UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie

TEMAT: Żywotność i niedomagania akumulatorów

Żywotność i niedomagania akumulatorów 6 lata 6 miesiąc ago #1

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Można.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 6 lata 6 miesiąc ago #2

  • Torturro
  • Torturro Avatar
Swoja droga - mozna podpiac ladowarke motocyklowa - pod aku - bez odczepiania klem? jest ta elektronika na tyle sprytna?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 6 lata 6 miesiąc ago #3

  • Torturro
  • Torturro Avatar
moje ekumulatory srednio 3 lata spokojnie. kwasowe - podrobki. najdluzej 4 lata.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 6 lata 6 miesiąc ago #4

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
Ja jestem na etapie wymiany aku. Czym różni się żelowy od "innego" ? Interesuje Mnie cena i właściwości. A pytam o aku do Roadlinera 1900.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 6 lata 7 miesiąc ago #5

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 950
  • Otrzymane podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
założyć żelowy jak w krosówkach i będzie spokój :kolo:
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 6 lata 7 miesiąc ago #6

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 434
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
Jak wytłumaczyć mój przypadek : dwa razy wymieniłem aku.po roku użytkowania(1 Uasa,2chińczyk).Kupiłem trzeci i już go mam 3sezon,też okresowo doładowuję jak każdy, kiedy nie jeżdżę.Na razie jest OK!
avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 6 lata 7 miesiąc ago #7

  • Sajmon
  • Sajmon Avatar
Przez trzy lata jeździłem na aku, z którym motocykl przypłynął z USA. Poza okresowym doładowywaniem nic podobnego się nie działo.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 6 lata 7 miesiąc ago #8

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1078
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 7
Umiejscowienie aku nie ma nic do rzeczy,bo wszyscy mielibyśmy ten sam problem :nnie:
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 6 lata 7 miesiąc ago #9

  • ciepel
  • ciepel Avatar
nie ma pęknięć i nie wylewa sie nic z środka(ani nie cieknie). to już 3 akumulator z tym samym problemem wiec raczej cos motocykl musi z nimi robić. jednak elektrycy rozkładają ręce i mówią ze wszystko jest ok z motocyklem.
moze te akumulatory sa za male i je przeladowywuje lub przegrzewam na dlugich trasach? w sumie polozenie akumnulatora jest takie ze nie ma za dobrego chlodzenia, a dodatkowo grzany jest od silnika, i wszystko ucieka przez odpowietrznik.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 6 lata 7 miesiąc ago #10

  • Lord Zed
  • Lord Zed Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 950
  • Otrzymane podziękowania: 26
  • Oklaski: 5
a nie zauważyłeś jakiegoś mikropęknięcia ? może go wymontuj i dokładnie obejrzyj miejsce jego usadowienia , elektrolit zostawia charakterystyczne ślady.
Oszczędzaj wodę , pij piwo !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 6 lata 7 miesiąc ago #11

  • ciepel
  • ciepel Avatar
wiec moze jednak to nadal wina akumulatorow ;) dzieki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 6 lata 7 miesiąc ago #12

  • facio07
  • facio07 Avatar
  • Offline
  • wie gdzie gaźnik
  • Posty: 434
  • Otrzymane podziękowania: 25
  • Oklaski: 0
Ostatnie dwa akumulatory wymieniałem też co roku.Sprawdziłem co się dało.Wymieniłem nawet regulator nap.i nic.Dopiero trzeci aku.i jest dobrze.Moim zdaniem, to te dwa ostatnie były jakieś felerne,może leżaki magazynowe!
avatar
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 6 lata 7 miesiąc ago #13

  • ciepel
  • ciepel Avatar
Witam

odswieże troche temat ale nie znalalazlem podobnego problemu na forum.

moje moto (Roadstar1600 2003r) co roku wysusza mi akumulator. przy jezdzie w warunkach normalnych (wycieczki wokol komina, lub kilkaset km) jest ok - w aku nie ma zadnych zmian. ale podczas podrozy dalszych (wyjazdy wakacyjne) - akumulator zostaje osuszony. (wyjazd 2015 - po 3000-4000km w kilka dni akumulator pusty, wyjazd 2016 - po 3000km aku pusty pomimo uzupelniania wody, 2017 - po 2200km do aku wlalem 300ml wody).
Ładowanie postojowe (ze swiatłami) - obecnie: przy niepełnie naładowanym (po kilku dniach postoju z alarmem,, szacuje naładowanie na 50-60%, napicie spoczynkowe około 12,3):
do 13.8V dla wolnych obrotow (okolo 700), pozniej rosnie przy około 1000 obrotow dostaje około 14,2V, pozniej z obrotami rosnie powoli do 14,4V.

ostanio co roku zmieniam aku, uzywałem akumulatory roznych firm od roznych sprzedawców wiec to raczej nie ich wina. Akumulatory jakie uzywam to 18Ah (reszta oznaczenia według serwisówki)


moze ktos mial podobny problem i wie co z tym zrobić?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 8 lata 11 miesiąc ago #14

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
No spoko :zab:
Mundrego to zawsze dobrze posłuchac :dobrarobota
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 8 lata 11 miesiąc ago #15

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1078
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 7
A nie mówiłem - .podepnij do ladowarki :zab: -
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 8 lata 11 miesiąc ago #16

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
Ok.
O toto własnie mi chodziło :dobrarobota
Odstoi swoje i jeszcze go bacikiem podładowac :zab:
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 8 lata 11 miesiąc ago #17

  • wemar
  • wemar Avatar
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 1901
  • Otrzymane podziękowania: 135
  • Oklaski: 22
Gotowy do użycia, nie znaczy to samo co naładowany. Akumulatory takie są "ładowane" chemicznie w procesie produkcji - po prostu dodaje się do pasy to, co normalnie powstaje podczas ładowania. Dwie godziny czekania, to czas nasączania płyt. Gotowość od użycia oznacza nie mniej ni więcej to, że po zamontowaniu pozwoli uruchomić silnik.

Podładowanie takiego akumulatora prostownikiem przed zamontowaniem do pojazdu pozwoli mu odbyć pierwsze ładowanie w warunkach dużo bardziej komfortowych, niż lanie po łbie kijem ... tj. prądem z nadwyżki alternatora.
Jeżdżę, bo lubię :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 8 lata 11 miesiąc ago #18

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
No własnie tak zalecaja, odczekac te dwie godziny a potem niby jest juz gotowa do uzycia.
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 8 lata 11 miesiąc ago #19

  • Metal
  • Metal Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Metal
  • Posty: 1078
  • Otrzymane podziękowania: 40
  • Oklaski: 7
Po zalaniu elektrolitem odczekaj,aż się "ułoży" - czyli wejdzie we wszystkie
zakamarki. Potem podepnij do ladowarki a ona sama pokaże Ci
jaki jest stan naladowania
SPOŻYCIE CYJANKU W MŁODOŚCI ZAPOBIEGA CHOROBOM SERCA W WIEKU PODESZŁYM
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Żywotność i niedomagania akumulatorów 8 lata 11 miesiąc ago #20

  • majkelpl
  • majkelpl Avatar
  • Offline
  • Prawdziwy Raider
  • Pędzacy na Waldku
  • Posty: 4608
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 9
No dobra.
TO jeszcze jedno pytanie bo to co napisane w papierach to jedno a zycie to co innego. :zab:
Czy rzeczywiscie jak uzupelnie pojemnik tym kwasem i zostawie na 2 godziny aby sie "ułozył" i włoze aku do motocykla to nie musze go juz ładowac ?
Niby tam jest napisane ze wstepnie naładowany i bedzie po tych dwoch godzinach gotowy do uzycia, ale .... kto pyta ten :dobrarobota
WRS OG: 11
Wild Star 1600
Raider xv 1900
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Czas generowania strony: 0.037 s.
Zasilane przez Forum Kunena