UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Zgodnie z Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy "Prawo Telekomunikacyjne" (DU z 21.12.2012, poz. 1445) informujemy, że serwis yamaha-star.pl wykorzystuje pliki cookies. Odwiedzanie serwisu jest jednoznaczne ze zgodą używania przez nas „ciasteczek”. W każdej chwili możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki internetowej i wyłączyć cookies, lub opuścić serwis.

www.Yamaha –STAR.pl

Forum

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Secret Key Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Problem ze spalaniem

Problem ze spalaniem 6 lata 7 miesiąc ago #21

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
Taka właśnie jest ori....ze stopu i z jednym nacięciem..
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem ze spalaniem 6 lata 7 miesiąc ago #22

  • michcza
  • michcza Avatar
Witam,

chciałem trochę odgrzać temat :)
Udało mi się skompletować wszystkie OEM`owe części niezbędne do wykonania akcji powrotu do oryginalności i mam zagwozdkę z iglicą. Kupiłem iglicę, która jest aluminiowa, z pewnością nie jest stalowa i ma tylko jeden rowek. Niby nr katalogowy się zgadza ale słyszałem, że iglica musi być stalowa i mieć (chyba) 5 nacięć.

Będę wdzięczny za podpowiedź jak faktycznie jest i czy przypadkiem nie zostałem oszukany :(
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem ze spalaniem 6 lata 11 miesiąc ago #23

  • michcza
  • michcza Avatar
super, dziękuje Wam bardzo serdecznie! :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem ze spalaniem 6 lata 11 miesiąc ago #24

  • pinhead
  • pinhead Avatar
  • Offline
  • Zasilający Forum
  • Posty: 1324
  • Otrzymane podziękowania: 102
  • Oklaski: 14
michcza napisał:
jeszcze dwa szybkie pytania:
1. czy iglica od 1600 jest taka sama?
2. skąd można spróbować wykombinować iglice do 1700 (jeżeli od 1600 nie pasuje), tak aby nie trzeba było czekać na zakup z USA?

malyhd.pl/2090-czesci-nowe

Pytaj u niego o części gaźnikowe...i nie tylko :hel:
Całowanie w rękę nagiej kobiety to strata czasu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem ze spalaniem 6 lata 11 miesiąc ago #25

  • kusy
  • kusy Avatar
  • Offline
  • Stary Wyga!
  • Była Yamaha jest coś innego
  • Posty: 1825
  • Otrzymane podziękowania: 79
  • Oklaski: 12
1600 i 1700 mają te same gaźniki.
Obecnie R 1150 GS i R 1200 RT
Lepiej panować w Piekle niż być sługą w Niebie- John Milton
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): lukezbrus

Problem ze spalaniem 6 lata 11 miesiąc ago #26

  • michcza
  • michcza Avatar
jeszcze dwa szybkie pytania:
1. czy iglica od 1600 jest taka sama?
2. skąd można spróbować wykombinować iglice do 1700 (jeżeli od 1600 nie pasuje), tak aby nie trzeba było czekać na zakup z USA?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem ze spalaniem 6 lata 11 miesiąc ago #27

  • michcza
  • michcza Avatar
ok, rozmawiałem z mechanikiem i potwierdził mi moje obawy, że powrót do oryginału spowoduje spadek konsumpcji paliwa. Problem jest taki, że z tego co się orientuję to iglica do ściągnięcia tylko ze Stanów :( Nie wiem na ile to prawda, ale pasuje ponoć od 1600 - tak słyszałem. starałem znaleźć coś na aukcjach, ale bez rezultatu... Nie chcesz przypadkiem zamienić się na gaźniki? :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem ze spalaniem 6 lata 11 miesiąc ago #28

  • ANDRZEJ 196
  • ANDRZEJ 196 Avatar
Orginalny gaźnik
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem ze spalaniem 6 lata 11 miesiąc ago #29

  • michcza
  • michcza Avatar
Jutro spróbuję coś wykombinować, bo w piątek jadę na Hel i zamiast na wahe wolałbym wydać na browar :) Szybkie pytanie - czy również masz zmodyfikowany gaźnik, czy oryginalny?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem ze spalaniem 6 lata 11 miesiąc ago #30

  • ANDRZEJ 196
  • ANDRZEJ 196 Avatar
WITAJ
Mój radek też jest z za wielkiej wody i palił dużo i strzelał w rurę nawet po wyłączeniu kluczyka. Pomogła regulacja PMS co doradził Tom Hal'
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem ze spalaniem 6 lata 11 miesiąc ago #31

  • michcza
  • michcza Avatar
Odnośnie gaźnika części inne niż oryginalne - 11, 3, 14, 40, 8, 7 (dołączam rysunek techniczny). Iglica jest krótsza , dysza dolotowa 175 (sprawdzane wiertłem, więc nie aż tak dokładnie, dysze nie mają żadnych oznaczeń). Filtr oryginalny, w mojej ocenie przed sprzedażą zmieniony z K&N. Wydechy oryginalne, trochę rozwiercone. Filtr jest niby czysty, ale może warto by go zmienić na nowy - jaki polecacie?

Plik załącznika:

Nazwa pliku: XV1700.pdf
Wielkość pliku:103 KB

:lek:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem ze spalaniem 6 lata 11 miesiąc ago #32

  • TomHal
  • TomHal Avatar
  • Offline
  • Administrator
  • był Shrek 1600, Venture - a co będzie?
  • Posty: 3946
  • Otrzymane podziękowania: 110
  • Oklaski: 37
W pierwszej kolejności musimy wykluczyć wszelkie słowa ponoć, podobno itd.
Aby to uzyskać muszisz pobrudzić sobie ręce i wyjąć gaźnik na stół i najnormalniej w świecie go rozebrać i organoleptycznie stwierdzić co mu wsadzili a co pozostawili. Napisz jakie masz wydechy i wmonotowany filtr powietrza to też waży co do Twojego spalania. Podejrzewam że przed sprowadzeniem właścicel zza wilekiej wody miał poustawiane wszystko tak jak trzeba jednak zanim trafił do nas do kraju zdjęto mu to i owo aby sprzedać na części i wstawiono to co maiło się pod ręką. Tak więc wyklucz wczystkie niewiadome i ... przejdziemy do analizy sprzęta
:zol:
Słońce to gwiazda, więc ziemia kręci się wokół niej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem ze spalaniem 6 lata 11 miesiąc ago #33

  • michcza
  • michcza Avatar
Witam serdecznie,

od niedawna posiadam XV 1700 z 2004 roku, która została ściągnięta z USA i walczę z problemem konsumpcji paliwa.
Niestety moja XVka pali przy spokojnej jeździe ok. 8l, przy bardziej dynamicznej potrafi 10-12 l/100 km. Ponoć zamontowana jest krótsza iglica i nieoryginalne dysze (bez oznaczeń). Każdy z kim rozmawiam ma inną teorię na ten temat, a ja chciałbym w miarę szybko rozwiązać problem. Z iglicą jest taki problem, że dostępna jest tylko w Stanach, ale ponoć nie muszę jej zmieniać bo wystarczy zmiana dyszy na oryginalną (chyba 182, teraz ponoć mam 175). Bardzo proszę Was o informację od czego powinienem zacząć żeby zdiagnozować i rozwiązać problem?
Moto przy odpuszczeniu manetki potrafi strzelać, ma delikatnie rozwiercone wydechy, fitr jest oryginalny, lekko trzęsie się na wolnych obrotach - prawie jak Road King :P

Będę wdzięczny za pomoc, ponieważ tankowanie co 100 mil jest lekko denerwujące :(
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Czas generowania strony: 0.044 s.
Zasilane przez Forum Kunena