UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: ORYGINALNE LIGHTBARY RS 1700

ORYGINALNE LIGHTBARY RS 1700 9 lata 1 miesiąc ago #1

  • Lucash79
  • Lucash79 Avatar
Model 2007, ale fabrycznie był bez lightbarów. Żadnej dodatkowej kostki nie ma.
Poza tym robrob już pisał, że raczej nie ma, a jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że to on te światła montował:-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

ORYGINALNE LIGHTBARY RS 1700 9 lata 1 miesiąc ago #2

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Serwisówka podaje "2006-on all USA, California and Canada XV1700 models". Zatem jeśli to rocznik gaźnikowy 2006 lub młodszy, to niezależnie od wersji wyposażenia instalacja, jest taka sama.
U mnie przewód do zasilania lightbarów w lampie kończył się na podwójnym okrągłym konektorze, do którego dochodził błękitny przewód z białymi cętkami. Konektor dość charakterystyczny, bo o ile inne przewody są łączone kostkami kwadratowymi lub na metalowe okrągłe piny, to ten konektorek jest obły, jakby sklejony z dwóch białych rurek.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 9 lata 1 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

ORYGINALNE LIGHTBARY RS 1700 9 lata 1 miesiąc ago #3

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
Jarek dobrze myślisz ale tylko w wersjach Silverado i MS w zwykłej tej instalacji nie ma, mówię oczywiście o gażnikowcach bo nie wiem jak jest na wytrysku
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Ostatnio zmieniany: 9 lata 1 miesiąc ago przez robrob.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

ORYGINALNE LIGHTBARY RS 1700 9 lata 1 miesiąc ago #4

  • Jarek72
  • Jarek72 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 87
  • Otrzymane podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
obwód lightbarów jest podpisany na schemacie "2006 model only" czy coś takiego, wygląda jakby był opcją charakterystyczną dla tego rocznika ( mój tak ma), prąd pojawia się po uruchomieniu silnika.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

ORYGINALNE LIGHTBARY RS 1700 9 lata 1 miesiąc ago #5

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
zadzwoń to pogadamy
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

ORYGINALNE LIGHTBARY RS 1700 9 lata 1 miesiąc ago #6

  • Lucash79
  • Lucash79 Avatar
No właśnie tak mi się wydaje, że nie ma. Będzie kiedyś chwila to się wybiorę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

ORYGINALNE LIGHTBARY RS 1700 9 lata 1 miesiąc ago #7

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
Łukasz u ciebie może nie być tej kostki do lightbarów. Przyjedz do mnie to sprawdzę jak masz i ci podłącze
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

ORYGINALNE LIGHTBARY RS 1700 9 lata 1 miesiąc ago #8

  • Lucash79
  • Lucash79 Avatar
Mógłby ktoś zrobić zdjęcie do której kostki w lampie jest podłączony kabel zasilający lightbary, albo wytłumaczyć mi to jak sześciolatkowi. Ostatnio mechanik wymieniał mi klosz na wersję europejską i chyba odłączył ten kabel. Wystaje sobie teraz w lampie tak samotnie i z chęcią go podepnę tam gdzie powinien trafić.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

ORYGINALNE LIGHTBARY RS 1700 11 lata 2 miesiąc ago #9

  • Rychu87
  • Rychu87 Avatar
  • Offline
  • Po kilku kilometrach
  • Posty: 34
  • Oklaski: 0
Ja podłączyłem prosto z akumulatora oczywiście po drodze bezpiecznik potem do przekaźnika, a wyłącznik świateł podłączył pod kabel który zasila kierunki żeby cały czas świecił na pomarańczowo, tak że po wyłączeniu zapłonu same gasną mi lightbary i sam decyduje kiedy je włączę. W moim moto niestety nie było żadnych kostek w lampie ani żadnego żadnego dodatkowego przekaźnika.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

ORYGINALNE LIGHTBARY RS 1700 11 lata 3 miesiąc ago #10

  • Nitol
  • Nitol Avatar
zgadza się - na bańce jest włącznik oryginalny. W lampie jest dodatkowa kostka 2-pinowa od której idzie zupełnie osobne zasilanie z wiązki głównej (tej pod bakiem). Kolega wemar napisał, że wybór zapalania lightbarów ze światłami głównymi dokonywany jest na kostce przy bezpiecznikach - na czym polega ten wybór? - na odpowiednim przełożeniu pinów w kostce?
Ostatnio zmieniany: 11 lata 3 miesiąc ago przez Nitol.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

ORYGINALNE LIGHTBARY RS 1700 11 lata 3 miesiąc ago #11

  • artek
  • artek Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Posty: 2305
  • Otrzymane podziękowania: 111
  • Oklaski: 13
... większość Road Starów tak miała, wyłącznik w lewej bańce ...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

ORYGINALNE LIGHTBARY RS 1700 11 lata 3 miesiąc ago #12

  • SATURIAN
  • SATURIAN Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1543
  • Otrzymane podziękowania: 60
  • Oklaski: 14
wemar napisał:
Wyłącznik na bańce lightbar'a to chyba pozostałość z jakiejś bardzo prostej instalacji, gdzie lightbary były podpinane w kloszu głównym do obwodu światła głównego.

Ja mam moto z 2008 i wyłącznik lightbarów też jest na bańce.
Zdaje mi się , chociaż muszę sprawdzić , że lightbary nie są podpięte w kloszu lampy.
" NAJLEPSZY ROTTWEILER "
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

ORYGINALNE LIGHTBARY RS 1700 11 lata 3 miesiąc ago #13

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Pod prawym deklem powinien być mały biały przekaźnik (wielkość zapalniczki "jednorazówki" ale trochę grubszy). Przekaźnik jest sterowany przez komputer zapłonu i załącza przekaźnik dopiero po uruchomieniu silnika. To najbardziej rozbudowana wersja instalacji do RS1700. Występuje bodajże od 2006 roku.
Wcześniejsze modele mogą nie mieć tego obwodu i wtedy światła dodatkowe są sterowane przez zwykły obwód, w którym też powinien być przekaźnik - przełącznik, o którym piszesz nie ma wystarczającej obciążalności, by sam sterował załaczączaniem światła dodatkowego, bez ryzyka jego uszkodzenia (spalenia styków).
Zatem jeśli Twoje lightbary zapalają się dopiero po uruchomieniu silnika, to masz przekaźnik ze zstarowaniem z modułu zapłonu. Jeśli zapalają się od razu po przekręceniu stacyjki, to masz proste sterowanie, w którym jednak tez powinien być przekaźnik.
Wyłącznik na bańce lightbar'a to chyba pozostałość z jakiejś bardzo prostej instalacji, gdzie lightbary były podpinane w kloszu głównym do obwodu światła głównego. Podobnie jak w przypadku przełącznika kuryakyn'a nie bardzo nadaje się do sterowania załączaniem tych świateł - i za mała obciazalność styku, i bardzo niewygodne jego połóżenie - w przypadku jazdy z szybą nie ma szans na jego obsługę poza postojem.

Instalacja RS1700 daje możliwość wyboru (ale tylko w czasie podłącznia świateł) czy lightbary będą się palić:
1. niezależnie od rodzaju włączonych świateł
2. ze światłem mijania
3. ze światłem drogowym
Wybór jest dokonywany na kostce znajdującej się w wiązce pod lewym deklem (przed konsolką z bezpiecznikami).
Wybór ten jest niezależny od tego co pisałem wcześniej, że załączeniem steruje moduł zapłonu (o ile dany model ma tę wersję instalacji).
Nie znalazłem tej wersji sterowania w schematach dla RS1600, zatem to udogodnienie zastosowano wyłącznie w wersji na USA i Kanadę.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

ORYGINALNE LIGHTBARY RS 1700 11 lata 3 miesiąc ago #14

  • benan
  • benan Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 155
  • Otrzymane podziękowania: 9
  • Oklaski: 2
Włącznik lightbarów jest z tyłu lewej lampy ale ja mam to przeniesione na kierownice do przełącznika włączającego podświetlenia całego moto .Mam tam 3 przyciski-jednym załączam podświetlanie,drugim załączam lightbary a trzeci jest wolny ,włącznik pochodzi z kuryakina i jest zamontowany na zbiorniczku płynu hamulcowego,ale to nie moja robota tylko poprzednika , więc nie znam schematu podłączenia
Ostatnio zmieniany: 11 lata 3 miesiąc ago przez benan.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

ORYGINALNE LIGHTBARY RS 1700 11 lata 3 miesiąc ago #15

  • robrob
  • robrob Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • RS 1700
  • Posty: 1171
  • Otrzymane podziękowania: 64
  • Oklaski: 9
tak przez przekaźnik, w lampie masz kostkę a pod deklem chyba prawym całe sterowanie
Do byka nie podchodż z przodu,
do konia z tyłu,
a do IDIOTY - w ogóle!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

ORYGINALNE LIGHTBARY RS 1700 11 lata 3 miesiąc ago #16

  • Nitol
  • Nitol Avatar
Witam. czy ktoś z forumowiczów orientuje się czy oryginalne Lightbary w RS 1700 Silverado są włączane przez przekaźnik? Pytanie spowodowane jest chęcią zamontowania przełącznika na kierownicę a nie mogę sie odnaleźć w schemacie. Chciałbym założyć mały niskoprądowy włącznik stąd pytanie o przekaźnik. Z góry dziękuję za odpowiedź!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.053 s.
Zasilane przez Forum Kunena