UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…
Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.
www.Yamaha –STAR.pl
Forum
- Mój XV 1600/1700 - Forum
- Serwisy/Mechanika
- Fotogaleria napraw
- Jedna z częstych chorób naszej gwiazdki
Jedna z częstych chorób naszej gwiazdki
- kusy
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- Była Yamaha jest coś innego
- Posty: 1825
- Otrzymane podziękowania: 79
![:foto: :foto:](/media/kunena/emoticons/foto.gif)
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- kusy
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- Była Yamaha jest coś innego
- Posty: 1825
- Otrzymane podziękowania: 79
![:foto: :foto:](/media/kunena/emoticons/foto.gif)
![:polew: :polew:](/media/kunena/emoticons/polewka.gif)
![:polew: :polew:](/media/kunena/emoticons/polewka.gif)
![:hej: :hej:](/media/kunena/emoticons/hej.gif)
Jeżeli chodzi o
![:foto: :foto:](/media/kunena/emoticons/foto.gif)
![:dia: :dia:](/media/kunena/emoticons/diablo.gif)
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- kusy
-
- Offline
- Stary Wyga!
-
- Była Yamaha jest coś innego
- Posty: 1825
- Otrzymane podziękowania: 79
![:foto: :foto:](/media/kunena/emoticons/foto.gif)
![:wild: :wild:](/media/kunena/emoticons/wild.gif)
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- k_kluska
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- TomHal
-
COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
- Offline
- Administrator
-
- był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- k_kluska
- Gość
-
pomiędzy otworami pod sakwy/banany/wspornik oparcia?
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Cuba
- Gość
-
Przepraszam więcej nie będeTomHal napisał:
Cuba napisał: To nie choroba Radka tylko sie facet odchudz.
Ja z racji swej wagi zyskuje dodatkowe jakieś 50 kg na bagaż
Cuba żart trochę chyba nie na miejscu. Nad stelażem jest siedzisko gdzie siedzi moja żona, więc nie rozumiem dlaczego miałbym się odchudzać, skoro rama jeszcze cała!!!
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- TomHal
-
COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
- Offline
- Administrator
-
- był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
wemar napisał: Trzeba było zadzwonić (Robert ma nr), to byśmy to dokładniej przetopili TIG-iem.
Dzięki Wemar, następnym razem nie omieszkam zadzwonić. Chociaż wierzę że wytrzyma. Najwyżej plecaczek się wścieknie jak nagle będzie musiała wracać autobusem
![:oj: :oj:](/media/kunena/emoticons/oj.gif)
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- wemar
-
- Offline
- Moderator
-
- Posty: 1914
- Otrzymane podziękowania: 136
Jeżdżę, bo lubię :)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- TomHal
-
COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
- Offline
- Administrator
-
- był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
Cuba napisał: To nie choroba Radka tylko sie facet odchudz.
Ja z racji swej wagi zyskuje dodatkowe jakieś 50 kg na bagaż
Cuba żart trochę chyba nie na miejscu. Nad stelażem jest siedzisko gdzie siedzi moja żona, więc nie rozumiem dlaczego miałbym się odchudzać, skoro rama jeszcze cała!!!
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Cuba
- Gość
-
TomHal napisał: Witam wszystkich.
Po ostatnich wojażach czy to do Bambergu czy też na Mazury jak zwykle zapakowany do maksimum (plecaczek zawsze znajdzie coś co wg. niej jest niezbędne na wyjazd).
Wiadomo przy maszynie która ma już ponad 13 lat pewne podzespoły jak i elementy nośne ulegają zniszczeniu czy też zużyciu. W przypadku stelażu tylniego błotnika, który jak wiecie spełnia wiele funkcji związanych z przeniesieniem obciążenia, doszło do złamania listwy nośnej po obu stronach.
Ponieważ niedawno podobne złamanie przydażyło się Jaro, chciałbym w miarę moich możliwości przedstawić Wam sposób naprawy na jaki się odważyłem własnymi siłami. Dodam, że nie jestem ślusarzem a spawania uczyłem się na płocie i furtce którą zespawałem do kojca dla psów
Tak
To nie choroba Radka tylko sie facet odchudz.
Ja z racji swej wagi zyskuje dodatkowe jakieś 50 kg na bagaż
![:polew: :polew:](/media/kunena/emoticons/polewka.gif)
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- kiwak
- Gość
-
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- TomHal
-
COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
- Offline
- Administrator
-
- był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- TomHal
-
COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
- Offline
- Administrator
-
- był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
Wykorzystałem OMNIĘ 46 - 3,2 mm do celów konstrukcyjnych w warunkach warsztatowo-hobbystycznych. Mam nadzieję, że wytrzyma
![:dia: :dia:](/media/kunena/emoticons/diablo.gif)
Jutro zakupię paski blachy o gr. 2 mm w celu zmocnienia strony wewnętrzej w miejscu gdzie nastapiły pękniecia. Resztę zdjęć dodam jak już będę je wspawywał. Tak więc do jutra
![:zol: :zol:](/media/kunena/emoticons/zolniez.gif)
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- TomHal
-
COM_KUNENA_TOPIC_AUTHOR
- Offline
- Administrator
-
- był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
Po ostatnich wojażach czy to do Bambergu czy też na Mazury jak zwykle zapakowany do maksimum (plecaczek zawsze znajdzie coś co wg. niej jest niezbędne na wyjazd).
![:oj: :oj:](/media/kunena/emoticons/oj.gif)
Wiadomo przy maszynie która ma już ponad 13 lat pewne podzespoły jak i elementy nośne ulegają zniszczeniu czy też zużyciu. W przypadku stelażu tylniego błotnika, który jak wiecie spełnia wiele funkcji związanych z przeniesieniem obciążenia, doszło do złamania listwy nośnej po obu stronach.
Ponieważ niedawno podobne złamanie przydażyło się Jaro, chciałbym w miarę moich możliwości przedstawić Wam sposób naprawy na jaki się odważyłem własnymi siłami. Dodam, że nie jestem ślusarzem a spawania uczyłem się na płocie i furtce którą zespawałem do kojca dla psów
![:h-r: :h-r:](/media/kunena/emoticons/h-r.gif)
Napierw obrazy stelaża z widocznym przerwaniem na słupku nośnym;
W pierwszej kolejności za pomocą ściągacza stolarskiego ścisnąłem stelaż tak aby całość trzymała się do kupy a ja w miejscu pęknięcia za pomocą szlifierki kątowej, lekko pod katem utworzyłem pachwinę po to aby w tym miejscu ułożyć odpowiednio spaw.
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
- Mój XV 1600/1700 - Forum
- Serwisy/Mechanika
- Fotogaleria napraw
- Jedna z częstych chorób naszej gwiazdki