UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Dekompresator

Dekompresator 9 lata 2 miesiąc ago #1

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Ja dzisiaj przy okazji sprawdzania zaworów (były ustawiane w 2011r,nic nie trzeba było poprawiać) dokonałem pomiarów kompresji. :hel:


Na zimnym silniku wyszło po 12 bar. :hej:


Brązową kostkę znalazłem bez problemu,może dlatego,że przy montażu alarmu musiałem zrobić miejsce na moduł i poprzestawiałem wszystko. :wild:
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 3 miesiąc ago #2

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
wemar napisał:
Mam kolorowe schematy, postaram się je dzisiaj wrzucić na forum. Ten który przywołałeś jest w sumie OK, bo są tam wszystkie istotne obwody. Jedynie dla rocznika 2006 i młodszych gaźnikowych doszedł obwód sterujący załączeniem lightbarów przez komputer po uruchomieniu silnika. Roczniki na wtrysku mają też trochę zmian. Także Wild Stary (Europa) mają kilka drobnych zmian w obwodzie świateł.

Właśnie mam ślicznotkę z 2006 r. w wydaniu Midnight California (jeszcze więcej pierdół), więc z góry dziękuję za schemat. :piw:

Kompresja na ciepłym silniku zmierzona i jest wręcz książkowa. Tył 12,1 atm, przód 12,4 atm.
Raz jeszcze dzięki za pomoc. :dobrarobota
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 3 miesiąc ago #3

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Mam kolorowe schematy, postaram się je dzisiaj wrzucić na forum. Ten który przywołałeś jest w sumie OK, bo są tam wszystkie istotne obwody. Jedynie dla rocznika 2006 i młodszych gaźnikowych doszedł obwód sterujący załączeniem lightbarów przez komputer po uruchomieniu silnika. Roczniki na wtrysku mają też trochę zmian. Także Wild Stary (Europa) mają kilka drobnych zmian w obwodzie świateł.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 4 miesiąc ago #4

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
wemar napisał:
TataMichas napisał:
Krzychu – chyba jestem ślepy albo jakiś daltonista, bo ani nie widziałem kabelków o kolorach podanych przez Wemara ani nie widzę brązowej kostki. Mam tylko jedną niebieską, reszta to czarne lub białe.
Przewody o podanych kolorach muszą być, mogą być tylko przybrudzone. Przewody dwukolorowe zwykle mają jeden kolor dobrze widoczny, a drugi w postaci cienkiego, wzdłużnego paska (nitki) lub plamek co kilka centymetrów.

Kostka, której rozpięcie unieruchamia rozruch, to prawdopodobnie przewody do wyłącznika przy kosie. Ten, i kilka innych przewodów idą do przekaźnika warunków rozruchu, a ten zapina obwód sterujący przekaźnikiem rozrusznika i daje sygnał do modułu, który uruchamia dekompresator. Widzę tylko jeden przewód w kolorze błękitnym (błekit z żółtym). Jeśli drugi jest czarny, to to jest obwód wyłącznika przy bocznej nóżce.

Ta kostka "nic nie robiąca" to prawdopodobnie wyprowadzenie potencjałów do lightbarów i powinny być na niej 12V (zawsze), 12V (tylko ze światłami mijania) i 12V (tylko ze światłami długimi). Mogę się mylić, ale nie widząc jakie przewody idą do kostki, trudno coś pewnego powiedzieć.

Jest jeszcze jeden sposób, który powinien pomóc w poprawnym pomiarze ciśnienia i nie wymaga w zasadzie jakiejkolwiek ingerencji w mechanikę i elektrykę, ba! nawet nie wymaga odpinania przewodów WN ze świec.
Należy wyłączyć stacyjkę i zewrzeć przewody idące na przekaźnik rozrusznika (to te dwa przykręcone nakrętkami). Rozrusznik powinien zacząć kręcić, ale cała elektryka będzie "martwa", a co za tym idzie, cewka dekompresatora też nie zostanie aktywowana, więc dekompresator nie będzie działać.
Sposób jest trochę niewygodny i trzeba bardzo uważać, by nie zewrzeć "zwieracza" do części metalowych, bo będzie sporo iskier.
Zwarcie na przekaźniku najlepiej zrobić np. wąskimi szczypcami lub dobranym kluczem płaskim. Najlepiej zrobić to chyba w dwie osoby.

Wemar, masz gdzieś kolorowy diagram elektryki do RS? Wydaje mi się, że kiedyś się chwaliłeś... B) Z tym czarno-białym można dostać pierdylca. Znalazłem tylko to: www.yamaha-roadstar.pl/index.php?option=com_kunena&view=topic&catid=66&id=46388&Itemid=188&lang=pl
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Ostatnio zmieniany: 9 lata 4 miesiąc ago przez TataMichas.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 4 miesiąc ago #5

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
krzych1200 napisał:
To jak jutro juz wyjedziesz z garage to obieraj azymut na Ustke,
Organizyjemy spot kweste na Słupskie Hospicjum .

Będą kiełbaski ognisko i przejazd przez kladke :roza: .
Oczywiście na motocyklach.

www.facebook.com/events/1061552643858591/


www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20141230/POWIATSLUPSKI/141239987

Kiełbaski i ognisko to pikuś, ale ta kładka kusi i daje mi do myślenia... :polew:

P.S. Będzie obecny nowy prezydent Słupska :cooo:
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 4 miesiąc ago #6

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
To jak jutro juz wyjedziesz z garage to obieraj azymut na Ustke,
Organizyjemy spot kweste na Słupskie Hospicjum .

Będą kiełbaski ognisko i przejazd przez kladke :roza: .
Oczywiście na motocyklach.

www.facebook.com/events/1061552643858591/


www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20141230/POWIATSLUPSKI/141239987
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 4 miesiąc ago #7

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
krzych1200 napisał:
Mówiłem ze brązowa :chop:
To ile ci tam wyszlo tych barów ( nie psi tylko bar) ?

Zgadza się, mówiłeś. Wielkie dzięki :piw:

Dziś mierzyłem na zimnym i na obu garach wyszło identycznie, po 9,3 kPa (9,3 bar). Jutro założę przednie koło, wypchnę gnoja z garażu, dam się nagrzać i wtedy raz jeszcze pomierzę.
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Ostatnio zmieniany: 9 lata 4 miesiąc ago przez TataMichas.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 4 miesiąc ago #8

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
Mówiłem ze brązowa :chop:
To ile ci tam wyszlo tych barów ( nie psi tylko bar) ?
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 4 miesiąc ago #9

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
TataMichas napisał:
Tomson - No, to rzeczywiście nie wiem co masz na myśli…
Przecież napisałem do wemara w czwartym poście od góry, w punkcie 3, że:
„3. Może to tylko brak zrozumienia i mówimy o tym samym sposobie pomiaru, ale wg mnie, no i mojej serwisówki (Dział 3 strony 18 i 19) to wpierw należy rozgrzać moto, zdjąć zbiornik, odłączyć dekompresator (by nie było…dekompresji, czyli spadku ciśnienia podczas kręcenia wałem przez rozrusznik) później odłączyć fajki od świec, wykręcić po jednej świecy z każdego cylindra (lepiej te lewe bo dostęp łatwiejszy) i przystąpić do pomiaru każdorazowo w miejsce jednej z wykręconych świec wkręcając końcówkę miernika.”
Więc od początku twierdzę, że trzeba wyłączyć układ, zatem sorry ale chyba nadal nie wiem o Ci chodzi? :sor:
.

W morde...przegapiłem to :oj: jakoś utkwiło w mej pamięci, że cały czas sie zastanawiacie czy właściwy jest pomiar z dekompresatorem czy bez. Przepraszam za strzały ślepakami, chciałem dobrze a wyszło jak zwykle.
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 4 miesiąc ago #10

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Panowie dzięki za pomoc. Rozwiązanie znalezione. Okazuje się, że...brązowa wtyczka istnieje. :) Tylko jest tak schowana, że by ją znaleźć trzeba sporo wypić... Po jej rozpięciu cewka stoi a rozrusznik kręci. :)Czyli gitarrrra
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 4 miesiąc ago #11

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
TataMichas napisał:
Krzychu – chyba jestem ślepy albo jakiś daltonista, bo ani nie widziałem kabelków o kolorach podanych przez Wemara ani nie widzę brązowej kostki. Mam tylko jedną niebieską, reszta to czarne lub białe.
Przewody o podanych kolorach muszą być, mogą być tylko przybrudzone. Przewody dwukolorowe zwykle mają jeden kolor dobrze widoczny, a drugi w postaci cienkiego, wzdłużnego paska (nitki) lub plamek co kilka centymetrów.

Kostka, której rozpięcie unieruchamia rozruch, to prawdopodobnie przewody do wyłącznika przy kosie. Ten, i kilka innych przewodów idą do przekaźnika warunków rozruchu, a ten zapina obwód sterujący przekaźnikiem rozrusznika i daje sygnał do modułu, który uruchamia dekompresator. Widzę tylko jeden przewód w kolorze błękitnym (błekit z żółtym). Jeśli drugi jest czarny, to to jest obwód wyłącznika przy bocznej nóżce.

Ta kostka "nic nie robiąca" to prawdopodobnie wyprowadzenie potencjałów do lightbarów i powinny być na niej 12V (zawsze), 12V (tylko ze światłami mijania) i 12V (tylko ze światłami długimi). Mogę się mylić, ale nie widząc jakie przewody idą do kostki, trudno coś pewnego powiedzieć.

Jest jeszcze jeden sposób, który powinien pomóc w poprawnym pomiarze ciśnienia i nie wymaga w zasadzie jakiejkolwiek ingerencji w mechanikę i elektrykę, ba! nawet nie wymaga odpinania przewodów WN ze świec.
Należy wyłączyć stacyjkę i zewrzeć przewody idące na przekaźnik rozrusznika (to te dwa przykręcone nakrętkami). Rozrusznik powinien zacząć kręcić, ale cała elektryka będzie "martwa", a co za tym idzie, cewka dekompresatora też nie zostanie aktywowana, więc dekompresator nie będzie działać.
Sposób jest trochę niewygodny i trzeba bardzo uważać, by nie zewrzeć "zwieracza" do części metalowych, bo będzie sporo iskier.
Zwarcie na przekaźniku najlepiej zrobić np. wąskimi szczypcami lub dobranym kluczem płaskim. Najlepiej zrobić to chyba w dwie osoby.
Jeżdżę, bo lubię :)
Ostatnio zmieniany: 9 lata 4 miesiąc ago przez wemar.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 4 miesiąc ago #12

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Tomson - No, to rzeczywiście nie wiem co masz na myśli…
Przecież napisałem do wemara w czwartym poście od góry, w punkcie 3, że:
„3. Może to tylko brak zrozumienia i mówimy o tym samym sposobie pomiaru, ale wg mnie, no i mojej serwisówki (Dział 3 strony 18 i 19) to wpierw należy rozgrzać moto, zdjąć zbiornik, odłączyć dekompresator (by nie było…dekompresji, czyli spadku ciśnienia podczas kręcenia wałem przez rozrusznik) później odłączyć fajki od świec, wykręcić po jednej świecy z każdego cylindra (lepiej te lewe bo dostęp łatwiejszy) i przystąpić do pomiaru każdorazowo w miejsce jednej z wykręconych świec wkręcając końcówkę miernika.”
Więc od początku twierdzę, że trzeba wyłączyć układ, zatem sorry ale chyba nadal nie wiem o Ci chodzi? :sor:

Krzychu – chyba jestem ślepy albo jakiś daltonista, bo ani nie widziałem kabelków o kolorach podanych przez Wemara ani nie widzę brązowej kostki. Mam tylko jedną niebieską, reszta to czarne lub białe.

Trop podany przez TomkaZ również nie wypalił. Na tym "przekaźniku" umieszczony jest bezpiecznik 30A, zatem to główny węzeł i po jego rozpięciu cały prąd ginie – co zresztą jest logiczne.

Do tej pory po kolei rozłączałem wszystkie kostki i sprawdzałem co się dzieje. Sytuacja wygląda tak: albo się nic nie zmienia w sensie, są światła rozrusznik kręci ale i dekompresator działa (większość przypadków) albo są światła ale nie kręci rozrusznik oczywiście nie działa wówczas również dekompresator (po rozłączeniu kostki z trzema zielonymi przewodami i jednym czarnym). Poszedłem również po przewodzie od dekompresatora. W między czasie do puchy przewód łączy się w wiązkę i w końcu prowadzi to do tych zielonych kabelków, których rozłączenie powoduje zamarcie rozrusznika.

Proszę kogoś ogarniętego by zerknął na załącznik i powiedział, czy u niego pod puchą wygląda tak samo, czy tylko ja mam coś spierdo%$%^#$%ne. No i co rozpiąć by zadziałało ale raczej nie zadziałał tylko dekompresator...
Załączniki:
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Ostatnio zmieniany: 9 lata 4 miesiąc ago przez TataMichas.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 4 miesiąc ago #13

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
TataMichas napisał:
Tomson napisał:
TataMichas napisał:
No prawie. Uzyskałem taki przekozacki efekt maksymalnie kompresując zdjęcia. Większe nie chciały się załadować :jez:

Przeczytaj TataMichas jeszcze raz całą procedurę poprzedzającą pomiar kompresji. Punkt 4: REMOVE DECOMPRESSION SOLENOID :hel:
i po dokonanym pomiarze punkt 13: INSTALL DECOMPRESSION SOLENOID

to jakby wyjaśnia sprawę....

Mógłbyś jaśniej, bo chyba nie ogarniam, co masz na myśli... :co:

Kurde balans - no przed pomiarem trzeba zdemontować cewke dekompresatora a po pomiarze ją założyć z powrotem !!!
Czyli innymi słowy - pomiar musi być robiony z ODŁĄCZONYM układem dekompresji !
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 4 miesiąc ago #14

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Baron napisał:
Proszę nie mylić stopnia sprężania z ciśnieniem sprężania bo to zupełnie coś innego chociaż zależne.
Tak jest psze Pana, to było ostatni raz, obiecuję :oj:
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 4 miesiąc ago #15

  • krzych1200
  • krzych1200 Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Jestem Bogiem Uświadom To Sobie
  • Posty: 1443
  • Otrzymane podziękowania: 29
  • Oklaski: 22
Brązowa kostka
793 029 792 Można dzwonić i tak rzadko odbieram :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 4 miesiąc ago #16

  • Baron
  • Baron Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 403
  • Otrzymane podziękowania: 18
  • Oklaski: 3
wemar napisał:
TataMichas napisał:
wemar – zdecydowanie mamy różne serwisówki. Moja mówi, że minimalne ciśnienie sprężania to 1000kPa, nominalne 1200kPa a maksymalne 1400kPa, czyli odpowiednio około 10/12/14 Atm (w załączeniu).Skoro masz 8 Atm to moim zdaniem to właśnie „wina” dekompresji. Choć ja, z włączonym układem mam zaledwie 2-4 Atm.
Serwisówki mamy różne, to fakt, ale problem leżał gdzie indziej - ja przerwałem lekturę po przeczytaniu "kompresja 1:8,35" i ta k mi zostało, że ciśnienie sprężania to 8 atmosfer. Linijkę niżej mam jednak te same wartości, jakie podałeś.
Proszę nie mylić stopnia sprężania z ciśnieniem sprężania bo to zupełnie coś innego chociaż zależne.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 4 miesiąc ago #17

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
TataMichas napisał:
wemar – zdecydowanie mamy różne serwisówki. Moja mówi, że minimalne ciśnienie sprężania to 1000kPa, nominalne 1200kPa a maksymalne 1400kPa, czyli odpowiednio około 10/12/14 Atm (w załączeniu).Skoro masz 8 Atm to moim zdaniem to właśnie „wina” dekompresji. Choć ja, z włączonym układem mam zaledwie 2-4 Atm.
Serwisówki mamy różne, to fakt, ale problem leżał gdzie indziej - ja przerwałem lekturę po przeczytaniu "kompresja 1:8,35" i ta k mi zostało, że ciśnienie sprężania to 8 atmosfer. Linijkę niżej mam jednak te same wartości, jakie podałeś.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 4 miesiąc ago #18

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
TataMichas napisał:
Tomson napisał:
TataMichas napisał:
No prawie. Uzyskałem taki przekozacki efekt maksymalnie kompresując zdjęcia. Większe nie chciały się załadować :jez:

Przeczytaj TataMichas jeszcze raz całą procedurę poprzedzającą pomiar kompresji. Punkt 4: REMOVE DECOMPRESSION SOLENOID :hel:
i po dokonanym pomiarze punkt 13: INSTALL DECOMPRESSION SOLENOID

to jakby wyjaśnia sprawę....

Mógłbyś jaśniej, bo chyba nie ogarniam, co masz na myśli... :co:


Acha...to była dowcipna odpowiedź na moją grę słów związaną z "kompresją" zdjęć??? B)
Chyba prócz dekompresji chyba o zapłon powinienem się również zacząć martwić... :polew:
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Ostatnio zmieniany: 9 lata 4 miesiąc ago przez TataMichas.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 4 miesiąc ago #19

  • TataMichas
  • TataMichas Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • GTC 1F44-The Number Of The Beast
  • Posty: 1010
  • Otrzymane podziękowania: 54
  • Oklaski: 19
Tomson napisał:
TataMichas napisał:
No prawie. Uzyskałem taki przekozacki efekt maksymalnie kompresując zdjęcia. Większe nie chciały się załadować :jez:

Przeczytaj TataMichas jeszcze raz całą procedurę poprzedzającą pomiar kompresji. Punkt 4: REMOVE DECOMPRESSION SOLENOID :hel:
i po dokonanym pomiarze punkt 13: INSTALL DECOMPRESSION SOLENOID

to jakby wyjaśnia sprawę....

Mógłbyś jaśniej, bo chyba nie ogarniam, co masz na myśli... :co:
"Motorcycle is not collection of parts, it is collection of ideas" - Robert M. Pirsig
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dekompresator 9 lata 4 miesiąc ago #20

  • Tomson
  • Tomson Avatar
  • Offline
  • wie o co chodzi
  • Posty: 560
  • Otrzymane podziękowania: 14
  • Oklaski: 3
TataMichas napisał:
No prawie. Uzyskałem taki przekozacki efekt maksymalnie kompresując zdjęcia. Większe nie chciały się załadować :jez:

Przeczytaj TataMichas jeszcze raz całą procedurę poprzedzającą pomiar kompresji. Punkt 4: REMOVE DECOMPRESSION SOLENOID :hel:
i po dokonanym pomiarze punkt 13: INSTALL DECOMPRESSION SOLENOID

to jakby wyjaśnia sprawę....
Road Star Silverado 1998

Gdyby Harley-Davidson produkował samoloty - czy chciałbyś nimi latać?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.052 s.
Zasilane przez Forum Kunena