Dzisiaj po raz pierwszy w sezonie miałem okazję trochę dłużej poujeżdżać moją krówkę
Zdziwiło mnie zachowanie moich kierunkowskazów - mianowicie podczas jazdy po włączeniu kierunkowskazu (np. żeby zmienić pas ruchu) i próbie jego wyłączenia (poprzez naciśnięcie na dźwigienkę kierunków) włączały mi się kierunki "awaryjne" (nawet nie wiedziałem że można je włączyć w gwiazdce
). Żeby je wyłączyć musiałem jeszcze raz przesunąć dźwigienkę zmiany kierunków w lewo lub w prawo i jeszcze raz wyłączyć. Dodatkowo przy ponownym przełączaniu dźwigienki w lewo lub w prawo mój moto wydawał dziwne "biip" niewiadomo skąd...
Na postoju (wyłączony silnik) jak dociskałem dźwigienkę kierunków w lewo lub w prawo włączały mi się po kolei światełka na liczniku (kierunku, luzu i silnika) po czym znów dało się słyszeć "biip"...
nie wiem kompletnie o co kaman