Torturro napisał:
No tak rozumiem ze dobrze - ale pod ktory bezpiecznik sie podpiac? Mial ktos juz taki problem??
Spróbuję Ci wytłumaczyć. Robisz tak: otwierasz puszkę z bezpiecznikami,wyciągasz np. bezpiecznik ignition fuse (od zapłonu -drugi z prawej)następnie mierzysz jakimś wskaźnikiem napięcia(może to być żaróweczka z kabelkiem).W MIEJSCU Z KTÓREGO WYJĄŁEŚ BEZPIECZNIK. Uwaga!... napięcie będzie TYLKO na jednym styku od bezpiecznika (konektorze) i DO TEGO zestyku podłączasz swój lightbar. W moim moto jest to kabel brązowy z zielonym paskiem . Najlepiej jak odkręcisz puszkę z bezpiecznikami,wtedy od dołu będziesz miał łatwy dostęp do kabelków.Napięcie będzie tam tylko po właczeniu stacyjki.(czyli lightbar będzie świecił gdy będzie włączony zapłon).Gdybyś chciał zasilać lightbar niezależnie od właczenia stacyjki,wtedy podłączasz go pod bezpiecznik pierwszy z lewej (backup fuse) tam napięcie będziesz miał zawsze,a postępujesz analogicznie jak opisałem wyżej.
Jak co to pytaj ...na pewno damy radę. :chopp:
ps.Możesz oczywiście pójść na skróty i zrobić tak jak radzą koledzy
piter1600i robrobi też będzie dobrze.