RETARD Cię nie interesuję,to jest do silników z podwyższonym stopniem sprężania.
Limit ustaw na 5000,chyba,że masz zmienione sprężyny zaworowe,jak nie,to lepiej nie ryzykuj,bo zawór może nie zdążyć się domknąć,a wtedy...
ADVANCE zaczynasz od 30A ,to opcja taka "wyjściowa" nie zmieniająca kąta wyprzedzenia zapłonu,ale razu możesz ustawić 32A. Sprawdź jedną i drugą,i ciekawe czy zauważysz różnicę.Ja mam ustawioną 34A i w porównaniu z 32A jest znacząca różnica.Silnik nie pracuje tak aksamitnie jak na poprzedniej,ale agresywności mu przybyło.Dynę założyłem jako drugą w kolejności po zmianie gaziora na HSR 42,ale bardzo szybko stwierdziłem,że zmiana modułu do fabrycznego przełożenia niewiele wnosi,choć praca silnika jest nieporównywalna,no i na biegach 1-4 możesz pociągnąć więcej ( w Twoim przypadku,niewiele,bo 1700 ma odcinkę przy 4750 obr o ile dobrze pamiętam,a u mnie była przy 4250 ) Kolejną zmianą był pulley przód,z 33 z na 31 z.Wtedy dopiero poczułem,że zmiana modułu miała sens.
Jednak cały czas czegoś brakowało......W końcu na tapetę poszły cewki i kable Dyna.Ja akurat zastosowałem bardzo mocne 2.2 Ohma,w porównaniu do fabrycznych 1.6 Ohma.Takie są zalecane do tego modułu.Na koniec poszły świece.Na ich miejsce trafiły irydy.W innym przypadku te świece nie spełniają swojej roli,tylko przy mocnych cewkach robią robotę.
Przy tej mapie paliwo oczywiście 98.
Mam w planach sprawdzić jeszcze ostatnią mapę,ale tylko sprawdzić co ona wnosi po za ewentualnym spalaniem stukowym
Wszystkiego Najlepszego,oraz realizacji planów w 2019r