albo niefachową wymiana łożysk w przeszłości albo za mocnym naciągnięciu pasa.Piastę używaną można trafić już za niewielkie pieniądze,a nawet całe koło.Nie trzeba tego sprowadzać za stanów.Da się z tym jeździć,należy jednak nowe łożyska osadzić na kleju.Kolega z taką naprawą objechał Grecję.Nie da się piasty zregenerować,za mało miejsca,za cienka ścianka.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 8 miesiąc ago #17

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
Niestety, tylna piasta jest wyrobiona w miejscu w którym wchodzą łożyska od strony koła pasowego. Łożyska można wyjąć swobodnie ręką a powodem tego prawdopodobnie było w przeszłości zatarcie się ich i obrócenie w piaście.
Wyjście jest takie: założyć łożyska o większym obwodzie zewnętrznym po dotoczeniu piasty do ich wymiaru albo nowa piasta. Nowa to duży wydatek więc szukam używki, może ktoś ma na zbyciu to chętnie się zainteresuję albo zakup w USA. I tu jest pytanie czy to:
fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module/Main/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/4/Make/Yamaha/YearID/40/Year/1999/ModelID/7794/Model/Road_Star/GroupID/370411/Group/REAR_WHEEL_
jest to co posiada wild star oraz czy ktoś ma możliwość ściągnięcia tego:
www.boats.net/parts/detail/yamaha/Y-4WM-25311-00-00.html
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 9 miesiąc ago #18

  • Wilk
  • Wilk Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Bóg wybacza, motór nigdy.
  • Posty: 835
  • Otrzymane podziękowania: 20
  • Oklaski: 8
Szprychy dociągnięte ale mechanik stwierdził, że po obruceniu kołem są wyczuwalne drgania na kierownicy (dziwne?). Tył był podniesiony a przód opierał się na ziemi i dało się wyczuć minimalne drgania kierownicy po obrocie kołem oczywiście tylnim i to tylko w jednym miejscu po niepełnym obrocie koła. W sobotę jestem ustawiony na rozbiórkę tyłu i okaże się co to może być. W tą sobotę jeżdziłem z żoną i tego stuku nie było. Może jak moto jest mocno dociążone ja, żona i bagaże to może te gumowe elementy coś nawalają. Jak sprawdzimy to opiszę co i jak a na razie dzieki za dobre rady. Puleja jutro sprawdzę ale to chyba nie to.
Dzięki.
Życie jest jak koło od motoru, się kręci.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 9 miesiąc ago #19

  • tedarek
  • tedarek Avatar
U mnie stukało jakby z tylnego koła a to był niedokrecony przedniu pullej.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

O:Stuki z oklic tylnego koła. 14 lata 9 miesiąc ago #20

  • zorro
  • zorro Avatar
sprawdz szprychy - przejedz po nich jakims kluczem, jak ktora nie zadzwoni tylko stuknie to dokrec.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.044 s.
Zasilane przez Forum Kunena