UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: OPONY

OPONY 8 lata 11 miesiąc ago #1

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Sorry,ale szukam i nigdzie w oznaczeniach nie widzę G i P . Może źle szukam ?

Widzę indeksy prędkości,nośności,rozmiary....może to znak modelu?
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 8 lata 11 miesiąc ago #2

  • perkusista
  • perkusista Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 266
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 2
Wbiłem...
Czym różni się 130/90-16 67 H Przód TT od 130/90-16 67 H Przód TT "G" i od "P"...?
Szukam ale nic nie mogę znaleźć...
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ostatnio zmieniany: 8 lata 11 miesiąc ago przez perkusista.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 8 lata 11 miesiąc ago #3

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Wbij na oponeo.pl
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 8 lata 11 miesiąc ago #4

  • perkusista
  • perkusista Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 266
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 2
Ktoś tutaj bawi się oponami?
Chce kupić kpl Dunlopa.
I pytanie czy jest realna szansa na zakup opon z datą produkcji 2015...?
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 10 lata 11 miesiąc ago #5

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Spoko. Tam masz Wawer i prawa strona Warszawki tu Piaseczno i lewa.
Do wyboru co Ci pasuje :dobrarobota
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 10 lata 11 miesiąc ago #6

  • Adam Raider
  • Adam Raider Avatar
majkelpl napisał:
Adam Raider napisał:
Do tej pory jeżdziłem na 210 ale chcę założyć 240. Kto to by ogarnął w Wwie?

Jesli to tylko kwestia wlozenia szerszej opony i jej wywazenie to spoko.
Kolo Piaseczna w Lesznowoli serwis MK Motocykle.

Jeszcze naciągnięcie pasa.
Dzięki za kontakt do MK, zatrzymam go w zapasie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 10 lata 11 miesiąc ago #7

  • Adam Raider
  • Adam Raider Avatar
artek napisał:

Strzał w 10kę. Jestem umówiony. Z opinii wynika, że to tego gościa szukałem - dokładny i rzetelny.

Dzięki!

:piw:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 10 lata 11 miesiąc ago #8

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4611
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Adam Raider napisał:
Do tej pory jeżdziłem na 210 ale chcę założyć 240. Kto to by ogarnął w Wwie?

Jesli to tylko kwestia wlozenia szerszej opony i jej wywazenie to spoko.
Kolo Piaseczna w Lesznowoli serwis MK Motocykle.
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 10 lata 11 miesiąc ago #9

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 10 lata 11 miesiąc ago #10

  • Adam Raider
  • Adam Raider Avatar
Raider - wymiana opony tylnej / naciągnięcie pasa


Moje Diablo zeżarło do cna oponę tylną. Do tej pory jeżdziłem na 210 ale chcę założyć 240. Kto to by ogarnął w Wwie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 11 lata 1 miesiąc ago #11

  • Xionc
  • Xionc Avatar
Panowie pytanko - czy ktoś z Was ma założoną ( lub widział/słyszał ) z przodu oponę szerszą niż fabryczna 130 ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 11 lata 1 miesiąc ago #12

  • Jano
  • Jano Avatar
Mario, Oscar z Wwy miał taki przypadek , że załozyli mu pomyłkowo opone dedykowana do przodu na tył. Po niedługim czasie musiał ja zmieniać i pojechał do reklamacji, wtedy sie kapneli ze mu zła opone wymienili. Przednia nie nosiła saldu zuzycia a tył sie rozleciał, wiec masz odpowiedź ....
Chyba własnie Maratony miał ..
pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 11 lata 1 miesiąc ago #13

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Mario ,dzięki za zaproszenie może się wybiorę,ale chyba nie 13 a 21.04
motozjazd-czestochowa.pl/ .To przynajmniej do mnie bardziej przemawia niż spęd Węgrzyna.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 11 lata 1 miesiąc ago #14

  • mario
  • mario Avatar
Dzięki Piter, jakbyś przypadkiem zmienił decyzję i zechciał wpaść do Częstochowy na rozpoczęcie 13, to
zadzwoń, wypijemy kawkę B)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 11 lata 1 miesiąc ago #15

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
Każda firma ma jednoznacznie oznaczone opony,która na tył a która na przód.Są też specjalnie oznaczane opony z białym bokiem jako WW,oraz z wąskim paskiem MSW.
Tu masz ofertę z opisem www.mynetmoto.com/motorradreifen.cfm/ActiveTab/shopping/ActiveLink/1/Search/2/motorcycle/156/motorcycle_ccm_group/7/motorcycle_model/5904/StartRow/0/motorradreifen.html .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 11 lata 1 miesiąc ago #16

  • mario
  • mario Avatar
Dzięki Panowie, myślę podobnie. Nie po to mózgi myślały, aby teraz kombinować. Czy tak jest w przypadku wszystkich
producentów czy metzelera ? Podobno Dunlop nie ma takich oznaczeń (chodzi mi o opony z białym pasem)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 11 lata 1 miesiąc ago #17

  • Chudy
  • Chudy Avatar
i tu cytuje TOMA

Jeżeli ta pierwsza miałaby być na tył to na pewno jest między nimi znacząca różnica. Po pierwsze - budowa tzw. zbrojenia opony czyli układu przeplotki, po drugie - przód poddawany jest innym siłą tarcia oraz bardziej służy do hamowania a tył do napędu - więc i tutaj skład mieszanki gumowej może się różnić, po trzecie - jak wyżej (inne przeznaczenie) czyli forma bieżnikowania inna



HALA

Nie kombinujemy :nie:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 11 lata 1 miesiąc ago #18

  • JanuszB
  • JanuszB Avatar
Po wielu poszukiwaniach i rozterkach nabylem Shinko SR 777 WW za komplet z wysylka wyszło 845 Pln.
Teraz czekam tylko wiosny by pojechać do serwisu na przegląd + wymianę gum. Dam znać o wrażeniach. W necie na anglojezycznych stronach pozytywnie się wypowiadają.

Pozdr
JB
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 11 lata 1 miesiąc ago #19

  • piter 1600
  • piter 1600 Avatar
orcio napisał:
Mario, nawet jeśli parametry pasuja to i tak nie warto bo przednia opona z tyłu zużyje się ~3 razy szybciej .
Poza tym przednia i tylna maja inny rodzaj zbrojenia wewnatrz. :zol:

Dokładnie tak jak Orcio pisze.Koledze założyli przez nieuwagę przednią oponę na tył i wytrzymała 3 tys km,zjechała się do osnowy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

OPONY 11 lata 1 miesiąc ago #20

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Adam Raider napisał:
Kompletnie nie znam tych opon, nie wiem jaka głębokość powinna być. Jeżeli taka sama jak po bokach, to opona jest do wymiany. Zmienię na 240kę, podobno lepiej się będzie prowadził.
Minimalną głębokość bieżnika określają przepisy KRD i tu minimum jest chyba 1,6 mm. Co do zmiany opony na szerszą, to 240 nie ma szans zmieścić w standardowym zawieszeniu RS'a.
Twoja opona nie wygląda na zjechaną - na fotce widać ładnie zaokrąglony profil, bez "płaskiego". Wątpię by głębokość bieżnika była tu problemem - ja mam "łyse" prawie tak szeroko, jak u Ciebie ślad podłoża na gumie i nic takiego nie występuje. Natomiast masz dziwny rozkład śladu na oponie. Jeśli do garażu nie wjeżdzasz po łuku lub nie przetaczasz moto w pozycji pochylonej nak na stawianie stopką, to ślad gruntu na bieżniku jest przesunięty na lewo. Także widać, że profil jest "przytarty" bardziej po lewej stronie od środka. Sprawdź, czy masz ustawione równo koło - może ktoś ustawiał napięcie pasa kręcąć śrubami tylko z jednej strony i od tego koło jest przekoszone.
Adam Raider napisał:
Napisałem, że to była shimma, ponieważ tyłkiem zaczęło majtać na obie strony.
Jak majtało tyłkiem, to nie shimmy, bo to odnosi się do majtania kierwonicą i pochodzi od tańca shimmy, gdzie ręce tancerza wykonują gwałtowne ruchy. Tył RS'a raczej trudno wprowadzić w dygotanie, bo jest zbyt ciężki na takie ewolucje. Jednak może pomyliłeś to z faktycznym shimmy - czyli pływaniem kierownicy, które przenosząc się na motocykl dało wrażenie falowania tyłu. Sprawdź czy nie masz luzu na łożyskach głowki ramy. U mnie właśnie ten luz był przyczyną drgań przy hamowaniu.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.065 s.
Zasilane przez Forum Kunena